Ingen aning... men jag skall ut i e-middag en sväng för jag var helt torr igår sånär som på lite cider
Satan härligt det ser ut! Själv stod man så här i fönstret i garaget, lite dagenefter-seg och spejade efter hojar och lyssnade.
[YOUTUBE-ID]MVV_HXtEbLo[/YOUTUBE-ID]
När var??
Jag ska ut 14 - 14.30
Man kanske får åka tilsammans med posörGIXXERn...
Fan! såg inte det här förän nu! Regncheck?
Någon hugad inför helgen?
Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder.
Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så.
Någon hugad inför helgen?
Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder.
Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så.
Jag bara måste ut och lufta på söndag om det blir väder så jag är på Har ett knä som lever rövare med mig men den skall nu vilas ordentligt ett dygn så på söndag är man nog fitt for some "touring"
Imorrn skall man vara på stand up i V-ås tidigt på em, så det får bli på söndag ifall väder o vind tillåter, fundra på turalternativ
Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!
Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!
Ingen som ska ut på en tur framåt 15-tiden idag?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|