Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
jag ger upp.. ja orkar inte diskutera med er längre..

är som att försöka övertala en gråsten att den är ett salladshuvud
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
southwick skrev:
2074537 Jipppiiiiiee!!!

Har antligen kort lite hoj nu :) Hjalpte en kompis utan KK att ta cykeln till tvatthallen och hem igen, sa javla gott!

Visserligen ingen grym Honda, men en GSXR750 iaf...bra att ha nat tamt att varma upp med, hehe.

Snaaart ar min hoj fardig, och da..! Nan annan som kant lite pa den kalla o grusiga asfalten?

/Lasse

Japp! Körde ut Pierre´s R6:a till MC-kompaniet idag & det gav mersmak! Broddway:arna har kört hela dagen här på Östermalm så snart är allt grus borta!

Dreas skrev:
2074446 Hmm..om det bara skulle finns MC relaterade frågor och funderingar på denna tråd så skulle denna sida vara mycket trå(d)kig. Söker man moral och korrekthet är detta fel tråd att besöka. Humor och sarkasm och ironi förhöjer livet.!

Och Heimdal,, han tål detta.. Han tål allt. Man ger och man tar.

Heimis...seså slå på volly nu!

Jo, men kanske liite seriösare? Är ju mest lekstuga hela tiden, men visst det är ju spamtråden. Och vi har ju Samåkningar "Skövde_-_Samåkningar" tråden som heimis startade just för samåkningarna.

Det är kanske dags att starta en sektion med "Samåkningar Skövde_-_MC relaterat" där man kan hålla sig till diskussioner kring just mc relaterade frågor, såsom om någon har problem, behöver däck, letar efter någon del, tips, idéer med mera.

Vad tycks? :va
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
2074809 3 0 till mig :2cool

3 - 0 i dumhet möjligtvis..

för senaste gången ja kollade så va (1+1)/6= ~0.666666667 å inte 3 som du skriver

14 - 0 till mig i smarthet

X-up skrev:
2075071 Jo, men kanske liite seriösare? Är ju mest lekstuga hela tiden, men visst det är ju spamtråden. Och vi har ju Samåkningar "Skövde_-_Samåkningar" tråden som heimis startade just för samåkningarna.

Det är kanske dags att starta en sektion med "Samåkningar Skövde_-_MC relaterat" där man kan hålla sig till diskussioner kring just mc relaterade frågor, såsom om någon har problem, behöver däck, letar efter någon del, tips, idéer med mera.

Vad tycks? :va

ooohh.. ja får creds :D
men 3 skövdetrådar är väl lite overkill :rolleyes:
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
2075160 3 - 0 i dumhet möjligtvis..

för senaste gången ja kollade så va (1+1)/6= ~0.666666667 å inte 3 som du skriver

14 - 0 till mig i smarthet



ooohh.. ja får creds :D
men 3 skövdetrådar är väl lite overkill :rolleyes:

Visst är det, men vad göra? :)
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
heimdal skrev:
2075160 snus bla bla bla... :

Prova att trycka upp snus i ändtarmen så får du se, funkar lär det göra. Visste du inte att om du behöver en snabb och ordentlig fylla så blöt ner en tapong med vanlig sprit och tryck upp den, men ja rekomnderar dej att ringa en ambulans först... för du lär vara borta inom 30 min och död inom en timme (nåt sådant)... Så ta en grogg och blöt ner den med ibörjan :)

Ne fan, är det bra väder imorgon ska jag ut en sväng, skulle ut idag tänkte ja, men lämnade in däcken till byte idag och dom hann inte färdigt med dom så :( Blev michelins nya pilot ( sport eller nåt) 2ct.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
HumAnyt skrev:
2075213 Prova att trycka upp snus i ändtarmen så får du se, funkar lär det göra. Visste du inte att om du behöver en snabb och ordentlig fylla så blöt ner en tapong med vanlig sprit och tryck upp den, men ja rekomnderar dej att ringa en ambulans först... för du lär vara borta inom 30 min och död inom en timme (nåt sådant)... Så ta en grogg och blöt ner den med ibörjan :)

Ne fan, är det bra väder imorgon ska jag ut en sväng, skulle ut idag tänkte ja, men lämnade in däcken till byte idag och dom hann inte färdigt med dom så :( Blev michelins nya pilot ( sport eller nåt) 2ct.

Pilot Power 2ct? Verkar vara ett grymt bra däck! Du får återkomma med en recension!
 
Last edited:

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
HumAnyt skrev:
2075213 Prova att trycka upp snus i ändtarmen så får du se, funkar lär det göra. Visste du inte att om du behöver en snabb och ordentlig fylla så blöt ner en tapong med vanlig sprit och tryck upp den, men ja rekomnderar dej att ringa en ambulans först... för du lär vara borta inom 30 min och död inom en timme (nåt sådant)... Så ta en grogg och blöt ner den med ibörjan :)

Ne fan, är det bra väder imorgon ska jag ut en sväng, skulle ut idag tänkte ja, men lämnade in däcken till byte idag och dom hann inte färdigt med dom så :( Blev michelins nya pilot ( sport eller nåt) 2ct.


billigt det kommer bli på krogen nu! tack för tapong-tippset :tummenupp
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
heimdal skrev:
2075160 3 - 0 i dumhet möjligtvis..

för senaste gången ja kollade så va (1+1)/6= ~0.666666667 å inte 3 som du skriver
:


:huvet ska jag behöva förklara hur det är :D

Ledtråd...tänk som killar brukar tänka (jag fick höra denna första gången av en arbetskollega till jörgen så :notme

HumAnyt skrev:
2075213 Prova att trycka upp snus i ändtarmen så får du se, funkar lär det göra. Visste du inte att om du behöver en snabb och ordentlig fylla så blöt ner en tapong med vanlig sprit och tryck upp den, men ja rekomnderar dej att ringa en ambulans först... för du lär vara borta inom 30 min och död inom en timme (nåt sådant)... Så ta en grogg och blöt ner den med ibörjan :).

:skrämd har du testat det :död

Nå vad säger ni, ska vi ha en tråd för mcrelaterade frågor.
Spamtråden är nästan två år och still going strong, tacka :tuttar :eek:rna för det
 
Last edited:

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
X-up skrev:
2075274 Pilot Power 2ct? Verkar vara ett grymt bra däck! Du får återkomma med en recension!

precis, så heter det, glömer alltid av power, har haft en jävla massa pilot däck nu känns det som, både mc och bil. jag hoppas det ska vara bra åtminstonde, fick för mej det när jag såg det på mässan, så jag beställde en uppsätting direkt när ja kom hem, och nu ska ja åka och hämta det. Måste fixa en bankörning med så man kan få lite nytta av däcket med :) ska ställa mej vid grindarna den 29april heller när det var klockan åtta :)

Tellet skrev:
2075403 billigt det kommer bli på krogen nu! tack för tapong-tippset :tummenupp

haha, prova det, de tycker ja! ring mej sen och säg hur det funkade på just dej! :)

Liz, där har du han! :)

2fast4hjo skrev:
2075629

:skrämd har du testat det :död

Nå vad säger ni, ska vi ha en tråd för mcrelaterade frågor.
Spamtråden är nästan två år och still going strong, tacka :tuttar :eek:rna för det

haha, nix, jag har inte testat, men jag vet några som har... fast dom provade inte länge, förövrigt så provade dom snus på samma ställe samtidigt. Fan, det var ingen trevlig syn kan jag lova...

behövs verkligen en tråd till bara för skövde gänget när det redan finns så många trådar där man kan få svar från folk från hela landet, känns som det blir lite bättre svar ifall man får 20k medlemar som kollar, än kanske 150?
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Liz Gsx-R skrev:
2075918 ja tror inte att det ska vara delat på 6 utan genom 6

1+1 genom 6 = 3

och om du inte fattar detta Heimdal så är du trög


jag va för smart för att se det billiga skämtet med en gång :D
 

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Om spammande...

Eller oxa kan ju ni som tycker det ar skoj att "spamma" och prata om snus i roven starta en rolig trad i OT-forumet och diskutera vidare dar..?

/surgubbe
 

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Ort
Skövde med man, hund och barn :)
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
Håller med ovanstående talare :tummenupp Jag vet att jag inte är alldeles aktiv på forumet men det är ju så mycket "skit" att man orkar ju inte läsa.

Heja på X-up och Southwick :)

Nä fram för seriösa hoj/rejsing/allmän banåkning diskussioner på Skövdetråden.

Förresten så är det oljebyte på fredag och sedan åktur, är det någon som ska med??

/surkärringen :tuttar
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top