Samåkning, träff Elmia 2011

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Ja, jag tänkte ta med lite vanligt+öl+nån köttabit

Millejan

Gick med
3 Oct 2009
Hoj
Det är nog mycke snutar ute ihelgen så det e väl bäst och hålla sig i skinnet misstänker jag...:(

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
japp...tror de med....måste ju behålla kortet då jag kör mycket i mitt yrke...

thurbo

pain is temporary - glory lasts forever
Gick med
20 Jul 2009
Hoj
Cagiva raptor 1000
Stockholm - jönköping

Adnil ---> skriv ditt nummer så ringer jag när jag (och vilka andra det nu blir) åker från älvsjömässan. Styr upp så vi svänger förbi sillekrog o plockar upp dej.

X4rookie---> ringer dej när vi åker från sillekrog så möter vi upp dej i Linköping. Har du något bra förslag på var vi möts upp?

Mitt nummer är 070 604 62 44

Någon annan som vill ansluta i stockholm eller längs vägen så hojta till. Roligare ju fler man är:)

Millejan

Gick med
3 Oct 2009
Hoj
Stockholm - jönköping

.

X4rookie---> ringer dej när vi åker från sillekrog så möter vi upp dej i Linköping. Har du något bra förslag på var vi möts upp?

Ta bara av andra avfarten (Ikea+Biltema) Så står jag / vi på Ok/Q8 macken där..:) Jippiii...:banana

thurbo

pain is temporary - glory lasts forever
Gick med
20 Jul 2009
Hoj
Cagiva raptor 1000
Ta bara av andra avfarten (Ikea+Biltema) Så står jag / vi på Ok/Q8 macken där..:) Jippiii...:banana

Okej strålande=) hörs o ses!

Malm3n m.fl-- jag kommer till älvsjömässan vid ca 07.30 imorn, vi ses där då hoppas jag!=)

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Okej strålande=) hörs o ses!

Malm3n m.fl-- jag kommer till älvsjömässan vid ca 07.30 imorn, vi ses där då hoppas jag!=)

07.30 låter alldeles ypperligt. jag kommer inte blåsa ner utan kommer ligga i marchfart runt 120.. inte så jävla bekvämt å "bränna" ner i högre farter på min hoj.... det blåser ju så jävligt :D haha

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag är gärna med på grillningen med:)... Vet dock inte hur jag gör med ev alkohol och övernattning:confused: (om det nu finns plats kvar) blir ju så satans bakis:va

Vad jag märkte i helegen så kan du nog gott vara nykter om du inte planerat bosättning i Jönköping :D

KalleAnkan

Ny medlem
Gick med
6 May 2010
Hoj
En svart & en blå & en med trampor på.
Vad jag märkte i helegen så kan du nog gott vara nykter om du inte planerat bosättning i Jönköping :D

Haha ok nja grejen var väl mer att festandet höll på lite väl länge:fyllisar :dricka:Rockbanan
Att man sedan mår som en :arsele det är ju mer en regel än undantag tyvärr. Oavsett om man dyngat till redigt lr om man tagit det lungt...:va

Last edited:

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
TheKid och Twospot ska iväg på lördag så där är det utrymmning vid 10 så nån jättebakfylla är inte att tänka på ... =)

Ziephon

Biblioteksninjan
Gick med
11 May 2009
Hoj
-04, Aprilia RSV1000 R Factory
Om man inte hinner till 15 är det ok att titta förbi i Vaggeryd då o dräggla lite över alla hojar och snacka lite skit med folket? :)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sååås.

Hojen fick ny olja och filter idag, kedjan spändes tvättades och smordes.
Skinnjackan fick en skrubb med svampen och med Royal läderfett.

Sen kissade hojen ner sig :gnissla
Soppaläck igen så nu gick jag över slangklämmer och demonterade ventilerna helt i tanklocket :huvet

Men nu är jag nog redo....

Nej måste tvätta hjälmen med :D

Last edited:

Mr.Steen

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Gsx-r Turbo x2. Hayabusa Turbo 445hk
Jag hoppas alla ifrån sporthoj.com lägger än röst på min hoj som har kunnat följas här på sporthoj

Nr 322 i hall-D

Bifogat

• elmia 2.jpg
    elmia 2.jpg
    232.8 KB · Visningar: 44
  • elmia.jpg
    elmia.jpg
    81.8 KB · Visningar: 42

Rimo

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2011
Hoj
Hornet
Sååås.

Hojen fick ny olja och filter idag, kedjan spändes tvättades och smordes.
Skinnjackan fick en skrubb med svampen och med Royal läderfett.

Sen kissade hojen ner sig :gnissla
Soppaläck igen så nu gick jag över slangklämmer och demonterade ventilerna helt i tanklocket :huvet

Men nu är jag nog redo....

Nej måste tvätta hjälmen med :D

Låter bra! :tummenupp

Vill informera alla inför morgondagen att det är många poliser i Jönköping under helgen. Jag känner en polis privat som jag träffade idag och som normalt jobbar på helt annan ort. Han ska tydligen jobba i Jönköping under Fredag och Lördag (komiskt nog) så de har plockat in ganska så många poliser inför helgen även från andra orter.

Jag är mindre intresserad att träffa honom i yrket så jag kommer hålla mig i skinnet. :gnissla

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Låter bra! :tummenupp

Vill informera alla inför morgondagen att det är många poliser i Jönköping under helgen. Jag känner en polis privat som jag träffade idag och som normalt jobbar på helt annan ort. Han ska tydligen jobba i Jönköping under Fredag och Lördag (komiskt nog) så de har plockat in ganska så många poliser inför helgen även från andra orter.

Jag är mindre intresserad att träffa honom i yrket så jag kommer hålla mig i skinnet. :gnissla

Jag tänker då köra lugnt iaf. Mina vänner jag samåker med har folk bak och jag har inte de minsta kåpa, fast det tycker jag bara är gott när man sitter frammåtlutat :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka