Bosanac
Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
2fast4hjo skrev:akta er,
e på G.
![]()
Mr san, jag har den här bilden, kan du redigera den med samma text som du hade på den andra.
Duger den så här???
Ps: Min MSN: xxxsanelxxx@hotmail.com
2fast4hjo skrev:akta er,
e på G.
![]()
Mr san, jag har den här bilden, kan du redigera den med samma text som du hade på den andra.
Jo det e sant , men alla har inte lagt ut MSN-adressen på sin sida..heimdal skrev:annars så e de bara kolla på den lilla MSN symbolen som sitter under avataren å kolla MSN adressen därigenom
Mr San skrev:Jo det e sant , men alla har inte lagt ut MSN-adressen på sin sida..
Orkar du upp imorgon o åka med på en runda????? kl 11 vid statoil?
heimdal skrev:vad gör man föratt inte få så förbannat ont i handleden? när man åker.. har haft problem med min högra handled, å de har kommit tebax sen jag började köra MC.. ont som fan..
och nej.. jag drar inte för mkt i skinnet![]()
Liz Gxs-R skrev:jag tror att det är för att du drar för mycket så jag tycker att du ska ta vänstern till det och låta högern villa lite...![]()
R2 skrev:hhmm...
de tre-fyra senaste inläggen kl halv fyra, och med anspelningar på den ena och den andra sexuella aktiviteten...![]()
(sen bytte dom nummer på pm och .......)![]()
![]()
heimdal skrev:vad gör man föratt inte få så förbannat ont i handleden? när man åker.. har haft problem med min högra handled, å de har kommit tebax sen jag började köra MC.. ont som fan..
och nej.. jag drar inte för mkt i skinnet![]()
Fjordmannen skrev:Kan du beskriva lite mera ingående, när det började från 1:a början, när det gör ont(speciella rörelser utöver mc-körning), var i handleden etc, hur känns det, typ av smärta huggande, molande etc.
När du sitter på R-6an i vilken vinkel är handleden då?
Arbetar som sjukgymnast. Kanske har nåt tips i alla fall.
Hang in there, you gonna make it
Olle
R2 skrev:hhmm...
de tre-fyra senaste inläggen kl halv fyra, och med anspelningar på den ena och den andra sexuella aktiviteten...![]()
(sen bytte dom nummer på pm och .......)![]()
![]()
2fast4hjo skrev:Det är bara vi "äkta" mc-galningar som ligger o sover vid den tiden.......eller vi som är gamla
![]()
R2 skrev:idag kan ni ju inte åka, racing på tv hela dagen ju
R2 skrev:idag kan ni ju inte åka, racing på tv hela dagen ju
Dreas skrev:Eller kan det vara så att du kör så m,ycket hoj annars så att du tröttnar på det och istället prioriterar TV och en vilodag???
Tänkte även ta med kameran idag och se ifall ni inte kan göra något roligt på bild på fältet..
Appropå rakstäcka utan trafik. Det går visst att köra på den "nya" östraleden en bit. Ska tydligen var mycket!! jämt underlag utan grus
![]()
.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |