Samköp däck

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Tycker det börjar bli dags att styra upp detta nu
Inte långt kvar innan säsongen drar igång. :banana

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Här kommer det!

Nu finns priserna och snart även en beställningsfunktion här: http://racetires.ath.cx/

Klaga inte på priserna snälla utan kom med förslag på alternativa handlare istället så ändrar jag men i så fall skall det vara kända handlare som levererar fraktfritt inom 2 veckor och som tar COD. (cash on delivery)

Lycka till!
/HW

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
HW skrev:
Nu finns priserna och snart även en beställningsfunktion här: http://racetires.ath.cx/

Klaga inte på priserna snälla utan kom med förslag på alternativa handlare istället så ändrar jag men i så fall skall det vara kända handlare som levererar fraktfritt inom 2 veckor och som tar COD. (cash on delivery)

Lycka till!
/HW

Sorry men det känns surt att lastbilen troligtvis kör igenom malmö.. men att jag istället ska behöva köra efter den till linköping..

Kan det inte fixas ett stopp i malmö?

HW

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
ecce skrev:
:tummenupp kanon men när är bestälnings stopp samt sista betalningsdag... Måste få en lönespec innan jag kan beställa :död

Beställning sker i början av mars, efter lön givetvis. Leverans sker endast i Linköping men transporter brukar alltid gå att lösa. I värsta fall funkar bussgods, det är inte speciellt dyrt!

/HW

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Det blir ju billigare att beställa själv från mynetmoto.com och då få det hem till dörren.
Ingen som vet några andra handlare som ger bättre rabatt?
Jag har tyvärr inga att komma med.

Last edited:

blade00

Superstock #9
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
KTM 300 EXC -12, Kymco Agility -07, Italjet 50cc, Kawasaki 80cc -00
Arawak skrev:
Det blir ju billigare att beställa själv från mynetmot.com och då få det hem till dörren.

mynetmot.com???????? :confused:

Putterossi

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600 -01, Blade -92, GRC GP1
Prisskillnad mot att själv beställa från mynetmoto var så försumbar på 3 uppsättningar så det inte gör inte någon större skillnad. Och till Linköping/Sviestad ska man ju ända pendla i vår/sommar så det e väl inga problem??

Väntar på att man kan lägga beställning.

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Kommer att få veta priser hos den handlaren jag har frågat vecka 8. Sitter på Irland just nu så det är lite svårt att reda i detta just nu. Åter kommer när jag vet priserna.

Jensa

Behov av ännu mera pengar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZ426-02 såld,R6ss såld
Jag kanske kan fixa billigare däck!
Ska höra med honom imorgon så jag återkommer med mer info när han vet vad han kan ge oss för pris!

HW

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Fan vad kul det är att engageras sig och försöka fixa ett gruppköp när det kommer en massa snubbar och skriker att dom kan fixa billigare här och billigare där men ingen kan vara lite hjälpsam och presentera ett vettigt alternativ!!!!

Jag gör inte det här för att tjäna pengar, förmodligen blir det inte en krona kvar. Om någon har ett VETTIGT alternativ beställer vi givetvis därifrån istället och justerar priserna.

/HW

HW

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Jag tror bestämt någon är här och raderar inlägg.... scrolla bakåt, hitta adressen...

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
HW skrev:
Jag tror bestämt någon är här och raderar inlägg.... scrolla bakåt, hitta adressen...

Hmm, tror inte att jag gillar det som sker här...

Säger inte att forumägaren/moderatorn gör fel för det är ju han som bestämmer så du får byta forum HW för det finns ju andra och dessutom finns det epostlistor som fungerar för billiga däck vill vi ju ha.

Riktigt tråkigt att en tråd som gör det billigare att utöva rr-sport trasas sönder.

:(

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...