Samåkning, träff Elmia 2011

creare

Guest
Fan va nice! Vart får jag plats då? Föredrar alkohol så någon med samma inställning kanske kan slå upp sina dörrar för en yamaha ;) Spelar egentligen ingen större roll!

Är med o pröjsar, någon får bestämma summan bara!

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Du har en plats i ett av gästrummen Fagher...:tummenupp
Du vet, kör man sukkikukki så är man V.I.P hos mig! :yoparty

Gött :yoparty

Fan va nice! Vart får jag plats då? Föredrar alkohol så någon med samma inställning kanske kan slå upp sina dörrar för en yamaha ;) Spelar egentligen ingen större roll!

Är med o pröjsar, någon får bestämma summan bara!

Du får sova hos goffen, bland yamaha geeksen och övriga oäktingar!!!

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Wohoo då är jag också säkrad en VIP plats va?!? :D

Japp, alla med sukkor är V.I.P hos mig! :tummenupp

Alla med Honda är V.I.P hos Danne...

Alla med Yamaha är är V.I.P hos Goffen...

För kawa är det väl ändå ingen som åker va???:va:arsele

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Japp, alla med sukkor är V.I.P hos mig! :tummenupp

Alla med Honda är V.I.P hos Danne...

Alla med Yamaha är är V.I.P hos Goffen...

För kawa är det väl ändå ingen som åker va???:va:arsele

Självklart att du kommer ha fetaste festen.. Sukka lixom... Behöver ej beskriva mer =D

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
The kid heter Dennis :tummenupp :D

wtf???

Avslöja min identitet på det viset???:censored

I vanliga fall hade jag gått efter : if you blow my cover i blow your head.... :kulspruta

Men gör undantag för dig broder.....:krama:hihi

Twospot

Kör med insidan....
Gick med
27 Apr 2010
Hoj
Yamaha R6 -07
wtf???

Avslöja min identitet på det viset???:censored

I vanliga fall hade jag gått efter : if you blow my cover i blow your head.... :kulspruta

Men gör undantag för dig broder.....:krama:hihi

Har för mig att ditt namn är allmänt känt i de här kretsarna... O ska vi dela bördan, så heter jag Alexander...

O jag e snygg som faen...!! :yoparty

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Haha fan vad gött det blir :) Kollade lite foton på när vi åkte ned förra året. Var en hel del snö längst vägarna då. Blir fränt :D
Det brukar vara det i april. Detta är Hökensåsvägen (och lite till) i april 2005. Gott om rullgrus och en hel del snödrivor i dikena. Det var lite svettigt att hänga med motarderna med alla grussträngar i kurvorna :)

http://www.youtube.com/watch?v=kLNolK1O5xQ

Surt att man jobbar under helgen i fråga :( Med lite tur kan jag komma loss lite under lördagen. Lär ju regna då bara för det :D Nä, hoppas verkligen att det blir fint väder och man kan ta hojen och hälsa på hela detta gänget! Hade jag bara varit ledig hade även jag kunnat härbärgera en handfull hojåkare i gillestugan :(

Jag blir VIP hos TheKid :tummenupp Min Sukkikukki är ju full av ölreklam och står gör den dessutom. Det är den sorten som tjejer gillar har jag hört. Hur Zuperballt är det? *usch o fy va låg humor... :zpy *

Glöm inte VägTipsen som finns i forumet. Bara att klicka på Jönköpings län, men R@ven har iof lagt upp några kartor. Vi lokala förmågor får väl reka sträckorna i förväg

Bifogat

• Goffepic03.jpg
    Goffepic03.jpg
    178.2 KB · Visningar: 31
Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
tänkte kila under motorvägen och spana in mässan i år faktiskt.
Men inte orkar jag ta mej ner ändå till vaggeryd så jag dricker nog öl på min balkong och lyssnar på alla motorvrål från E4:an istället :p

Last edited:

Twospot

Kör med insidan....
Gick med
27 Apr 2010
Hoj
Yamaha R6 -07
Det brukar vara det i april. Detta är Hökensåsvägen (och lite till) i april 2005. Gott om rullgrus och en hel del snödrivor i dikena. Det var lite svettigt att hänga med motarderna med alla grussträngar i kurvorna :)

http://www.youtube.com/watch?v=kLNolK1O5xQ

Surt att man jobbar under helgen i fråga :( Med lite tur kan jag komma loss lite under lördagen. Lär ju regna då bara för det :D Nä, hoppas verkligen att det blir fint väder och man kan ta hojen och hälsa på hela detta gänget! Hade jag bara varit ledig hade även jag kunnat härbärgera en handfull hojåkare i gillestugan :(

Jag blir VIP hos TheKid :tummenupp Min Sukkikukki är ju full av ölreklam och står gör den dessutom. Det är den sorten som tjejer gillar har jag hört. Hur Zuperballt är det? *usch o fy va låg humor... :zpy *

Glöm inte VägTipsen som finns i forumet. Bara att klicka på Jönköpings län, men R@ven har iof lagt upp några kartor. Vi lokala förmågor får väl reka sträckorna i förväg

Är det Ljung på den ena KTM:en?

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
nää.. alla vet att festen är hos danne.. :hihi

Man kan nästan säga att du har delvis rätt!
Beroende på vädret kan det vara så att vi har bättre förutsättningar hos mig, men detta avgör vi när vi vet mer hur vädret blir!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka