Samåkningstråden

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Snokade på www.yr.no nyss och konstaterade att vädret inför morgondagen/kvällen ser mycket lovande ut. Slutar jobbet 14.00 men väntar nog en stund innan jag börjar dra mig,
nått på G eller nån som är sugen på lite fredagsglid?
Darn, sorry... jag är bortbjuden till grannarna och kommer nog inte kunna köra efter det :rolleyes:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Jag tar nog en krokvägsresa så fort det blir väder för't. :) Men vägarna runt Västerås är inte värst lockande, kan bli en resa mot Käglan och lura med Köpingsligan...
Skicka sms imorrn om det blir käglan.

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
Klart man måste vara sin egen "HSB" , de har alltid fler fördelar än nackdelar :D

/Våga vägra degradera sig till bara finansminister :näsblod

jag kan bara hålla med dig..men hur ska jag då säga..att ni har fler nackdelar än fördelar??:va:tuttar
ni städar väldigt sällan och då städar in hela huset, kräver uppmärksamhet varje dag och ni använder spetstyg till isolering..:tungan

synd bara att ingen har sett mina fördelar..:brinnerup :gnissla

(hela inlägget ska tolkas ironiskt)

Last edited:

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
jag kan bara hålla med dig..men hur ska jag då säga..att ni har fler nackdelar än fördelar??:va:tuttar
ni städar väldigt sällan och då städar in hela huset, kräver uppmärksamhet varje dag och ni använder spetstyg till isolering..:tungan

nä, nu är jag elak, ni är bra ni med killar!!:yoparty

:D De e en helt subjektiv bedömning

Visst finns rejält deffekta exemplar :näsblod av typen "herrar", annars har "vi" bara 2st fel, allt vi säger å allt vi gör. Vilket vi är fullt medvetna om och lever efter givetvis.
Kanske tur att de finns Tanter som har så otrooligt överseende med sådant :rolleyes:

Å att vi skulle ge sken av att kräva uppmärksamhet e juh bara för att tanterna ska få känna sig betydesefulla (Flåååårens-najntinggalj-syndromet) :)

Men de e ju helt fantastiskt att "ni" kan reta er på att "vi" kan se fler användningsområden för vissa saker än va "ni" kunde (isolering) :D

/ Narcissus von Messerschmitt :tungan

Nää,kanske dags å ta pillrena nu :gnissla

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)

(hela inlägget ska tolkas ironiskt)

Du kan ju väder:tummenupp

:D De e en helt subjektiv bedömning

Visst finns rejält deffekta exemplar :näsblod av typen "herrar", annars har "vi" bara 2st fel, allt vi säger å allt vi gör. Vilket vi är fullt medvetna om och lever efter givetvis.
Kanske tur att de finns Tanter som har så otrooligt överseende med sådant :rolleyes:

Å att vi skulle ge sken av att kräva uppmärksamhet e juh bara för att tanterna ska få känna sig betydesefulla (Flåååårens-najntinggalj-syndromet) :)

Men de e ju helt fantastiskt att "ni" kan reta er på att "vi" kan se fler användningsområden för vissa saker än va "ni" kunde (isolering) :D

/ Narcissus von Messerschmitt :tungan

Nää,kanske dags å ta pillrena nu :gnissla

Nej nej nej!!!! Du presterar mycket bättre utan:tummenupp

Last edited:

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Nån som funderar på att åka en sväng idag? Jag kan möta upp vid 18:30 - 19:00... ska bara leka lite med ungarna en sväng (lovade att cykla i pulkabacken *lol*)! PM'a eller posta här! SMS el. tel fungerar också!
Jag har med mig telefonen; 0736847333

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Ska ut en kortare repa idag. Typ Rytterne eller liknade. Vässa hornen tanka hojen och kom ner till hammarbyrampen 1230!:hojraket

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Det är dags att skaffa en riktig moppe nu, Micke.
Jag rev av ca 40 mil idag, i dom djupaste sörmländska skogarna, med slingerbulten inkluderad. Sjukt kul, och helt slut.

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Tänkte åka BKK Rörken Uppsala "gokartbana" idag tanten bakpå så lugnt tempo dit åker strax efter kl 1500 från västerås nån som vill med?

Bara ringa om ni vill haka på 0707578675

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Kortare Lördagssväng

Kort sväng imorrn, mot örebro via käglan, paus för att smörja kråset och hemfärd igen. 10:30 vid donken i söpin för intresserade:tummenupp

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Vid ej regn på måndag bär det av igen mot Rörken avresa senast kl1500 från västerås.
Nån som vill med hör av er här eller skicka ett sms så bestämmer vi när var hur.

0707578675 Jimmy

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Någon som har lust att ta en sväng idag fram emot kvällningen någon gång.... avslut vid poseur-fiket? Eller någon annanstans? (Öppen för förslag)

:rolleyes: Nää Gabor2, inte SÅDANA förslag! :gnissla

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...