åker ni in på Sillekrog då??
Jo det gör vi tänkta jag.... så får du ju lite folk å åka med
Stockholm - jönköping
.
X4rookie---> ringer dej när vi åker från sillekrog så möter vi upp dej i Linköping. Har du något bra förslag på var vi möts upp?
Ta bara av andra avfarten (Ikea+Biltema) Så står jag / vi på Ok/Q8 macken där.. Jippiii...
Okej strålande=) hörs o ses!
Malm3n m.fl-- jag kommer till älvsjömässan vid ca 07.30 imorn, vi ses där då hoppas jag!=)
Jag är gärna med på grillningen med... Vet dock inte hur jag gör med ev alkohol och övernattning (om det nu finns plats kvar) blir ju så satans bakis
Vad jag märkte i helegen så kan du nog gott vara nykter om du inte planerat bosättning i Jönköping
Haha ok nja grejen var väl mer att festandet höll på lite väl länge
Att man sedan mår som en det är ju mer en regel än undantag tyvärr. Oavsett om man dyngat till redigt lr om man tagit det lungt...
Sååås.
Hojen fick ny olja och filter idag, kedjan spändes tvättades och smordes.
Skinnjackan fick en skrubb med svampen och med Royal läderfett.
Sen kissade hojen ner sig
Soppaläck igen så nu gick jag över slangklämmer och demonterade ventilerna helt i tanklocket
Men nu är jag nog redo....
Nej måste tvätta hjälmen med
Låter bra!
Vill informera alla inför morgondagen att det är många poliser i Jönköping under helgen. Jag känner en polis privat som jag träffade idag och som normalt jobbar på helt annan ort. Han ska tydligen jobba i Jönköping under Fredag och Lördag (komiskt nog) så de har plockat in ganska så många poliser inför helgen även från andra orter.
Jag är mindre intresserad att träffa honom i yrket så jag kommer hålla mig i skinnet.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|