Ingen aning... men jag skall ut i e-middag en sväng för jag var helt torr igår sånär som på lite cider![]()
Satan härligt det ser ut! Själv stod man så här i fönstret i garaget, lite dagenefter-seg och spejade efter hojar och lyssnade.
[YOUTUBE-ID]MVV_HXtEbLo[/YOUTUBE-ID]
När var??
Jag ska ut 14 - 14.30
Man kanske får åka tilsammans med posörGIXXERn...![]()
Fan! såg inte det här förän nu! Regncheck?
Någon hugad inför helgen?
Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder.
Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så.![]()
Någon hugad inför helgen?
Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder.
Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så.![]()
Jag bara måste ut och lufta på söndag om det blir väder så jag är påHar ett knä som lever rövare med mig men den skall nu vilas ordentligt ett dygn så på söndag är man nog fitt for some "touring"
![]()
Imorrn skall man vara på stand up i V-ås tidigt på em, så det får bli på söndag ifall väder o vind tillåter, fundra på turalternativ![]()
Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!
Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!
Ingen som ska ut på en tur framåt 15-tiden idag?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |