Samåkningstråden

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Kvälltur utgår från Köping ikväll 19:30 Arver bil/ OK-Q8 kl 19:30

Någon mer som känner sig sugen på en kvällstur? Vi är 2 ev 3 från Köping som tänkte ta oss en kvällstur jag åkte tidigare i veckan, turen kommer att avslutas i Kolbäck för er som inte vill tillbaka till Köping igen. Ca 16-17 mil totalt och ca 14-15 mil Till Kolbäck i turen från Köping, fina vägar och fina kurvor utlovas:tummenupp

Sugna? Kom till Köping, Ringvägen vid OK/Q8 och Hydromacken till 19:30.
 
Last edited:

Nålberg

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Ort
Köping
Hoj
ER6n 06
Någon mer som känner sig sugen på en kvällstur? Vi är 2 ev 3 från Köping som tänkte ta oss en kvällstur jag åkte tidigare i veckan, turen kommer att avslutas i Kolbäck för er som inte vill tillbaka till Köping igen. Ca 16-17 mil totalt och ca 14-15 mil Till Kolbäck i turen från Köping, fina vägar och fina kurvor utlovas:tummenupp

Sugna? Kom till Köping, Ringvägen vid OK/Q8 och Hydromacken till 19:30.

Ångrar inte att jag åkte med. Nu missade ni andra ett riktigt skoj åk:arsele
Tack Gabor2 och Sportlover för sällskapet.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ångrar inte att jag åkte med. Nu missade ni andra ett riktigt skoj åk:arsele
Tack Gabor2 och Sportlover för sällskapet.


Jupp fin-fina vägar, dock lite touringtempo 1:45 var vi ute och åkte precis, och 17 mil mest 70 och 90 vägar.. ett par korta stopp, ( en tank gick åt för mig, ialla fall gullampa till gullampa..):rolleyes: :rolleyes:
Sen fick man se en nedbrunnen Pizzeria i Norberg där man åt mat förra veckan, jag tyckte det smakade bra ialla fall:tummenupp Men kanske någon annan gäst hade andra synpunkter:va
 
Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jupp fin-fina vägar, dock lite touringtempo 1:45 var vi ute och åkte precis, och 17 mil mest 70 och 90 vägar.. ett par korta stopp, ( en tank gick åt för mig, ialla fall gullampa till gullampa..):rolleyes: :rolleyes:
Sen fick man se en nedbrunnen Pizzeria i Norberg där man åt mat förra veckan, jag tyckte det smakade bra ialla fall:tummenupp Men kanske någon annan gäst hade andra synpunkter:va

Japp nog var det touring allt :D
Fin fina vägar var det allt :tummenupp
 

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Ort
v-ås
Hoj
CBR 600RR-07
söndagstripp

hej är det någon som ska med ut på en söndagstripp:D .... ska ju bli fint väder :yoparty

//humlan
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Stockholmssnurren 1/9 brukar vara ett trevligt arrangemang man kanske skulle ta sig dit:yoparty
 

Bifogat

  • StockholmsSnurren07.jpg
    StockholmsSnurren07.jpg
    137.4 KB · Visningar: 78

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Någon som ska ut o köra ikväll??

Halloj alla Västeråsare med omnejd!

Är det någon som ska ut och köra en sväng ikväll? Vore skit kul med sällskap!:yoparty

Hör av dig om du vill hänga med!

Robban (ps. lånad medlemssida)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Stockholmssnurren 1/9 brukar vara ett trevligt arrangemang man kanske skulle ta sig dit:yoparty

Nu kommer mera undanflykter.. skall på:rullandeu dop den dagen, har fått tacka nej till suveränt fiske oxå..:gnissla
Det blir säkert en fin vända.
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Någon som vill med ut på en sväng ikväll?

Mors!

Mitt konto fungerar fortfarande inte :mad: Så jag får låna tjejens igen. Ville bara höra om det är någon som vill med ut o åka ikväll? Är nyinflyttad i Västerås och känner inte så många, så vore skit trevligt o träffa lite trevligt folk som känner till schyssta vägar runt Västerås.:yoparty

Hoppas att någon vill hänga på!

Have a nice day! :hej

Robert
 
Last edited:

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Mors!

Mitt konto fungerar fortfarande inte :mad: Så jag får låna tjejens igen. Ville bara höra om det är någon som vill med ut o åka ikväll? Är nyinflyttad i Västerås och känner inte så många, så vore skit trevligt o träffa lite trevligt folk som känner till schyssta vägar runt Västerås.:yoparty

Hoppas att någon vill hänga på!

Have a nice day! :hej

Robert

Jag tror att du blir bemött med en viss skepsis pga ditt konto. Prova att skaffa ett nytt konto eller kontakta Swedie och be honom hjälpa dig.

Ang. åka så hoppas jag kunna dyka upp på stationen på onsdag klockan 18 igen. Hoppas att det dyker upp några lakritsremsor då. Om inte annat så kanske åtminstone Stevoooo dyker upp?!?
 

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Ang. åka så hoppas jag kunna dyka upp på stationen på onsdag klockan 18 igen. Hoppas att det dyker upp några lakritsremsor då. Om inte annat så kanske åtminstone Stevoooo dyker upp?!?

Det vet du:tummenupp. Har ju fortfarande semester och det är ju f*n inget badväder precis. Måste dock på ett möte på jobbet men tror att det blir klart innan 1800.
 

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Ort
v-ås
Hoj
CBR 600RR-07
åka fredag

hej är de nån som har lite tid över en fin dag som denna och vill ut och åka lite:va
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top