Markus skrev:Markägarna?
Nej! Samerna.Den här tråden är ju rasistisk så det heter duga,värdelös är namnet.
Markus skrev:Markägarna?
Cybernisse skrev:Hetts mot folkgrupp!!!!!
Cybernisse/ STOLT ½ Skolt
twinner skrev:Nej! Samerna.Den här tråden är ju rasistisk så det heter duga,värdelös är namnet.
General E skrev:Din avatar är rasistisk. Jag tycker samerna borde jobba på cirkus.
Där kunde renarna springa runt runt i manegen och ha det bra. Kanske till och med äta lite popcorn. Samerna kunde jonglera med bollar och annat kul!
twinner skrev:Hur kan något som är förknippat med J Mascis vara rasistiskt?
Förväntar mig ett bra svar.
General E skrev:För att du har en gorilla på avataren. Gorilla = apa = stor neger. Han bor i skogen = buchmänniska som har rytmen i blodet och röker jungelgräs.
(Sagt av en svart snubbe som drev med sig själv och hans kompisar.)
Seriöst så sitter jag bara och spammar loss. Tipsa gärna om en lunchlåda!
twinner skrev:Nej! Samerna.Den här tråden är ju rasistisk så det heter duga,värdelös är namnet.
stordrulen skrev:Det stavas HETS.
Iaf på svenska,men kanske inte på Lappjojkska.
twinner skrev:Markus: Du är ful,du luktar illa.
Ivil skrev:
Markus skrev:Struntprat, alla vet att jag är både vacker och väldoftande ditt lilla AFA-fucko.
Jag vet att jag tog ditt nick, get over it.
Victor skrev:Efter att ha läst tråden igen fattar jag iofs fortfarande inte riktigt vad som är så farligt med samer förutom att de har en annan kultur och konstiga kläder. Förstörs dom frusna åkrarna när renar går på dom? Eller vad används skog och åkrar till på vintern i norrland eller äter dom bokstavligen upp skogen?
Men vad används renar till, egentligen? Tjänar man pengar genom att hyra ut dom till tomten eller har dom nån praktisk använing?
GuW skrev:Samer är parasiter som lever på våra skattepengar.
Dom driver renarna allt längre söder/öster ut och skyller på sedvanerätt.
Renarna orsakar trafikolyckor/tågolyckor och äter upp planterad skog.
Skog och åkrar ligger snällt under snö, tills renjävlarna krafsar fram/äter upp det som finns, sedan fryser resten av grödorna ihjäl.
Renar används inte till någonting annat än smörgåspålägg och råmaterial för sameslöjd.
Samerna tjänar sina pengar på att fylla i bidragsblanketter och svartsälja renkött och sameslöjd.
GuW skrev:Samer är parasiter som lever på våra skattepengar.
Dom driver renarna allt längre söder/öster ut och skyller på sedvanerätt.
Renarna orsakar trafikolyckor/tågolyckor och äter upp planterad skog.
Skog och åkrar ligger snällt under snö, tills renjävlarna krafsar fram/äter upp det som finns, sedan fryser resten av grödorna ihjäl.
Renar används inte till någonting annat än smörgåspålägg och råmaterial för sameslöjd.
Samerna tjänar sina pengar på att fylla i bidragsblanketter och svartsälja renkött och sameslöjd.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|