Utan grus kanske... men en hel del sand är det där... bättre att ni drar ett par repor på Kyrketorpsbanan istället.Dreas skrev:jämt underlag utan grus![]()
.
Utan grus kanske... men en hel del sand är det där... bättre att ni drar ett par repor på Kyrketorpsbanan istället.Dreas skrev:jämt underlag utan grus![]()
.
Kristian_82 skrev:Får se om jag hänger med idag,måste byta bakdäck.(blir ett nytt på tisdag)
Om man nu skulle hamna i en poliskontroll så skulle dom blioch jag skulle bli
med en böteslapp i näven.
kommer eventuellt bort till fältet o ser om ni är där.![]()
Fjordmannen skrev:Kan du beskriva lite mera ingående, när det började från 1:a början, när det gör ont(speciella rörelser utöver mc-körning), var i handleden etc, hur känns det, typ av smärta huggande, molande etc.
När du sitter på R-6an i vilken vinkel är handleden då?
Arbetar som sjukgymnast. Kanske har nåt tips i alla fall.
Hang in there, you gonna make it
Olle
R2 skrev:hhmm...
de tre-fyra senaste inläggen kl halv fyra, och med anspelningar på den ena och den andra sexuella aktiviteten...![]()
(sen bytte dom nummer på pm och .......)![]()
![]()
Liz Gxs-R skrev:så du är vaken...![]()
jag tror att jag börjar bli lite mckåt...
![]()
Liz Gxs-R skrev:så du är vaken...![]()
jag tror att jag börjar bli lite mckåt...
![]()
Dreas skrev:Det var en rolig dag.
Efter det att jag hade avvikit så försökte jag hitta er igen men ni var ingenstans. Tjejen Sms.ade att hon trodde att ni var vid busshållsplatsen vid COOP, men ni var inte där heller. Men vi syns kanske snart igen.
Tänkte visa några bilder från dagen. (Om någon inte vill se sin nunna på bild får de Pm:a mig.)
heimdal skrev:fråga ! ... hurfan orkar du upp vid 10.. om du va vaken te 4 imorse? jag va ju halvdöd å fick rulla ur sängen strax efter 2..vad e hemligheten
ps![]()
![]()
![]()
Dreas skrev:Så....hur tyckte du att det var nu då? Har du stillat dina lustar eller är de värre än tidigare??Hoppas i allafall att du trivdes i vårat sällskap. Vi är inte så hemska som vi ser ut att vara
.
Dreas skrev:Det var en rolig dag.
Efter det att jag hade avvikit så försökte jag hitta er igen men ni var ingenstans. Tjejen Sms.ade att hon trodde att ni var vid busshållsplatsen vid COOP, men ni var inte där heller. Men vi syns kanske snart igen.
Tänkte visa några bilder från dagen. (Om någon inte vill se sin nunna på bild får de Pm:a mig.)
X-up skrev:Trevlig runda idag!
Tyvärr blev mitt minneskort i kameran fullt pg a att jag glömt tanka ur bilder från en födelsedagsfest igår. :kocko
Blev inte så många bilder, men håll till godo!
Någon vänlig själ som har lust att låna ut sitt inspelade MotoGp till mig?
Missade ju det & videon strejkade.....![]()
Sist men inte minst.......kan någon skicka en bra kopia på gruppfotot som vi tog när Mr C brände däck framför oss? Tänkte lägga in det som bakgrundsbild på vår logga & prova.
/X-up
Dreas skrev:Nu hoppas vi bara att Lisa kan ladda upp några av de bilder som hon tog under turerna. Skulle var intressant och se hur de blev. Ni får ha det så bra tillsvidare.
Mr San skrev:Vi åkte sen med Magnus o Jenny till Mariestad o käka ..
Dagens tur va mycket lyckad.. Tack allihopa..
ska till Skövde nu igen .. men men ,, tar bilen ..![]()
Ses väl snart igen ..
Ja eller så beställer ni av Thorsell, alltså i det material som jag utvecklat ihop med dom, kolla --> http://www.rst.nu/reklam.htmX-up skrev:Gruppbild med text.....
Tänkte på det där med loggan, den med varvräknaren.
Det vore rätt ballt & beställa den som tygmärke & sätta på skinnstället när vi väl är överrens om hur den ska se ut. Eller ska vi köra på den vi har med rossi i bakgrunden?![]()
Man kan i så fall göra en gruppbeställning på denna sidan: http://www.mera.se/marken.html
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |