Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Keyser Soze skrev:2166545Ute och rastar en RS2:a (?) mellan Vinninga och Lidköping.
http://video.google.com/videoplay?docid=2036400613537810097&q=Yamaha+R1
Någon lokal begåvning? Och då syftar jag inte på killen med "naturligt" skinnställ...
Vaektra skrev:2167042Är det säkert att ingen vill ha platser til SMCs banåkning 22 maj på Kinnekulle. Det finns 2 platser. De samarbetar med Folksam och går man kursen kan man halvera premien på hojförsäkringen. 1150 kronor kostar det. Säkert att ingen är intresserad![]()
Slappa skrev:2166014Ja är anmäld till Kinnekulle den 4 Juni, nån som ska åka lite den helgen så är jag på.
Nu kommer ja inte åka från Västervik längre då jag ska bli västkust bo och åker därifrån, börjar jobba i Norge i Juni!
2fast vet du om byggnads försäkring täcker utomlands också?
Antar att ni är försäkrade genom eran svenska firma? rätt?
halvera premien??Vaektra skrev:2167042Är det säkert att ingen vill ha platser til SMCs banåkning 22 maj på Kinnekulle. Det finns 2 platser. De samarbetar med Folksam och går man kursen kan man halvera premien på hojförsäkringen. 1150 kronor kostar det. Säkert att ingen är intresserad![]()
southwick skrev:2167493GRATTIS till JWF-teamet Morgan, Mats och Dahlberg!!!
Ni gjorde en stralande insats i Anderstorp, och det var bade skitskoj och spannande att vara dar och titta. Och en jakla massa poang blev det ju ocksa, trots nan liten "miss" som dock rattades till snabbt och latt bara hojen kom till depan![]()
Forbannat bra kort av alla tre, och ett fint jobb i depan av er andra! An en gang, GRATTIS och stort lycka till pa nasta race!
/Lasse (som fick tillbringa 5h pa Varnamos akutintag med Petter, och darfor missade slutet av racet)
X-up skrev:2170803Tack! Ja det var sjukt roligt & tur att vi har så skickliga mekare!
Synd på Petter, bara att hoppas att han repar sig till Falkenberg.
Keyser Soze skrev:2166545Ute och rastar en RS2:a (?) mellan Vinninga och Lidköping.
http://video.google.com/videoplay?docid=2036400613537810097&q=Yamaha+R1
Någon lokal begåvning? Och då syftar jag inte på killen med "naturligt" skinnställ...
Dreas skrev:2171170För oss som inte kan ett skit om ERF. Vad hände med Petter och vem är det?![]()
Dreas skrev:2171170För oss som inte kan ett skit om ERF. Vad hände med Petter och vem är det?![]()
2fast4hjo skrev:2172135R2 här på forumet
General E skrev:2174270Satans regn.
Hörde första dropparna precis när man ställt på hojen. När man skruvar i första skruven i batteriet börjar det ösa ner.![]()
Då blir det plugga hela helgen.
-Jag är bitter.
Liz Gsx-R skrev:2174428då gör ja ett bra jobb med min GUD..
![]()
General E skrev:2174926Vill du ha regn? VA?
Jag vill ha sommar och sol och doft av kaprifiol![]()
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning