Samåkningstråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag tänkte köra till smedstadion och supporta en god sak på lördag, det skall tydligen vara lite familjejippo och invigning av motardbanan vad jag förstår. :) Tar nog frappus-el-moppus och hittar något asfalterat och onödigt krokigt resten av dagen.

/J

ON

Jag är på.
Gick med
2 Jul 2009
Hoj
CBR 900-96, KX 125-02
Jag tänkte köra till smedstadion och supporta en god sak på lördag, det skall tydligen vara lite familjejippo och invigning av motardbanan vad jag förstår. :) Tar nog frappus-el-moppus och hittar något asfalterat och onödigt krokigt resten av dagen.

/J

:tummenupp

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle

/J

Om jag är frisk från förkylningsh....te så kollar jag nog också in Gröndal.

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Fy börjar sånt där redan när man är trettio :rolleyes:

Är intet äldre än 25 + några mån :fakta iallafall inte enligt en :tuttar på 20 senaste finlandsfärjan man åkte :arsele :D

För visst måste det vara så då:va
Eller är det nått jag missar för inte skulle nån säga så bara utan anledning :gnissla :rolleyes:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Är intet äldre än 25 + några mån :fakta iallafall inte enligt en :tuttar på 20 senaste finlandsfärjan man åkte :arsele :D

För visst måste det vara så då:va
Eller är det nått jag missar för inte skulle nån säga så bara utan anledning :gnissla :rolleyes:

...tydligen så lider även :tuttar av beergoggles. :rofl

Smedis

The annoying thing...
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
KTM 990 Adventure, 2008 edition
Men hon var ju nykter jag frågade hur mycket har du :fyllisar igentligen :banana

Hon letar visst fortfarande efter dig...:rolleyes:
ugly_girl.jpg

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
jaha, det verkar som dem flesta ska till eskilstuna och glida..men samtidigt verkar inte vädergudarna va med mig heller..får väl se med tur imorn lördag....verkar inte så troligt..

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Tänkte åka en rörken sväng på söndag men verkar inte som vädret blir bra :mad: så vi får se hur det blir.

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Hoj
ingen för tillfället
4 tappra trotsade molnen å samlades på station i förmiddas å belönades faktist me lite sol på krokvägar runt stan. Sedvanlig (?) fika/lunch på kajfiket å för att fördriva tid/slippa städa så togs det en extratur runt irsta å gäddeholm efter fikat oxå. Tack för åkturen grabbs :tummenupp

Bifogat

• P9130009.jpg
    P9130009.jpg
    237.1 KB · Visningar: 59

Sebbsa

Plastrakets förare
Gick med
7 Jun 2009
Hoj
Suzuki Gsx-r
4 tappra trotsade molnen å samlades på station i förmiddas å belönades faktist me lite sol på krokvägar runt stan. Sedvanlig (?) fika/lunch på kajfiket å för att fördriva tid/slippa städa så togs det en extratur runt irsta å gäddeholm efter fikat oxå. Tack för åkturen grabbs :tummenupp

Blev trots allt en trevlig och regnfri tur :)

Tack för idag!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...