LiQUiD skrev:2441079Verkar bli fint väder imorgon (fredag) ... någon som är sugen på en sväng då?
Jag kan på eftermiddagen. Slutar 12 men behöver ta mig hem och käka lite först. På kvällen har jag annat för mig...
Last edited:
LiQUiD skrev:2441079Verkar bli fint väder imorgon (fredag) ... någon som är sugen på en sväng då?
Tranicos skrev:2441407Jag kan på eftermiddagen. Slutar 12 men behöver ta mig hem och käka lite först. På kvällen har jag annat för mig...
det som du fotograferade. världens tyngsta sparkcykelA_o_D skrev:2440675vad ska du köra med då?
pini skrev:2442776ingen som e sugen på å köpa en r1a eller?
Elgasen skrev:2442882Jag tar troligtvis en sväng kl17-18 imorgon om vädret nu blir bra för en gång skull.
Ingen som tänkt åka så sent eller?
LiQUiD skrev:2442891Jag åker kanske en sväng då också =)
Får ju passa på att åka när man för en gång skull är lite ledig
Tranicos skrev:2442919Inte omöjligt att jag hänger på med!
Men hur ska vi göra med eftermiddagsåkningen? Ska vi spika en tid så folk som e sugna kan hänga på?
Klockan 14 vid statoil ryd?
LiQUiD skrev:2444109Tranicos: Hur blir det? Ska vi ta en sväng framåt 14-tiden... och så kan vi ju möta upp i Skövde igen sen ifall det är fler som hakar på senare... vid 16-tiden?
Edit: Åker in till Skövde om ett tag, Statoil Ryd kl.14:30
(sen blir det kanske skövde igen, kl.16:30 (Statoil Ryd igen då) ifall fler ska ut o åka.)
Tranicos skrev:244411814.30 blir bra om det passar dig. Annars funkar det vid 16.30 för mig med!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|