Samåkning, träff Elmia 2011

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Du har en plats i ett av gästrummen Fagher...:tummenupp
Du vet, kör man sukkikukki så är man V.I.P hos mig! :yoparty

Fan vad nice! Har du några platser kvar då? Tänkte om man kunde paxa en plats i så fall..
Fast jag skulle behöva 2 platser om det går bra....?
En för mig en och en för kuken... Sukka balle du vet! :D

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
tänkte kila under motorvägen och spana in mässan i år faktiskt.
Men inte orkar jag ta mej ner ändå till vaggeryd så jag dricker nog öl på min balkong och lyssnar på alla motorvrål från E4:an istället :p

Sitta solo på en balle o lyssna på trafikbrus istället för fest med likasinnade??? Allt väl???:va

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Hm Finns det ingen som ska köra från norra delarna av skåne?

Känner mig lite utmobbad för man kör Kawasaki här. Får väl sova i en busskur

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Jo visst det hade varit najs att komma på lite grillfest.
Men fan det är långt ner till v-ryd :huvet

Större delen av dem som ska komma på grillfesten/samåkningen är från stockholmstrakten... o du gnäller om 2.8mil....???

Sluta nu :fatta!

Hm Finns det ingen som ska köra från norra delarna av skåne?

Känner mig lite utmobbad för man kör Kawasaki här. Får väl sova i en busskur

Du är hjärtligt välkommen oavsett hoj!:tummenupp

(Du kan få låna en Suzukitröja av mig under festen...:D)

Last edited:

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Större delen av dem som ska komma på grillfesten/samåkningen är från stockholmstrakten... o du gnäller om 2.8mil....???

Sluta nu :fatta!

Du är hjärtligt välkommen oavsett hoj!:tummenupp

(Du kan få låna en Suzukitröja av mig under festen...:D)

wohoo :Bugar

Och hur hittar jag till grillfesten?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jaja jag får väl tänka över det lite helt enkelt. Men tyvärr har jag ju inget körkort för hoj än och lär inte hinna ta det heller.
Men man kan ju ta bilen ner och skippa alkoholen. Snacka lite skit och grilla lite och sen köra hem när folk börjar bli trötta.

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Jaja jag får väl tänka över det lite helt enkelt. Men tyvärr har jag ju inget körkort för hoj än och lär inte hinna ta det heller.
Men man kan ju ta bilen ner och skippa alkoholen. Snacka lite skit och grilla lite och sen köra hem när folk börjar bli trötta.

Wohoo.. En TAXI har anslutit till samlingen! :D Tack döö.. :Bugar :banana

Införskaffade en RÖK idag på jobbet.. Någon har höjt ett varningens finger över att den kommer att funka dåligt.. Men jag tror på den och det kan ju hända att den funkar kanoners till grillkvällen?..
Ett "SMOKE" tema är ju inte fel och då tänker jag ju inte enbart på kött utan även dryck ;)
Octomore%25252003_1%2525205%252520Jahre%252520152%25252059.jpg
recipe-bbq-ribs.jpg
mojito0.jpg

Last edited:

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
hehe...jag måste ju banga supandet, men hakar gärna på en underbar samkörning samt träff under hela dagen från morgon till kväll på fredagen!!! MEN åker tillbaks på kvällen...om det nu blir fredagen...:tuttar

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
hehe...jag måste ju banga supandet, men hakar gärna på en underbar samkörning samt träff under hela dagen från morgon till kväll på fredagen!!! MEN åker tillbaks på kvällen...om det nu blir fredagen...:tuttar

Lugnt då kan jag hålla dig sällskap. Tar nog bara en sällskapsöl. Iaf om det är fint väder inget får skilja mig från att hoja vet u ;)

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja nått stenhårt supande blir det ju inte tal om.... TheKids tjej är ju en P***s men lite småslirig tänker jag bli i alla fall ;)

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Du ansluter till samåkningen i jkpg trakten, sen kommer det lösa sig, vi ska guida dig rätt i dem småländska skogarna!:tummenupp

Bara vill göra ett sista koll här. Då kommer alla gäng sticka till Elmia och vara där och sen på eftermiddagen kommer de samköra ner till dig och ha grillfest där?

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Bara vill göra ett sista koll här. Då kommer alla gäng sticka till Elmia och vara där och sen på eftermiddagen kommer de samköra ner till dig och ha grillfest där?

Vi säger väl en tid. Jag kör från Huskvarna (5min från elmia) ner dit och är det någon som inte hittar så kan man hänga på mig. Möjligt att jag kanske kan låna ut en kvadratmeter av mitt golv för korttidsförvaring av packväskor för den som inte vill lämna allt på parkeringen. Får se närmare senare så jag vet att jag är hemma hela dagen fram tills festen bara.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping