Leeeerdala!!!
Full?
Leeeerdala!!!
Lerdalapöjken Marcus Hellner tog OS guld...
Jo, jag är varse om detta, går ju inte att undvika OS hur man än försöker. Radio, TV, Internet & till och med ett motorcykelforum är sönderspammat av detta helvetesvirus.
då kan jag för att överväga detta viurs lite. upplysa er om att ni faktiskt har att göra med en international sueprstar =)
fick hem nya streetfighter magazine i veckan
Grymt, hur känns de att ha blivit känd? Rik? Kommer blondinerna och ringer på konstant?
det kliar lite mer till höger om rövhålet när jag drar skinn , annars är det mesta som vanligt
Bike Trollhättan har 30-års jubileum med lite jippon & rabatter i helgen.
Några som är sugna på att åka dit på lördag eller söndag?
Fullt med kalas för min del i helgen men jag hoppas kunna boka in en tripp.
Hawk skrev:tänkte precis på de.. är väl 2 kalas i helgen och WSBK premiär.. hur ska man hinna till trollhättan? =)
Jag funderar på att dra till Mascot Motor i Nässjö i morgon. Måste komma iväg & hitta på ngt efter att ha varit hemma med Felix hela veckan.
Jag funderar på att dra till Mascot Motor i Nässjö i morgon. Måste komma iväg & hitta på ngt efter att ha varit hemma med Felix hela veckan.
Va e d för nått ställe?
Yamahahandlare i mörkaste småland, inget för gixxerägare
haha, nä sant d men yama e helt ooookey faktiskt
neeee.. där har du helt fel *duckar för sparkar och slag från morgan*
KTM is da majonästub
Det finns ju en anledning till att Rossi, Edwards, Spies, Crutchlow, Waine Rainey med flera har sett upp till mig & insett att Yamaha är det vinnande konceptet i alla kategorier!
Så det talar för sig själv att Yamaha är det ENDA valet. Allt annat är bara klena kompromisser!
Det är bara för att japanska maffian tvingar dom ..
men vänta du bara , ett par år så har vi österikare med fuhrern på kiska fulla fat igen och då kör dom KÅTTE
Äh....ni vaknar snart upp & inser ert ödesdigra misstag.
Vem vill åka runt på en Katastrofahlr Traulische Maschinen? (Springer & gömmer mig)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|