Hur kommer det sig att du ångrade dig då LisaLp?
SGM
Ajdå, hade varit gott med lite glass i solen haha
Men fan va det ska ätas, åker ni inge hoj människor
Får bli en annan gång, vore ju trevligt att åka lite iaf
Mvh
Hur kommer det sig att du ångrade dig då LisaLp?
SGM
Ajdå, hade varit gott med lite glass i solen haha
Men fan va det ska ätas, åker ni inge hoj människor
Får bli en annan gång, vore ju trevligt att åka lite iaf
Mvh
Är det någon som vill bestämma en tid? Plats är väl stationen, eller?
Jag tänkte nog mer utgå från Markan om man skall till Rosenhill...Västerås blir en trist omväg för mig iaf.
Rosenhill är ju mellan Södertälje och Nynäsvägen kan man säga, så att åka norra vägen är lite att gå över ån efter vatten.
Jag tar nog min vanliga rutt med, Etuna, Sundbyholm, Kjula, etc.
/J
Jag tänkte nog mer utgå från Markan om man skall till Rosenhill...Västerås blir en trist omväg för mig iaf.
Rosenhill är ju mellan Södertälje och Nynäsvägen kan man säga, så att åka norra vägen är lite att gå över ån efter vatten.
Jag tar nog min vanliga rutt med, Etuna, Sundbyholm, Kjula, etc.
/J
Fast Markan är ännu länre omväg för oss i Västerås, blir det av så blir det Rytternevägen ned till korset.
Samling vid korset då MAO, några från varje håll sammanstrålande Dag? Tid? Imorrn stor sol och 12 plus.
TYvärr lite för risig för långtur men en kortare variant kan det bli ... inte omöjligt att jag hakar på en bit och viker ner sen ... åka lite det måste jag ;-)
Samling vid korset då MAO, några från varje håll sammanstrålande Dag? Tid? Imorrn stor sol och 12 plus.
Imorrn åker jag iaf ( ), jag hade tänkt mig en rågbulle med vatten på markan vid 10-snåret -> korset (v252/v56) halv 11?
Då är vi som kör försiktigt framme vid Rosenhill runt 12, med gamla vägarna mot Södertälje.
Funka?
/J
uuuuäääähhäääää Mår som jag förtjänar antar jag och därmed ingen chans att haka på till slingerbulten.Jag får väl stanna hemma och tvätta på hojen ist, för vad är väl en bal på slottet igentligen....det kanske är trist och tråkigt och och och helt jävla skittråkigt gentemot att åka hoj på slingerbulten
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|