Det blir nog till att använda förmiddagarna på helgerna framöver!
Duger inte eftermiddagarna???
Det blir nog till att använda förmiddagarna på helgerna framöver!
Duger inte eftermiddagarna???
Imorrn sol o fintEj bortlovad förrän kl 16:30, så fnular på ut o cruisa lite i närheten, suraåsenFika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.
Det drar i gashanden.
Ska köpa nytt batteri på DRen och nytt drivpaket på Firebladen, hittade ett sprillans nytt bakhjulslager i går kväll som nu sitter på plats.
Höll nästan inte på att ta oss hem från Norberg i höstas
bRUM bRUMELLIbrum! Imorrn om det är bara det minsta hyffsat fint väder, till det räknas icke regn, uppehåll och ca 7 plus minst så skall jag ut o åka mig liteNågon mer som är sugen? Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara fel
ca 11:00-11:30 att utgå tänkte jag
bRUM bRUMELLIbrum! Imorrn om det är bara det minsta hyffsat fint väder, till det räknas icke regn, uppehåll och ca 7 plus minst så skall jag ut o åka mig liteNågon mer som är sugen? Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara fel
ca 11:00-11:30 att utgå tänkte jag
+ 5 grader och blöt asfalt, det känns inte som premiärtur idag.
Kan bli en tur imorgon...
Det bir ingen åkning för mig heller idag! Det var då ett j-kla väder just nu! Lillgrabben får ut och åka crolle med Evis lille istället!!
Vart o när?
Tar nog en tur nu på förmiddagen, kaffe @ Markan 11:00 (tar nog bara Suraåsen hem efter det, lite tidsbrist).
Varför, varför, varför, varför, varför krökade jag igår
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |