Samåkning Skövde

Fifan till helgen kanske man ska putta igång hojen! :banana
Jag ler och det pirrar i tårna bara man tänker på det. :lol

Jag e sugen på en statoil 12 på lörd för samåkning i lugnt och fint tempo på lörd isf! Troligtvis på söndag med.

Åka runt Skövde

Ja är anmäld till Kinnekulle den 4 Juni, nån som ska åka lite den helgen så är jag på.
Nu kommer ja inte åka från Västervik längre då jag ska bli västkust bo och åker därifrån, börjar jobba i Norge i Juni!

2fast vet du om byggnads försäkring täcker utomlands också?
Antar att ni är försäkrade genom eran svenska firma? rätt?

Är det säkert att ingen vill ha platser til SMCs banåkning 22 maj på Kinnekulle. Det finns 2 platser. De samarbetar med Folksam och går man kursen kan man halvera premien på hojförsäkringen. 1150 kronor kostar det. Säkert att ingen är intresserad :rolleyes:

Vaektra skrev:
2167042 Är det säkert att ingen vill ha platser til SMCs banåkning 22 maj på Kinnekulle. Det finns 2 platser. De samarbetar med Folksam och går man kursen kan man halvera premien på hojförsäkringen. 1150 kronor kostar det. Säkert att ingen är intresserad :rolleyes:

Lägg ut en tråd på bankörningsforumet eller skriv här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=120264

Slappa skrev:
2166014 Ja är anmäld till Kinnekulle den 4 Juni, nån som ska åka lite den helgen så är jag på.
Nu kommer ja inte åka från Västervik längre då jag ska bli västkust bo och åker därifrån, börjar jobba i Norge i Juni!

2fast vet du om byggnads försäkring täcker utomlands också?
Antar att ni är försäkrade genom eran svenska firma? rätt?

3 som ska dit från mariestad i alla fall.
Vet dock inte om jag hinner fixa hojen innan dess. Lyckades ju spräcka motorblocket när kedjan small av förra veckan :4skrika

Erf

GRATTIS till JWF-teamet Morgan, Mats och Dahlberg!!!

Ni gjorde en stralande insats i Anderstorp, och det var bade skitskoj och spannande att vara dar och titta. Och en jakla massa poang blev det ju ocksa, trots nan liten "miss" som dock rattades till snabbt och latt bara hojen kom till depan :)

Forbannat bra kort av alla tre, och ett fint jobb i depan av er andra! An en gang, GRATTIS och stort lycka till pa nasta race!

/Lasse (som fick tillbringa 5h pa Varnamos akutintag med Petter, och darfor missade slutet av racet)

Vaektra skrev:
2167042 Är det säkert att ingen vill ha platser til SMCs banåkning 22 maj på Kinnekulle. Det finns 2 platser. De samarbetar med Folksam och går man kursen kan man halvera premien på hojförsäkringen. 1150 kronor kostar det. Säkert att ingen är intresserad :rolleyes:
halvera premien??

southwick skrev:
2167493 GRATTIS till JWF-teamet Morgan, Mats och Dahlberg!!!

Ni gjorde en stralande insats i Anderstorp, och det var bade skitskoj och spannande att vara dar och titta. Och en jakla massa poang blev det ju ocksa, trots nan liten "miss" som dock rattades till snabbt och latt bara hojen kom till depan :)

Forbannat bra kort av alla tre, och ett fint jobb i depan av er andra! An en gang, GRATTIS och stort lycka till pa nasta race!

/Lasse (som fick tillbringa 5h pa Varnamos akutintag med Petter, och darfor missade slutet av racet)

Tack! Ja det var sjukt roligt & tur att vi har så skickliga mekare!:)
Synd på Petter, bara att hoppas att han repar sig till Falkenberg.

X-up skrev:
2170803 Tack! Ja det var sjukt roligt & tur att vi har så skickliga mekare!:)
Synd på Petter, bara att hoppas att han repar sig till Falkenberg.

För oss som inte kan ett skit om ERF. Vad hände med Petter och vem är det? :confused:

Lidköpingspojkar alla tre (båda på båge och han i RS2:an.). Han hann tyvärr inte ha R1 turbon så länge innan det kom en bov och snodde den från honom. Kör Aprilila Mille Factory eller vad den heter nu och är snabb runt kinnekulle ring och var tydligen instruktör någon gång förra året och så med...

Killen i det "naturliga" skinnstället lever och mår bra fortfarande ;)

- Johan

Keyser Soze skrev:
2166545 Ute och rastar en RS2:a (?) mellan Vinninga och Lidköping.
http://video.google.com/videoplay?docid=2036400613537810097&q=Yamaha+R1
Någon lokal begåvning? Och då syftar jag inte på killen med "naturligt" skinnställ...

Satans regn.
Hörde första dropparna precis när man ställt på hojen. När man skruvar i första skruven i batteriet börjar det ösa ner. :mad:
Då blir det plugga hela helgen.

-Jag är bitter.

General E skrev:
2174270 Satans regn.
Hörde första dropparna precis när man ställt på hojen. När man skruvar i första skruven i batteriet börjar det ösa ner. :mad:
Då blir det plugga hela helgen.

-Jag är bitter.

:) då gör ja ett bra jobb med min GUD.. :wiggle

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick