Slappa
Rage closed inside!
Dreas skrev:2428746Han är väl av sorten Socialdemokratisk bulldog?.
Ja skulle ha gissat på en staffe eftersom ja själv har tänkte skaffa en när tillfälle ges men har Hanna skaffat en sån så går et ju inte
Dreas skrev:2428746Han är väl av sorten Socialdemokratisk bulldog?.
LiQUiD skrev:2430562Ingen som ska ut nått litet idag och åka lite... tänkte ta mig en lite tur innan klockan blir för mycket... fast det blir väl ingen längre sträcka... kanske mest lek och sånt, var ju några månader man fick leka av sig sist nästan.
Edit: Tro fan det börjar regna precis efter man dragit i väg inlägget... jaja är väl bara att avvakta och se hur vädret blir då.
Vaektra skrev:2431365Am Staff. Jordens snällaste![]()
heimdal skrev:2427751hej.. hur går de med armarna förresten?
va e en hoffmanställning?Vaektra skrev:2431449Det går framåt, den 11 sep ska jag röntka vänster armen och förhoppningsvis ta bort Hoffmanställningën. Äntligen kan jag kanske ha på mig långärmat igen, börjar bli lite kallt nu![]()
heimdal skrev:2431525va e en hoffmanställning?
Vaektra skrev:2431365Am Staff. Jordens snällaste![]()
Dalafalo skrev:2433858Du kan få låna min, men den är inte av borstad alu, det är en gammal AEG, borr får du fixa själv, tror inte jag har några betongborr, jag ska in till Skövde i morn mitt på dan om det passar. Ring om du vill låna den. 0500-451056
Tranicos skrev:2433639Är det någon i närheten av storegården som har en stor fet slagborrmaskin att låna ut? Gärna i borstad aluminium!
Tror fan jag har norra europas hårdaste betongväggar i lägenheten!![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |