Har jag förstått detta rätt nu att det kommer bli körning både på fredagen och lördagen ner från sthlm? Ni jönisar är inte rätta för bakfylla om ni ska orka med två sthlmsgäng under två dagar i rad ialf
Känner du ingen nere från Skåne-land som du brukar åka med som e sugna på att följa med...? Sovplatser finns det ju gott om
rätta?
Och jag kan rätta... Rädda ska det nog stå!
Jag tänkte ev att man kunde samlas på nybergsmotors parkering som är ett stenkast ifrån elmia men den parkeringen kanske är knökafull med bilar!?
Tankstationen preem?
Bra idé. Statoil Österängen ligger nära E4an (avfart 99) och är ju lätt att hitta även för utsocknesfolkStatoil på andra sidan motorvägen från Elmia sett?
Bra idé. Statoil Österängen ligger nära E4an (avfart 99) och är ju lätt att hitta även för utsocknesfolk
Det är sannolikt inga köer där på eftermiddagen heller (som det är runt kl 10 när det är mässa) men för er som kommer söderifrån och inte känner till Jkpg så varnar vi lite för denna avfart. Riktigt tvär 90-gradershöger och det voltar väl in en och annan bil på macken emellanåt. Ta det vackert
text.
Hur var det med lördagen?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!