Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Haha yää! Ångestar över om det ska bli någon vår eller inte, försökte få med Strizze ut och på en mc-tur till bilia(måste ju kolla lufttrycket) och det är ju torrt nu, lite is på sina håll...

Snart dags för växellådsrenoveringen också, så fort det börjar bli lite mildare iaf..
Sen nästa ångest är ju om man verkligen ska lägga massa pengar på hoj iår, blir kanske studier till hösten, inte klart än..

Klart du ska åka, men kanske sälja innan sommaren är slut och marknaden är vid liv, OM du nu ska sälja alls.

Ja snart drar det igång, men jag tror våren kommer bli lurig gällande grus och sand som följer med smälltvatten över vägarna från alla snöhögar.

strizze

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
CBR 1000RR -08
Plusgrader i veckan sägs det! Då måste man nog byta luften i däcken. Den bästa luften finns på bilia har jag hört...

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Plusgrader i veckan sägs det! Då måste man nog byta luften i däcken. Den bästa luften finns på bilia har jag hört...

akta dig för biltema luften.. hojjen kommer dra åt vänster om du använder den..

alpluft ska de vara.. ger minst 8-9Hk till dessutom..

Haha yää! Ångestar över om det ska bli någon vår eller inte, försökte få med Strizze ut och på en mc-tur till bilia(måste ju kolla lufttrycket) och det är ju torrt nu, lite is på sina håll...

Snart dags för växellådsrenoveringen också, så fort det börjar bli lite mildare iaf..
Sen nästa ångest är ju om man verkligen ska lägga massa pengar på hoj iår, blir kanske studier till hösten, inte klart än..

dude.. du har hela vintern + nätterna på sommaren att läsa.. köp böcker på blocket och kör hojj på dagarna =)

Btw.. nån som tänkt testa OSRAM:s nya lampa?
ser massa mer = syns troligen bättre också..
funderar på xenon konvertering innan sommaren...

Last edited:

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
akta dig för biltema luften.. hojjen kommer dra åt vänster om du använder den..

alpluft ska de vara.. ger minst 8-9Hk till dessutom..

dude.. du har hela vintern + nätterna på sommaren att läsa.. köp böcker på blocket och kör hojj på dagarna =)

Btw.. nån som tänkt testa OSRAM:s nya lampa?
ser massa mer = syns troligen bättre också..
funderar på xenon konvertering innan sommaren...

hörrö. du har ju provkört... jag vill beställa en 690 smc . är de nå bra ?:)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
:):):):):):):):):):):):):)
då har man åkt hoj i år då, skulle kanske inte kalla det premiärtur men kul som fan va det.
från garaget/verkstan till garaget i stan, nu ska hon rivas ner och få nya ventiltätningar mm.

:):):):):):):):):):)

strizze

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
CBR 1000RR -08
Nu får nån skriva nåt så att det finns lite att läsa nu när abstinensen är fullkomlig.

Nån som bokat nån bandag?
Nån som köpt några smaklöst dyra tillbehör?
Nån som ska byta hoj?

Petter: kommer det bilder på motorrenoveringen snart?

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Nu får nån skriva nåt så att det finns lite att läsa nu när abstinensen är fullkomlig.

Nån som ska byta hoj?

kemra vecka 21 inbokad,
slang för 10 kr Dm.
jag har en ny cykel

nöjd ? :D

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450

Nån som ska byta hoj?

Inget bokat.
Finns det några andra tillbehör att köpa än smaklöst dyra?
Jag kan tänka mig o byta med dig :)

Har du så tråkigt så finns det ett par byggtrådar på gamla motarder som du kan roa dig med en stund :)
/Per

strizze

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
CBR 1000RR -08
Haha... gött att det är bra responstid i den här tråden iaf=)

Jo smaklöst dyrt är det allt... konstigt nog skiter man ju i det och handlar ändå.

Riktigt så tråkigt har ja inte per, när ja tröttnar på sporthojforumet så blir det 1000rr.net :D

Kemora alltså.. Är det i regi av SMC kanske ?

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Haha... gött att det är bra responstid i den här tråden iaf=)

Jo smaklöst dyrt är det allt... konstigt nog skiter man ju i det och handlar ändå.

Riktigt så tråkigt har ja inte per, när ja tröttnar på sporthojforumet så blir det 1000rr.net :D

Kemora alltså.. Är det i regi av SMC kanske ?

nä, tommen travels. via norrlandsdelen =). bara massa knasiga norrläningar =) och så lilla jag då :yoparty

sen ska gelleråsen och ringen och knutstorp skändas. inget inbokat ännu. finns det förslag på datum så kanske man kan dela depå =).

strizze

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
CBR 1000RR -08
nä, tommen travels. via norrlandsdelen =). bara massa knasiga norrläningar =) och så lilla jag då :yoparty

sen ska gelleråsen och ringen och knutstorp skändas. inget inbokat ännu. finns det förslag på datum så kanske man kan dela depå =).

Ja ligger efter med bokningen... hittills har ja bara bokat 21-22e juli på kinnekulle med actionpics, men lovar bättring inom kort :)

Trackworld/Racingworlds körningar på kinnekulle är givna.. så dom datumen får du kryssa i kalendern=)

Jag ska uppdatera mig på lite datum så får vi styra upp bokningar sen :tummenupp

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Ja ligger efter med bokningen... hittills har ja bara bokat 21-22e juli på kinnekulle med actionpics, men lovar bättring inom kort :)

Trackworld/Racingworlds körningar på kinnekulle är givna.. så dom datumen får du kryssa i kalendern=)

Jag ska uppdatera mig på lite datum så får vi styra upp bokningar sen :tummenupp

låter bra det. skall kika se vad filofaxen och skrotet i verkstan säger

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450

Hahahah vilken comeback, jag lägger mig :tummenupp:tummenupp

Jag har väl med förhoppning om att åka någon bandag men har inte kollat/bokat/funderat på det så mycket mer.
Har ni planerat in något i almanackan?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...