Samåkning Ulricehamn

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
fasen att man inte kan hänga på under torsdagen! men ni får det nog fint!
snackade med polisen idag om att sätta en tillfällig skylt inför helgen. Inga problem sa dom. Dom frågade om jag vill komma till dom så dom gjorde en åt mig haha :tummenupp

Så söndag kommer jag vara redo. Kommer även köra på lördagen efter jobbet. Är det någon som är sugen så är det bara att säga till. Kommer nog försöka klippa några mil lördag och söndag. :yoparty

haha fan va sköna snutar! tänk om alla kunde vara sånna. lördagen lät rätt intressant med. vid vilken tid i så fall? hoppas på gott väder bara.

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Som det serut nu så blir det nog inget på torsdag :( ska spöregna hela dagen :Suckochstön!!!

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
haha fan va sköna snutar! tänk om alla kunde vara sånna. lördagen lät rätt intressant med. vid vilken tid i så fall? hoppas på gott väder bara.

Ja vad än folk säger så är dom faktiskt till 95% rätt schysta.
Japp jag hade tänkt sticka iväg runt halv 5 snåret. bara glida runt lite. Folk som är sugna så äre bara att hänga på =)

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Ja vad än folk säger så är dom faktiskt till 95% rätt schysta.
Japp jag hade tänkt sticka iväg runt halv 5 snåret. bara glida runt lite. Folk som är sugna så äre bara att hänga på =)
jag är sjukt sugen men lödag är kört för mig...BAJS!!! Men på söndag blir det åka av :yoparty

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Jag har siktet inställt på söndag först och främst, kanske hänger med på lördag också.
Vilken tid och var på lördag isåfall?

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Jag har siktet inställt på söndag först och främst, kanske hänger med på lördag också.
Vilken tid och var på lördag isåfall?
Halv fem på lördag oxå. Papparazi jobbar till 16. Skaön tur igår måste jag ändå säga:) inga dumma vägar ut där :tummenupp

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
Japp 16.30 tänkte jag! Wolfking har du något önskemål vart vi ska köra? så får du gärna va vägvisare :yoparty

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
16.30 båda dagarna i helgen då allså? e det bara gött väder så står man där nere på marknadsplatsen. får mina skivor på fredag så det blir att mecka hoj på lördag innan åkningen i så fall.

Det stämmer helt perfekt det =) Lördagen blir väl inte så seriös som söndagen. Men tycker allt vi kan ta en tur på lördagen. Har ni några förslag?
Imorn får jag sista delarna till hojjen. Knappt sugen nu :gnissla

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Det stämmer helt perfekt det =) Lördagen blir väl inte så seriös som söndagen. Men tycker allt vi kan ta en tur på lördagen. Har ni några förslag?
Imorn får jag sista delarna till hojjen. Knappt sugen nu :gnissla

det ser ut att bli gött väder båda dagarna! :Rockbanan
dåligt med förslag dock. finns nån tanke på längd eller sträcka?

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
det ser ut att bli gött väder båda dagarna! :Rockbanan
dåligt med förslag dock. finns nån tanke på längd eller sträcka?
På Söndagen blir det en villsetur dvs vi bestämmer en väg som vi börjar åka på sen när vi kommer till en korsning så snglar vi slant om åt vilket håll vi ska åka!!

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
i skrivande stund är jag så arg så jag har redan sparkat sönder en lampa och kastat ett glas i väggen! det som INTE fick hända har ju hänt.
För det första var det fel färg på tanken, så den ska lackas om nästa vecka. :censored Men det gjrode inget för har satt på den så att jag ska kunna BES imonr bitti och kunna köra i helgen. men jävligt drygt ändå.

Sen nu när vi fått ihop hojjen. Och haft igång den så märker vi att givaren är trasig. Fläkten drar inte igång. så den måste in på lugnets MC nästa vecka! Går därför inte att köra med den i helgen.
Är så förbannad nu så jag vete fan om jag inte säljer hojjjäveln snart.
Stigefeldsmotor i Anderstop har INGET roligt mobilsvar som jag har spelat in. Är så trött på den jävla gubben och hur han sköter sina affärer. Ska göra en lista på allt jag har fått göra på hojjen och en lista som HAN sa att jag behövde göra. Så ska vi jämföra vems lista som blev längst.

Hoppas ni får skoj i helgen! jag kommer som sagt inte vara med. :huvet :mad:

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
På Söndagen blir det en villsetur dvs vi bestämmer en väg som vi börjar åka på sen när vi kommer till en korsning så snglar vi slant om åt vilket håll vi ska åka!!

ahh låter riktigt bra! men blir det inte väldigt många stopp då?

i skrivande stund är jag så arg så jag har redan sparkat sönder en lampa och kastat ett glas i väggen! det som INTE fick hända har ju hänt.
För det första var det fel färg på tanken, så den ska lackas om nästa vecka. :censored Men det gjrode inget för har satt på den så att jag ska kunna BES imonr bitti och kunna köra i helgen. men jävligt drygt ändå.

Sen nu när vi fått ihop hojjen. Och haft igång den så märker vi att givaren är trasig. Fläkten drar inte igång. så den måste in på lugnets MC nästa vecka! Går därför inte att köra med den i helgen.
Är så förbannad nu så jag vete fan om jag inte säljer hojjjäveln snart.
Stigefeldsmotor i Anderstop har INGET roligt mobilsvar som jag har spelat in. Är så trött på den jävla gubben och hur han sköter sina affärer. Ska göra en lista på allt jag har fått göra på hojjen och en lista som HAN sa att jag behövde göra. Så ska vi jämföra vems lista som blev längst.

Hoppas ni får skoj i helgen! jag kommer som sagt inte vara med. :huvet :mad:

låter inget vidare det där! är det nån handlare du har köpt hojen av eller? i så fall så gnäll med att dra in konsumentombudsmannen. då brukar dom bli lite fogligare.

Last edited:

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
låter inget vidare det där! är det nån handlare du har köpt hojen av eller? i så fall så gnäll med att dra in konsumentombudsmannen. då brukar dom bli lite fogligare.

japp Stigefeldsmotor i Anderstorp. Ja det ska jag göra. När han ringer upp mig imorn.
Fan va besviken jag är. Var så nära att få köra verkligen.

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
japp Stigefeldsmotor i Anderstorp. Ja det ska jag göra. När han ringer upp mig imorn.
har du varmkört till 100grader? fläckten på min hoj startar inte förän motorn är uppe i 100grader. är en elektrisk liten fläckt med termostat...

Angående körnngen ihelgen. Det blir inte så många stopp istället för varje korsning så kan man ta orter. typ singla slant om man ska åka mot tmmele eller gällstad. är du med perkidde

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
papparazzi, är du säker på att givaren till fäkten är död? Fläkten går inte igång förrän över 107-108 grader.

Har inte bestämt mig angående lördag än men är det hyfsat väder och torrt så kanske.

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
har du varmkört till 100grader? fläckten på min hoj startar inte förän motorn är uppe i 100grader. är en elektrisk liten fläckt med termostat...

Angående körnngen ihelgen. Det blir inte så många stopp istället för varje korsning så kan man ta orter. typ singla slant om man ska åka mot tmmele eller gällstad. är du med perkidde

lördagen kan jag inte vara med på nu mera. jag har satt upp mig på övertid nu mellan lördag o söndag. hehe. men söndag kan vara på g. beroende på om det blir planering av hojsemestern eller ej. eftersom jag jobbar så kanske den senareläggs på kvällen o då e det ju surt för då vill jag vara ute o köra.

håller med ovanstående ang när fläkten ska gå igång. jag tror nog att senast min fläkt var igång var när vi var i kroatien i sommras o det var köbildning på motorvägen i stekande sol.

Last edited:

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
Jaha hur ser de ut till helgen? Något åka? Väder? Dag? Resmål?

Mvh Fredric

Nu ska ju inte jag sitta här å skriva att jag är helt 100 på att jag kommer få göra. men vi kan ju alltid hoppas att allt löser sig. Jag tror inte det har varit NÅGOT som haft den oturen med en hojj som jag haft under odm här 2 månaderna.

Var körningen bra i söndags? satt hemma i lägenheten och grät pga vädret ni fick dessutom! svin :arsele

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
nu så ! imorn bitti hämtar jag hem henne igen! Nyreggad och bes utan problem! Nu i veckan och helgen ska det fan åkas :banana
Efter 18.00 hela veckan så är det bara att slå en pling till mig, Så sticker vi ut.

:yoparty

Hur blir det på söndag? för jobbar ju som vanligt på lördagen. Men inte på söndagen.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept