Webspy skrev:det var 2 år gammalt o super soft...
Eftersom det är racingforumet så är det nog racedäck som avsesSlappa skrev:Vad är de för däck vi snackar om här ?
Gäller de vanliga gatdäck ochså eller är det endast race/slicks/regdäck som gäller ?
Kan vara bra o veta ifall man ska hänga på eller inte!
//D
WASP skrev:Eftersom det är racingforumet så är det nog racedäck som avses
stavgren skrev:Jag slängde iväg ett mail till Mynetmoto nu och frågade om det finns möjlighet till mängdrabatt. Bad om prisförslag på 100 resp 50 uppsättningar Pirelli slicks (bara som exempel).
Helt OK för min del, desto enklare desto bättre.ecce skrev:Jag tycker vi ska hålla oss till ett märke och en hårdhet Tex Perril Slicks CS1 fram cs2 bak samt en storlek ju enklare ju bättre eller?
Helt ok för mig med!ecce skrev:Jag tycker vi ska hålla oss till ett märke och en hårdhet Tex Perril Slicks CS1 fram cs2 bak samt en storlek ju enklare ju bättre eller?
ecce skrev:Jag tycker vi ska hålla oss till ett märke och en hårdhet Tex Perril Slicks CS1 fram cs2 bak samt en storlek ju enklare ju bättre eller?
ecce skrev:Jag tycker vi ska hålla oss till ett märke och en hårdhet Tex Perril Slicks CS1 fram cs2 bak samt en storlek ju enklare ju bättre eller?
Dragon heter Slicksen o regndäcken av Pirelli, metzeler heter väl ME Z eller nåt liknande.Magnus skrev:Förresten heter inte alla Pirellis racedäck Supercorsa och Metzelers heter Rennsport? Oavsett om det är slicks, mönstrade eller regndäck.
stavgren skrev:En uppsättning Metz slicks går på 281€=2530SEK (inkl moms, exkl frakt) där. Frakt 22€ för upp till 3 set. Så om man köper 3 uppsättningar blir det ca 2600 per uppsättning. Det är ju helt OK!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|