Samåkning Skövde

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
Blir det någon åkning framåt helgen? Fredag eller lördag? Tänkte kika hemåt i helgen och det vore kul att få åka av sig lite och kanske leka lite vid någon bra utvald plats (flygfältet eller någon nylagd väg som inte är öppen för trafik än?)

Jaja ... verkar ju iaf kunna bli lite sol på fredag och lördag... så man får ju hoppas på att folk vill ut och åka en sväng.
 
Last edited:

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
LiQUiD skrev:
Blir det någon åkning framåt helgen? Fredag eller lördag? Tänkte kika hemåt i helgen och det vore kul att få åka av sig lite och kanske leka lite vid någon bra utvald plats (flygfältet eller någon nylagd väg som inte är öppen för trafik än?)

Jaja ... verkar ju iaf kunna bli lite sol på fredag och lördag... så man får ju hoppas på att folk vill ut och åka en sväng.


om det blir tur på frdag eller lördag, kan man få åka med då en sista gång...
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
ja e me å åker i helgen helst inte fredag men annars så e ja me
 

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
Liz Gsx-R skrev:
om det blir tur på frdag eller lördag, kan man få åka med då en sista gång...

Kanske det kanske ... jag vill ju wheela... är ju lite jobbigare med 2 ... fast det funkar ju ... kommer man till någon trevlig lite övningsplats så lär du ju få hoppa av bara så du vet =)
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
LiQUiD skrev:
Kanske det kanske ... jag vill ju wheela... är ju lite jobbigare med 2 ... fast det funkar ju ... kommer man till någon trevlig lite övningsplats så lär du ju få hoppa av bara så du vet =)

ja det är lungt... bara jag får åka lite föra orerationen...
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Liz Gsx-R skrev:
ja det är lungt... bara jag får åka lite föra orerationen...

säg till om ditt behov blir akut på fredag.. för då kan jag skruva dit fotpinnarna å sätta dit (inte sätta på :7peta ) sadeln ibak..
e ledig på fredag nämligen

satan i taket va onykter jag blev av 3st små 5,9% ölisar.. kan ju iofs bero på att jag bara äter en gång om dan eller nått :va

AOD.. ditt jävla arsel.. du skulle lämnat kvar mer än 3st päärrs i garaget :fatta!
 

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
heimdal skrev:
säg till om ditt behov blir akut på fredag.. för då kan jag skruva dit fotpinnarna å sätta dit (inte sätta på :7peta ) sadeln ibak..
e ledig på fredag nämligen

satan i taket va onykter jag blev av 3st små 5,9% ölisar.. kan ju iofs bero på att jag bara äter en gång om dan eller nått :va

AOD.. ditt jävla arsel.. du skulle lämnat kvar mer än 3st päärrs i garaget :fatta!

Får nog bli lite småbus och en tur på lördagen ... måste visst närvara på ett kalas på fredag... kommer jag till Skara i skaplig tid på fredagen kanske det blir en mindre tur på eftermiddagen. Kanske ta en lite sväng då heimdal? Kan vi ju träna lite wheelies ... du är ju numera lite wheeliekapabel?
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
LiQUiD skrev:
Får nog bli lite småbus och en tur på lördagen ... måste visst närvara på ett kalas på fredag... kommer jag till Skara i skaplig tid på fredagen kanske det blir en mindre tur på eftermiddagen. Kanske ta en lite sväng då heimdal? Kan vi ju träna lite wheelies ... du är ju numera lite wheeliekapabel?

hehehe... bara lite wheeliekapabel.. jag lyckas inte alla gånger.. å ibland blir de för mycket soppa å luft in i cylindrarna :3freak

jag ska på kalas på lördagen.. att inte folk lär sig att födelsedagar e överskattat :huvet
 

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
heimdal skrev:
hehehe... bara lite wheeliekapabel.. jag lyckas inte alla gånger.. å ibland blir de för mycket soppa å luft in i cylindrarna :3freak

jag ska på kalas på lördagen.. att inte folk lär sig att födelsedagar e överskattat :huvet

Säger detsamma ... eller jag kalas är väl inte fel... men man behöver ju inte dra ut på det ... ställa fram tårtan direkt .. så man kan ta, äta och åka...
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
LiQUiD skrev:
Säger detsamma ... eller jag kalas är väl inte fel... men man behöver ju inte dra ut på det ... ställa fram tårtan direkt .. så man kan ta, äta och åka...

den 12e mars å nåra dar innan efter lär jag iaf vara oanträffbar.. :D för vemfan vill fira att man fyller 1/3 av 75år??
 

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
heimdal skrev:
den 12e mars å nåra dar innan efter lär jag iaf vara oanträffbar.. :D för vemfan vill fira att man fyller 1/3 av 75år??

Hmm.. du menar "fyller en 1/2 fireblaargh" :va ? :hihi
 
Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
LiQUiD skrev:
Hmm.. du menar "fyller en 1/2 fireblaargh" :va ? :hihi

typ... :D .. om man tar en morgan å en mats.. å lägger ihop deras ålder, delat på 4 så får man ut hur gammal jag är.. :tungan

men jag vill ändå bli som farfarligan när jag blir stor :rofl
 

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
Ni får hadet så bra i helgen för nu drar jag till England. Har ni inte ställt av bågarna så får vi åka en sväng i slutet på nästa vecka.

//Stellan
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
heimdal skrev:
säg till om ditt behov blir akut på fredag.. för då kan jag skruva dit fotpinnarna å sätta dit (inte sätta på :7peta ) sadeln ibak..
e ledig på fredag nämligen

satan i taket va onykter jag blev av 3st små 5,9% ölisar.. kan ju iofs bero på att jag bara äter en gång om dan eller nått :va

AOD.. ditt jävla arsel.. du skulle lämnat kvar mer än 3st päärrs i garaget :fatta!

om du orkar att göra det så skulle jag bli jätte glad... :)
 

Mats Mladin

Gammelgubbars touring
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Tibro
Hoj
cB1000R
heimdal skrev:
e de inte hon som har typ.. 04ans r6a .. svart?
ska hon sälja?
pris isf?
beror ju lite på vad jag får för min också.. kanske kan klämma ut 45 000 ur den med lite tur
du får 15 för n men då ska Morgan ha vaxat den först :D

heimdal skrev:
typ... :D .. om man tar en morgan å en mats.. å lägger ihop deras ålder, delat på 4 så får man ut hur gammal jag är.. :tungan

men jag vill ändå bli som farfarligan när jag blir stor :rofl

Vah? Är du inte mer än 15? Då får du ju bara köra moped, fast det gör du ju iofs! :hihi :rofl
 

Inzane

Live on the edge!
Gick med
22 Dec 2004
Ort
I garaget, verkstan, bågen, eller sjukhus
Hoj
Kawa z1000 -03, Sukka gsxr 750 -01,Sukka Gsxr - 750 -00 stunt, Fast 50 -04, Yamaha YZ250 -03, Kawasaki 550SX -90
Jag drar till vetlanda o tränar på lördag så då har jag inte möjlighet att åka här.
Men är det någon som åker på flygfältet på fredag?
Tänkte åka dit då.
Får se om ja fått på mitt nya drev....
Och 2 nya däck behövs. =)
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
tjohooo där alla

Joo tänkte om det blir nån åkning i helgen eller imorgon ,, kan man inte göra en lista lite i förtid o inte 20 min innan själva samlingen?? :va ...

Hällsningar Sanel
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top