Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Har zm hittat hem till sin älskling nu ? :)



Blir det någon Lördags eller Söndags körning ?

Under nästa vecka är sannolikheten ganska stor att jag kan gå tidigare någon dag.

haha ja!!! Var lite bakis hela dagen men lyckades ta mig ut ändå med wilcan och godlike..
Blev en tur från Ängelholm - Torekov - Båstad där wilcan käkade ostbågar och vi andra glass.. :D
 

Alan_Love

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -09 Racing Red
Hej! Jag är helt ny här på SH och även ny här i skåne och jag har läst lite i början samt slutet av denna tråd och bara undrar om det är någon körning denna helg?
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
haha ja!!! Var lite bakis hela dagen men lyckades ta mig ut ändå med wilcan och godlike..
Blev en tur från Ängelholm - Torekov - Båstad där wilcan käkade ostbågar och vi andra glass.. :D

Hahaha vadå ostbågar! Me not that kinda tjockis!.. Blev någon fjöntig GB Deluxeglass ala sellout

Hej! Jag är helt ny här på SH och även ny här i skåne och jag har läst lite i början samt slutet av denna tråd och bara undrar om det är någon körning denna helg?

Kolla även ROHs forumsdel.. Jag brukar vara aktiv med att skriva ut när jag kör (kör dagligen)
 
Last edited:

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Senaste tidens (blöt) väder... är det något som zm tog med sig hem från sjön ?
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
hehe nej!!
Började ju jobba när det började regna..kommer hem om en vecka.
Så solen kommer alltid med mig!!! :D

I så fall hoppas jag att du kommer hem snart så man kan ta lite goa rundor. :)
Men ja, när kommer du hem föresten? Om du ska ta lite rundor så kanske jag kan hänga på och så får vi se om Kriss gömmer sig då eller...

Jag har förresten semester nästa vecka, så kanske kan hänga med på någon dagtids-vardags-runda då.
Fast "jag ska ut om 2 timmar" o dyl. brukar jag inte hinna se tillräckligt tidigt för att hinna köra dit också. Så jag uppskattar lite mer planering med trådar/inlägg, helst dagen innan eller ännu tidigare om möjligt.
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
I så fall hoppas jag att du kommer hem snart så man kan ta lite goa rundor. :)
Men ja, när kommer du hem föresten? Om du ska ta lite rundor så kanske jag kan hänga på och så får vi se om Kriss gömmer sig då eller...

Jag har förresten semester nästa vecka, så kanske kan hänga med på någon dagtids-vardags-runda då.
Fast "jag ska ut om 2 timmar" o dyl. brukar jag inte hinna se tillräckligt tidigt för att hinna köra dit också. Så jag uppskattar lite mer planering med trådar/inlägg, helst dagen innan eller ännu tidigare om möjligt.


Haha Jag har inte gömt mig.. Har inte varit hemma på nån vecka.. That's it.. :gnissla Saknat att köra som tuuusan.
Men hör av er om ni ska ut så får vi se hur det ser ut! :D
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Ja klart vi ska köra.
Kommer hem onsdag som sagt så hör av mig i god tid..
Är det bara fint väder så är jag oftast ute..
Mitt nr så kan du höra av dig om du ska ut o köra nästa vecka..070-8653208.
Kriss: Du får ta några dagar ledigt nästa vecka!! :)
 

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Hej! Jag ska åka hoj ner till Halmstad på Lördag morgon och stannar till Söndag sent. Skulle vilja få lite guidning om det går och det passar. Jag ska bo en bit Norr ifrån Halmstad.
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Haha Jag har inte gömt mig.. Har inte varit hemma på nån vecka.. That's it.. :gnissla

Vi vet ju hur du gillar kurragömma, eller hur zm ? ;)


Ja klart vi ska köra.
Kommer hem onsdag som sagt så hör av mig i god tid..
Är det bara fint väder så är jag oftast ute..
Mitt nr så kan du höra av dig om du ska ut o köra nästa vecka..070-8653208.
Kriss: Du får ta några dagar ledigt nästa vecka!! :)

Det låter bra! :tummenupp
Jag kommer skicka massa fylle sms till dig i helgen. :p
Nä skämta bara. :)

Med onsdag, är du körklar då om väder tillåter, eller är det från torsdag och framåt du kan köra?

Kriss: Du kan inte ragga upp din väninna MissMoonia och få med henne på en runda? Så kan hon hålla lite koll på oss. Eller kanske kan övertyga Texmex att köra med på sin custom, så det går lite lugnare än sist när... argh kommer inte ihåg vad han hette, men han med cbr med crashkåpor utan backspeglar som skulle hålla stumt på slinger vägar...
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Vi vet ju hur du gillar kurragömma, eller hur zm ? ;)




Det låter bra! :tummenupp
Jag kommer skicka massa fylle sms till dig i helgen. :p
Nä skämta bara. :)

Med onsdag, är du körklar då om väder tillåter, eller är det från torsdag och framåt du kan köra?

Kriss: Du kan inte ragga upp din väninna MissMoonia och få med henne på en runda? Så kan hon hålla lite koll på oss. Eller kanske kan övertyga Texmex att köra med på sin custom, så det går lite lugnare än sist när... argh kommer inte ihåg vad han hette, men han med cbr med crashkåpor utan backspeglar som skulle hålla stumt på slinger vägar...

Ja det är inte ofta han visar sig den där kriss..typ aldrig. :)
Beror på när på onsdag jag kommer hem..men ni kan väl ändå inte förräns sent på eftermiddagen?
Jag kommer iaf hem tidigast 13.00 och senast 16.00 så på onsdag kan jag köra!!
Jag kör gärna i ett mkt inspirerat tempo :tummenupp
 

MissMoonia

Member of The Pink Ladies
Gick med
14 Apr 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Kawasaki ER6f, grön - Till Salu!
Jasså pojkar, ni behöver en som håller er i öronen? Det ska vi nog kunna fixa ;). Så länge jag inte kör sambons Ninja, då växer hornen ut har jag fått höra :hojraket.

Jag jobbar kväll två dagar nästa vecka..... ONSDAG och torsdag...!! Typiskt! Men i övrigt är jag ledig hela veckan så det är bara att posta körningar här så hänger jag nog på ;).
- Om jag bara kan få ordning på hojen vill säga, har fått problem med att styret skakar kraftigt mellan 50-60km/h (49 och 61km/h är stabilt :S), tänkte ta en vända till Gerts i morgon och se om det hjälper att balansera om skiten....:gnissla *Hoppas*
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top