Samåkningstråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Uj vad nu missade, underbart gött med glasspremiär på markan i solvärmen, och avslutning med lite käk på kajfiket i stan.

Rytternevägen är klart körbar, dammig och lite grus - men det gäller ju vägarna i allmänhet. :)

Nu blir det nog inget mer innan lördag, då siktar iaf jag och vifferpolarn' på Rosenhill.

/J

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Xt660x
Hur kommer det sig att du ångrade dig då LisaLp?

SGM

Ajdå, hade varit gott med lite glass i solen haha
Men fan va det ska ätas, åker ni inge hoj människor :D

Får bli en annan gång, vore ju trevligt att åka lite iaf

Mvh

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj

SGM

Mvh

Haka på på lördag, det blir en stilla tur på en ~25 mil skulle jag tippa på, till hojmeckat...

/J

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6

SGM

Mvh

mja, de var nog mest för att jag körde själv. samt lite trött efter jobbet :) får bli en tur till helgen!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Är det någon som vill bestämma en tid? Plats är väl stationen, eller?

Jag blir på för en långtur bara vädret är ok! Stationen i Västerås låter väl utmärkt om vi skall dra mot Tokholms-hållet, Lördag el Söndag? Skall vi ta det efter vad vädret lovar imorgon em? Ju tidigare vi samlas dessto bättre i min mening, kanske en kompromiss som 11:00(brukar väl det vara?) För alla slöfockar som skall sova...Bara ni låter mig SLIPPA vara GPS:en, kan ligga i kölvattnet av Gps-piloten, bara det är liite tempo:tummenupp

Mina "tankproblem" är nu oxå bortblåsta, tror andra får tanka före mig nu:tummenupp

Har förvarnat "köpingsmaffian" sen får vi se hur många som får, och mäktar en dag i sadelns tecken bland posörerna här:D

Last edited:

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Jag tänkte nog mer utgå från Markan om man skall till Rosenhill...Västerås blir en trist omväg för mig iaf. :)
Rosenhill är ju mellan Södertälje och Nynäsvägen kan man säga, så att åka norra vägen är lite att gå över ån efter vatten. :)

Jag tar nog min vanliga rutt med, Etuna, Sundbyholm, Kjula, etc. :)

/J

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Jag tänkte nog mer utgå från Markan om man skall till Rosenhill...Västerås blir en trist omväg för mig iaf. :)
Rosenhill är ju mellan Södertälje och Nynäsvägen kan man säga, så att åka norra vägen är lite att gå över ån efter vatten. :)

/J

För min del kan vi samlas där med, säg bara tiden:) Så kan V-åsarna med samlas upp på den knutpunkten.

Lite citat:
"Kan inte Allah komma till berget, får berget komma till Allah":hihi

Last edited:

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle

/J

Fast Markan är ännu länre omväg för oss i Västerås, blir det av så blir det Rytternevägen ned till korset.

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Fast Markan är ännu länre omväg för oss i Västerås, blir det av så blir det Rytternevägen ned till korset.

Samling vid korset då MAO, några från varje håll sammanstrålande:tummenupp Dag? Tid? Imorrn stor sol och 12 plus.

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Samling vid korset då MAO, några från varje håll sammanstrålande:tummenupp Dag? Tid? Imorrn stor sol och 12 plus.

TYvärr lite för risig för långtur men en kortare variant kan det bli ... inte omöjligt att jag hakar på en bit och viker ner sen ... åka lite det måste jag ;-)

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
TYvärr lite för risig för långtur men en kortare variant kan det bli ... inte omöjligt att jag hakar på en bit och viker ner sen ... åka lite det måste jag ;-)

...usch vad jag blir avundsjuk...jag vill också!!!!!!! :huvet

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj

Imorrn åker jag iaf ( :D ), jag hade tänkt mig en rågbulle med vatten på markan vid 10-snåret -> korset (v252/v56) halv 11?

Då är vi som kör försiktigt framme vid Rosenhill runt 12, med gamla vägarna mot Södertälje. :)

Funka?

/J

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Imorrn åker jag iaf ( :D ), jag hade tänkt mig en rågbulle med vatten på markan vid 10-snåret -> korset (v252/v56) halv 11?

Då är vi som kör försiktigt framme vid Rosenhill runt 12, med gamla vägarna mot Södertälje. :)

Funka?

/J

funka fin-fint:tummenupp

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
uuuuäääähhäääää :gråta :sjuk Mår som jag förtjänar antar jag och därmed ingen chans att haka på till slingerbulten:huvet.Jag får väl stanna hemma och tvätta på hojen ist, för vad är väl en bal på slottet igentligen....det kanske är trist och tråkigt och och och helt jävla skittråkigt gentemot att åka hoj på slingerbulten:glömdet

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
uuuuäääähhäääää :gråta :sjuk Mår som jag förtjänar antar jag och därmed ingen chans att haka på till slingerbulten:huvet.Jag får väl stanna hemma och tvätta på hojen ist, för vad är väl en bal på slottet igentligen....det kanske är trist och tråkigt och och och helt jävla skittråkigt gentemot att åka hoj på slingerbulten:glömdet

Säg det som det är "hsb" el:tuttar har andra planer för dig imorgon:hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...