2077744 Det du pratar om stämmer ju, det vore ju inte fel med en skövde tråd i banköringens forumet bla, är ju inte fel att veta vilka som kommer åka dit, även ifall man skulle vilja fixa om man åkte dit med bil och släpp och liknande, så slipper man läsa igenom 35 spamm inlägg... Det är jag för, det andra kvittar för min del med styling däck och liknande. däck kan ju höra bra in i banåkningstråden om det blir korta och inehållsrika inlägg. det andra finns det säkert trådar om till nästan varje hoj redan.
Sen så kanske jag hade kunnat stilla mej lite länger och väntat på att du skulle komma ikapp med, för jag drog iväg lite med, går ju fan inte att låta bli på den vägsträckan!
haha, 240 är lagom march tempo. Vem är denne pierre? ingen som har varit med och åkte heller? har han inget kort än förresten eftersom du körde hojen? skulle aldrig falla mej inte att låta nån annan köra en dag som denna efter denna förbannade vinter
hum, denna helg hade inte varit dumt att åka ett gäng, fast frågan är hur många timmar man kommer vara nyckter bara, jobbar kanske fredag natt. och lördag blir det väl
fast på måndag vore ju inte fel att ta en sväng. Då är väl 99% ledig med? Dom har även pratat om bra väder ihelgen med så.
jösses, skriver säkert inte samanhängade heller nåt nu. trött som en gris. får väl ändra imorgon ifall nåt inte stämmer