du har mitt nummer på PM
Haha ja det blir bra. Ska försöka få tag på kompisen så inte han har nå invändningar men det tror jag inte.
Missade detta...Västeråstripp, med avstickare in vid Erikslund, kostade mig 7K samt missad turåka..ja ja.Kanske tar en solotur senare idag.
Enligt http://www.klart.se/västmanland/ så ska det bli väder ikväll för lite hojåkning nån som är sugen på att åka lite? annars blir det solorepa igen
Efter 18 som verkar spricka upp
Låter inte alls fel, kollar du här innan du styr iväg?Enligt http://www.klart.se/västmanland/ så ska det bli väder ikväll för lite hojåkning nån som är sugen på att åka lite? annars blir det solorepa igen
Efter 18 som verkar spricka upp
Jag hade tänkt åka till sala racing park imorgon och köra knix. Någon annan som ska med? Jag är hemma i köping runt halv 3 och kan dra då direkt. Kan nog vara hemma till strax efter två om det krävs.
Åker bil dit i morgon, synns där då!
Skoj att du dyker upp Kasken!
På förekommen anledning - våra goa' grabbar i Södermanland (Allevad och Pålle) behöver lite stöd till Västmanland Runt lördagen den 20:e nu - de sköter parkeringen på Gröndal och behöver några ytterligare händer.
Jag anmälde mig idag, har vi någon hugad, hör av er till mig så ser jag till att vidarebefodra kontakten.
Det behöver inte vara instruktörer, det räcker med ett glatt humör och vilja att hjälpa till lite.
Ses på Sätra Brunn ikväll!
/J
Har du inte fått tilbaka hojen än?
...tänkte nästan ta en liten tur idag, suktar lite efter en kaffe, kan bli att man letar sig in mot kajen, någon hugad?
Kom hem precis efter en 10 mila vända
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |