gluffis
Slowrider
Nej, jag ställde av Ninjan i missnöjje... Jag har kört i regn så det räcker i år...
Om man ska tro långtidsprognosen ska det bli uppehåll och 14 grader varmt med sol 2/10 i Sala. Kanske skulle prova lite då...
Luktar fikatouring till Rosenhill i morgon om vädret är med oss, och för slingerbults-wannabees och fotokurve-debutanter så är det bara att haka på. Tänkte slingra mig ned runt Gnestakrokarna.
Lovar ingen helt radrätt tur, jag skall ut och reka nya vägar, kan bli lite sm i vilse.
Om någon har KARATE-vägar med avslut vid skanssundsfärjan sett från väster så tas de emot med glädje.
Luktar fikatouring till Rosenhill i morgon om vädret är med oss, och för slingerbults-wannabees och fotokurve-debutanter så är det bara att haka på. Tänkte slingra mig ned runt Gnestakrokarna.
Lovar ingen helt radrätt tur, jag skall ut och reka nya vägar, kan bli lite sm i vilse.
Om någon har KARATE-vägar med avslut vid skanssundsfärjan sett från väster så tas de emot med glädje.
Det var dig jag mötte två gånger idag va ?
En snabb förmiddagsjava på Markan / Strömsholm vid 11 (har lite att göra innan) är väl en bra start. Så tar vi det därifrån.
Full tank och glatt humör!
Om man nu hinner till detta klockslag... var ligger markan?
Men HAAAALLÅÅÅÅÅ Nu är det jäklar i mig dags att vi får i ordning på er västeråsare, var ligger markan? THE hoj-fik numero uno i krokarna.
Rytterne - fortsätt över korset vid vägen mot etuna så hamnar du i Strömsholm...lunchhaket Gula Hästen ligger längs vägen (vänster sida om man kommer från V:ås, uppför backen där, så har du ett supermysigt fik för somriga hojdagar däruppe - det är gamla marketenteriet - "markan").
http://www.marketenteriet.se/
/J
Om man nu hinner till detta klockslag... var ligger markan?
Hahaha, japp! Jag flinade brett andra gången - vad är oddsen.
Klart luriga "lagningar" de påbörjat strax efter Hälleforsnäs...ett par meter grusväg med jämna mellanrum, en del i kurva...
Tackar för en trevlig tur med trevligt folk!... 2 polisbilar var det enda trista..
/me Gillar dom där motorvägssträckorna bäst. Ligga o slököra lite o vrida till lite på rullen ibland... Stena är bara lite slö fulllastad, när man ger fullt på 6:an..
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|