Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Yes! Kl 18.00 på O'Learys.....inte att förväxla nu med Harry's i stan :)
Och du kommer väl Petter?

ja jag kommer, olearys i äckliga handbollshallen (badhuset).

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Tack för en mycket trevlig gårdagskväll! Det var verkligen behövligt och något vi får se till att göra om snart igen!

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
mycket trevligt... synd att värden somnade lite lätt på slutet.. men det var ju past bedtime =) och i sann 4H-stil så kom det bestämande könet och sänkte volymen..

det kan ju förvisso ha haft något att göra med att hon sov =)

men nu till nästa fråga.. när får vi börja åka hoj ?

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Låter som en lyckad kväll igår, fan att man missa d!. Dock blev de en tokfylla i Sthlm me rom å lakritsshot :)

Nästa gång ska ja fanemej va me.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Skitkul ja, och inte är jag värst bakis heller, bra sprit det där :)

Åka hoj dröjer ju, ska vi ta hyrcart innan våren?

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
bra sprit å en jävla gångtur hem..
baksmällan kom vid södra IP och va borta innan claesborgs IP.
optimalt.

Va lite törstig dagen efter men det va nog mer den starka maten.. min mage fixar inte sånt =)

Tack alla som va me. de va jädrans kul!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Låter som ni hade en kul kväll, synd vi inte kunde vara med! Tog en långweekend i Sälen så det gick dock ingen nöd på oss! :banana
Vad händer annars i vinter, snart dags för lite försäsongsracing???

Förresten, vilken restaurang i stan skulle ni tips för en god bit mat en fredagkväll? Jag och Emmi tänkte gotta oss lite nämligen...:krama

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Låter som ni hade en kul kväll, synd vi inte kunde vara med! Tog en långweekend i Sälen så det gick dock ingen nöd på oss! :banana

Förresten, vilken restaurang i stan skulle ni tips för en god bit mat en fredagkväll? Jag och Emmi tänkte gotta oss lite nämligen...:krama

Det var en mycket lyckad kväll i mitt tycke! :) Synd ni inte var med, men Sälen är inte fel det heller!

Mangos brukar vara rätt bra att äta på om ni inte provat det tidigare.

Vad sägs om att köra lite go-cart nu på fredag eller lördag?
Om tillräckligt många är intresserade så kan vi kanske boka in oss för en fajt ute på Kusåsen. Skriv upp nedan om intresse finns:

1. Morgan (Fredag helst).

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900

joes är det riktigt god mat på tycker jag. mysigt är det också , ligger p åsandtorget. eller vid är nog mera rätt.

kan tyvärr inte denna helg. då jag åker och jobbar på söndag och hålle rmig gärna hemma då

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Fått en del tips men tips om vart ni INTE ska gå och det är till american pizza. :gnissla. Känner den äckliga smaken varje gång jag går in i porten men tack o lov ligger inte lägenheten ovanför.

Voda är bra :)
Orient palace om ni är sugna på thai/kinamat.

Last edited:

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
american pizza var väll kanske knappast det dom hade i åtanke antar jag.

men varför inte. Mcdonalds i stan är inte heller nå bra ställe , inte alls samma kvalle på burgarna som säg olearys :D

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
american pizza var väll kanske knappast det dom hade i åtanke antar jag.

men varför inte. Mcdonalds i stan är inte heller nå bra ställe , inte alls samma kvalle på burgarna som säg olearys :D

Modegrillen kanske kan rekommenderas också, det är ju en restaurang av rang för en mysig utemiddag för två! :hihi

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Tack för alla tipsen! American Pizza ska vi undvika, men ett bort på Mangos är reserverat!
Go-Cart låter skoj! Fredag är dock inte funkis här... :brinnerup

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
app app. nu skall du vaja snäll. annas kommer det raders inlägg här :gnissla :D

Men jag gav ju bara ett restaurangtips juuu! :(

Go-cart i helgen verkar kört för många, ska vi sätta sikte på nästa fredag istället. Men då börjar vi med go-cart & de som vill fortsätter sedan hem till valfri frivillig för att dricka hojtar-olja & se mer gamla race!

Dessutom tycker jag att vi bokar in oss för att kika på WSBK-premiären på Philip Island söndagen den 28/2.

Last edited:

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Men jag gav ju bara ett restaurangtips juuu! :(

Go-cart i helgen verkar kört för många, ska vi sätta sikte på nästa fredag istället. Men då börjar vi med go-cart & de som vill fortsätter sedan hem till valfri frivillig för att dricka hojtar-olja & se mer gamla race!

Dessutom tycker jag att vi bokar in oss för att kika på WSBK-premiären på Philip Island söndagen den 28/2.

:huvet GAAAAAHHHH!!! Hbg denna å Sthlm nästa. FAAAN!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept