Samåkning Skövde

Kristian_82

hej hopp i tallskogen..
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Skövde
Hoj
Honda Vfr 800 Fi Kristian Edition
Får se om jag hänger med idag,måste byta bakdäck.(blir ett nytt på tisdag)
Om man nu skulle hamna i en poliskontroll så skulle dom bli :mad: och jag skulle bli :( med en böteslapp i näven.
kommer eventuellt bort till fältet o ser om ni är där. :hihi
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Kristian_82 skrev:
Får se om jag hänger med idag,måste byta bakdäck.(blir ett nytt på tisdag)
Om man nu skulle hamna i en poliskontroll så skulle dom bli :mad: och jag skulle bli :( med en böteslapp i näven.
kommer eventuellt bort till fältet o ser om ni är där. :hihi

jag tror inte att det är så farligt... om polisen kommer så är dom ute efter mig...
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Fan, hinner inte idag, upptäckte en spricka i motorblocket på min kära TL, så det blir till att attackriva motor idag istället :mad:

Ha det gött och kör försiktigt!

/Pajje
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Fjordmannen skrev:
Kan du beskriva lite mera ingående, när det började från 1:a början, när det gör ont(speciella rörelser utöver mc-körning), var i handleden etc, hur känns det, typ av smärta huggande, molande etc.
När du sitter på R-6an i vilken vinkel är handleden då?
Arbetar som sjukgymnast. Kanske har nåt tips i alla fall.

Hang in there, you gonna make it
Olle

jobbar ju som montör, å jag tror att jag har fått en belastningsskada. för när vi drar alla skruv å skit så dras handen "framåt" såattsäga.
har arbetat mkt med vibrerande verktyg med.
vet inte när de började .. men det kommer huggande smärta om jag belastar handleden för mkt typ lyfter tung kasse eller när jag vinklar upp handen så långt det går..
annars e de mest en molande värk.. som blir mindre när ja inte jobbar å kör MC.. hehe
försöker hålla handleden rak när jag kör, såatt vikten ligger på "benet" i handflatan.. men de går inte alltid, å vibrationer å kyla gör ju sitt föratt plåga mig..
har jui iofs handledsskydd på jobbet.. vet inte om de skulle kunna va ngt kanske..

gött å kunna få lite ideerr om hur man blir av med det kanske
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
R2 skrev:
hhmm...
de tre-fyra senaste inläggen kl halv fyra, och med anspelningar på den ena och den andra sexuella aktiviteten... :rolleyes:
(sen bytte dom nummer på pm och .......) :rofl :rofl

sån tur hade jag inte.. hähähä
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Liz Gxs-R skrev:
så du är vaken... :)

:banana jag tror att jag börjar bli lite mckåt... :banana

fråga ! ... hurfan orkar du upp vid 10.. om du va vaken te 4 imorse? jag va ju halvdöd å fick rulla ur sängen strax efter 2.. :va vad e hemligheten :)

ps :nurse :arsele :whip
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Liz Gxs-R skrev:
så du är vaken... :)

:banana jag tror att jag börjar bli lite mckåt... :banana


Så....hur tyckte du att det var nu då? Har du stillat dina lustar eller är de värre än tidigare?? :D Hoppas i allafall att du trivdes i vårat sällskap. Vi är inte så hemska som vi ser ut att vara :) .
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Det var en rolig dag.

Efter det att jag hade avvikit så försökte jag hitta er igen men ni var ingenstans. Tjejen Sms.ade att hon trodde att ni var vid busshållsplatsen vid COOP, men ni var inte där heller. Men vi syns kanske snart igen.

Tänkte visa några bilder från dagen. (Om någon inte vill se sin nunna på bild får de Pm:a mig. :D )
 

Bifogat

  • PICT0998 kopia.jpg
    PICT0998 kopia.jpg
    116 KB · Visningar: 78
  • PICT1000 kopia.jpg
    PICT1000 kopia.jpg
    113.9 KB · Visningar: 93

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Trevlig runda idag!

Tyvärr blev mitt minneskort i kameran fullt pg a att jag glömt tanka ur bilder från en födelsedagsfest igår. :kocko
Blev inte så många bilder, men håll till godo!

Någon vänlig själ som har lust att låna ut sitt inspelade MotoGp till mig?
Missade ju det & videon strejkade..... :(

Sist men inte minst.......kan någon skicka en bra kopia på gruppfotot som vi tog när Mr C brände däck framför oss? Tänkte lägga in det som bakgrundsbild på vår logga & prova.

/X-up
 
Last edited:

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Nu hoppas vi bara att Lisa kan ladda upp några av de bilder som hon tog under turerna. Skulle var intressant och se hur de blev :tummenupp . Ni får ha det så bra tillsvidare.
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Dreas skrev:
Det var en rolig dag.

Efter det att jag hade avvikit så försökte jag hitta er igen men ni var ingenstans. Tjejen Sms.ade att hon trodde att ni var vid busshållsplatsen vid COOP, men ni var inte där heller. Men vi syns kanske snart igen.

Tänkte visa några bilder från dagen. (Om någon inte vill se sin nunna på bild får de Pm:a mig. :D )

Vi åkte sen med Magnus o Jenny till Mariestad o käka .. :)

Dagens tur va mycket lyckad.. Tack allihopa..
ska till Skövde nu igen .. men men ,, tar bilen .. :)
Ses väl snart igen ..
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Gruppbild med text.....

Tänkte på det där med loggan, den med varvräknaren.
Det vore rätt ballt & beställa den som tygmärke & sätta på skinnstället när vi väl är överrens om hur den ska se ut. Eller ska vi köra på den vi har med rossi i bakgrunden? :va

Man kan i så fall göra en gruppbeställning på denna sidan: http://www.mera.se/marken.html
 
Last edited:

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
heimdal skrev:
fråga ! ... hurfan orkar du upp vid 10.. om du va vaken te 4 imorse? jag va ju halvdöd å fick rulla ur sängen strax efter 2.. :va vad e hemligheten :)

ps :nurse :arsele :whip

man kan ju inte sova bort hela livet... lilla du... :tungan
jag var vaken vid 8...
du vet solen... låt den lyssa ni i sovrummet så vaknar du... :banana
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Dreas skrev:
Så....hur tyckte du att det var nu då? Har du stillat dina lustar eller är de värre än tidigare?? :D Hoppas i allafall att du trivdes i vårat sällskap. Vi är inte så hemska som vi ser ut att vara :) .

jag tror att dom har blivit värre... :banana
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Dreas skrev:
Det var en rolig dag.

Efter det att jag hade avvikit så försökte jag hitta er igen men ni var ingenstans. Tjejen Sms.ade att hon trodde att ni var vid busshållsplatsen vid COOP, men ni var inte där heller. Men vi syns kanske snart igen.

Tänkte visa några bilder från dagen. (Om någon inte vill se sin nunna på bild får de Pm:a mig. :D )

vi var vid coop...

du vet ju att jag inte vill vara med på bild... :fatta!
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
X-up skrev:
Trevlig runda idag!

Tyvärr blev mitt minneskort i kameran fullt pg a att jag glömt tanka ur bilder från en födelsedagsfest igår. :kocko
Blev inte så många bilder, men håll till godo!

Någon vänlig själ som har lust att låna ut sitt inspelade MotoGp till mig?
Missade ju det & videon strejkade..... :(

Sist men inte minst.......kan någon skicka en bra kopia på gruppfotot som vi tog när Mr C brände däck framför oss? Tänkte lägga in det som bakgrundsbild på vår logga & prova.

/X-up

ja vill ju inte vara med på bild... :fatta!
jag kan nog fixa bilden...
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
X-up skrev:
Gruppbild med text.....

Tänkte på det där med loggan, den med varvräknaren.
Det vore rätt ballt & beställa den som tygmärke & sätta på skinnstället när vi väl är överrens om hur den ska se ut. Eller ska vi köra på den vi har med rossi i bakgrunden? :va

Man kan i så fall göra en gruppbeställning på denna sidan: http://www.mera.se/marken.html
Ja eller så beställer ni av Thorsell, alltså i det material som jag utvecklat ihop med dom, kolla --> http://www.rst.nu/reklam.htm
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top