FredR1k skrev:2210401Någon som vill ut å åka en sväng idag?
Skulle gärna vilja, men skall på aktivitet med jobbet, så det blir att dra upp regnbågar hela dagen.
FredR1k skrev:2210401Någon som vill ut å åka en sväng idag?
aRWe skrev:2214273Alla som vill köra en runda på Nationaldagen 6/6 dyker upp vid Aseatorget vid 11.00 så kör vi en sväng. Lunch någonstans på vägen, hemma senast 18.00.
Inställt vid icke mcrelaterat väder.
aRWe skrev:2214273Alla som vill köra en runda på Nationaldagen 6/6 dyker upp vid Aseatorget vid 11.00 så kör vi en sväng. Lunch någonstans på vägen, hemma senast 18.00.
Inställt vid icke mcrelaterat väder.
aRWe skrev:2257586Nån som vill åka något imorrn, söndag. Ingen planerad tur, bara köra.
Station 11.00.
om jag hinner, ska byta drivpaket imorn.aRWe skrev:2257586Nån som vill åka något imorrn, söndag. Ingen planerad tur, bara köra.
Station 11.00.
För mycket på hemmaplan..skall dessutom försöka få liv i den vänstra blinkerserna(strulade redan innan, relä kanske?) och försöka få lite bakljus efter ombyggnation till orginalbakdel, samt instrumenpanelen som slocknade, verkade inte vara en säkring... suck..aRWe skrev:2257586Nån som vill åka något imorrn, söndag. Ingen planerad tur, bara köra.
Station 11.00.
För mycket godis kanske?sporTlovEr skrev:2259218För mycket på hemmaplan..skall dessutom försöka få liv i den vänstra blinkerserna(strulade redan innan, relä kanske?) och försöka få lite bakljus efter ombyggnation till orginalbakdel, samt instrumenpanelen som slocknade, verkade inte vara en säkring... suck..
TinaTjejen skrev:2259906För mycket godis kanske?
r matte skrev:2259992vart en trevlig tur som vanligt. Fick prova r-sickans r1:a lyckan va total tills jag skulle krypa ner under kåpan å upptäkte att dom inte är bygda för 190 långa personer
Men va fasen.. får alla provgnida den där stackars hojen?r matte skrev:2259992vart en trevlig tur som vanligt. Fick prova r-sickans r1:a lyckan va total
TinaTjejen skrev:2260345Men va fasen.. får alla provgnida den där stackars hojen?
Sickan!Din R1-hallicka!
(När får jag prova då?)
Snällt?R-Sickan skrev:2261504Det kanske vi kan ordna idag om du ber snällt
Du ska väll med till Gävle ?
Jag hör av mig under dagen.
R-Sickan
Eftersom ingen är intresserad så blir det heller inget.aRWe skrev:2292215Nån som känner för en åktur framåt sen eftermiddag eller kvällen?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|