aRWe skrev:2462061Tänkte eventuellt ta en tur på söndag, någon som kanske ska med?
Låter kul, beror på hur långt iväg och hur länge vi blir borta, måste vara hemma till 16:30. Har frist mellan ca kl 11:00-16:30 för min del.
aRWe skrev:2462061Tänkte eventuellt ta en tur på söndag, någon som kanske ska med?
Ok vi träffas ca 11.00 på station, hur länge det blir beror på vilken fart vi håller. Inställt vid dåligt väder.sporTlovEr skrev:2462432Låter kul, beror på hur långt iväg och hur länge vi blir borta, måste vara hemma till 16:30. Har frist mellan ca kl 11:00-16:30 för min del.
aRWe skrev:2463860Ok vi träffas ca 11.00 på station, hur länge det blir beror på vilken fart vi håller. Inställt vid dåligt väder.
WestW skrev:2464744Kanske dyker upp.
Behöver vara hemma 16 så det blir ingen fullängstur för mig
sporTlovEr skrev:2465057Då är vi två..16:30 skall jag handleda en billist.
FredR1k skrev:2465352måste vara hemma 11.27 ok bara så ni vet men jag är på
Det är fegt att skylla på vädret när man bangarWestW skrev:2465494Du brukar väl vurpa i första kurvan ändå så det borde vara lungt
Ymnigt snöfall och 4 minusgrader i Enköping. Jag hoppar över hojåka idag.
sporTlovEr skrev:2480049Är det någon som har lust att ut o åka sig lite i helgen? Förslag på väga(r)lternativ Jag kan åka någon av dagarna om det blir fint och om någon mer vill ut, det verkar det bli.
Jodå på söndag blir det en tur, kanske en längre tur det beror på FredR1ksporTlovEr skrev:2480049Är det någon som har lust att ut o åka sig lite i helgen? Förslag på väga(r)lternativ Jag kan åka någon av dagarna om det blir fint och om någon mer vill ut, det verkar det bli.
Jodå man är lite trögstartad men när man väl kommer igång så....FredR1k skrev:2480194Söndag blir det åka av!
Jag försöker bara sparka liv i GPSen (aRWe) han verkar lite trögstartad.
Jag åker hur som helst en lååååångtur på söndag.
aRWe skrev:2480319Ska vi bara dra iväg utan att ha en bestämd rutt
................................eller.................................
ska vi göra iordning en "herregössenenstur" a´la GPS
Hur som hellst söndag 24/9 kl 11.00 på station för dom som gillar och köra hoj
Kanske det kanskesporTlovEr skrev:2480337Jag har aldrig varit på bog(g)esund el slingerbulten.iaf..men är öppen för alla förslag.
Man vet aldriggasolis skrev:2480696JAG VILL ÅKA STOCKHOLMSTUNNLAR
Klockan på ringning 06:45 kolla MotoGP 07:00 = finns gott om tid att hinna till 11:00Sir:C skrev:2481148Jag kanske dyker upp...förutsatt att jag är vaken så tidigt...
gasolis skrev:2481835Det lutar bra det! Har jag oflyt lutar jag för mycket ikväll och då
bliré inge brumbrum
Klart man gillar o köra hoj!, det sker lite för sällan, så jag känner mig tvingad att åka medaRWe skrev:2480319
Hur som hellst söndag 24/9 kl 11.00 på station för dom som gillar och köra hoj
benzzon skrev:2482567Klart man gillar o köra hoj!, det sker lite för sällan, så jag känner mig tvingad att åka med
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|