SGM
BTG 8:20
Men vad fasen, då spikar vi fika, utan hoj, men med tjöt 12 på markan, funka?
Men vad fasen, då spikar vi fika, utan hoj, men med tjöt 12 på markan, funka?
Själv så trådar jag upp så uteblir jag Hoppas ingen satt själv dock
Blev sommardäck på en bil istället.
Jag är gärna med då jag vart inlåst i saltgruvan tills för en liten stund sedan,måste nu hetsdricka rödvin för att komma ikapp resten av familjen....,tråda gärna ut en startposition och en starttid så man vet hur mycket rödtjut man vågar hälla i sig
Momentnyckeln skall nytjas flitigt imorron så om allt vill gå som planerat så kan det bli åktur framåt påsk för moi men för er som kan/vill/får kör med insikt imorn...sesongen får gärna bli olycksfri 2011
Jag är på,bara det blir bra väder. Hittills har åkat skett enligt formeln 30 minuters tvättning per 10 minuters åka,iofs. kul att putsa men det får finnas gränserLäge för lite åkning nu när vädret börjar snygga till sig - än så länge ser det ut att bli åkväder på lördag, har vi några hugade?
/J
Jag är på,bara det blir bra väder. Hittills har åkat skett enligt formeln 30 minuters tvättning per 10 minuters åka,iofs. kul att putsa men det får finnas gränser
Jag skall till gröndal till ettrycket på möte, klart 15.00 vad jag vet...någon hugad på en fika i etunakrokarna och mysrunda över Bie kanske efter det?
Jag tänkte ignorera att det tamigfan är höststormar ute, solen skiner i alla fall.
Jag är åksugen, men det är fan inte kul att åka 660-vibrator till e-tuna i blåsväder osv.. Så om du kan tänka dig att rulla mot V-ås efter mötet kan vi nog mötas upp här i krokarna. Köra en sväng och ev. kajfika eller liknande..
Nyss åkt en tiomilasväng med frugan, Kolbäck Sura över åsen, till Ramnäs vidare till Skultuna, den biten var hoppig som fasen. Sedan en helt ok Rytterneväg till Markan för den obligatoriska fikan, en hel del hojar där, sedan hem. Fin tur, bra temp.
Man får ju dåligt samvete av er! Vissa har ju kört flera gånger, jag har endast kört 500m med min iår.
Man får ju dåligt samvete av er! Vissa har ju kört flera gånger, jag har endast kört 500m med min iår.
Är det inte läge att åka en sväng idag,jag har 20 grader på termometern och inte blåser det storm heller,däremot skall det tydligen regna imorgon....Så långt? 43mil i säcken här.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|