Hawk
#96 Supermoto
Coolt, vart sitter den?
Den sitter på vänster underarm.
Coolt, vart sitter den?
Den sitter på vänster underarm.
Vart har du gjort den?
Någon som vet någon tatuerare som är bra på änglar och demoner?
Är det någon som är intresserad av en mc parkering mitt i stan?
Jag säger upp min idag den ligger ungefär vid sandtorget.
Ring till Skövdebostäder kostar 300 i månaden.
/Per
Jag har sagt upp den redan så säg till att han ringer till Skövdebostäder. Den finns tillgänglig direkt, o jag har fått tag i en ny så jag slipper springa genom centrum i skinnpajJa kan ha en intresent här på jobbet som har sin stående i tibro..
ska han ringa till skövdebostäder eller ska han prata med dig? =)
Jag har sagt upp den redan så säg till att han ringer till Skövdebostäder. Den finns tillgänglig direkt, o jag har fått tag i en ny så jag slipper springa genom centrum i skinnpaj
Ja det lutar åt det, defenitivt över sommaren iallafallgött, men ni ska bo kvar eller?
Undrar om det hinner torka upp lite imorgon så man kan ta sig en kort sväng
Det skulle väl bli hyffsat varmt och soligt. Ingen annan som är sugen på att prova ?
Lite för mycket salt kvar på vägarna för min smak. Men tro f-n att man är sugen
Hemkommen från Bike Trollhättan & Alingsås för en stund sedan.
Först hämtades en fin-fin Yamaha FZ1-N ut från Bike, sedan till A-sås & hämtade en uppsättning kraschkåpor, kraschpuckar & annat godis till R6:an
Bra! Anmal dej te Gotland nu da! Lovar att du far kaka en javla massa grillat, samt dricka pilsner varje kvall!
Var ute med bilen tidigare och konstaterade att snön smälter överallt så vägarna är långtifrån torra. Blev ingen tur ..
Men fortsätter det såhär är det knappast någon snö kvar snart.
Hur går det med bygget? Tycker tråden ligger nere helt, ska man tolka det som att det inte händer något eller vill du inte visa vad du gör?var duktig sugen på att plocka ut 300 motarden idag kan jag säga =)
Hur går det med bygget? Tycker tråden ligger nere helt, ska man tolka det som att det inte händer något eller vill du inte visa vad du gör?
Ja snart är det dags att plocka ut. Efter denna helgen får snön försvinna för min del.
Ligger på vandrahemmet i säfsen helt slut efter en grym dag i backen, blir en runda till imon sen håller jag tummarna för tö.
/ Per
Hänger med och grillar, pilsner är för staarrt för gammelgubben
Bra! Anmal dej te Gotland nu da! Lovar att du far kaka en javla massa grillat, samt dricka pilsner varje kvall!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|