Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Jasså pojkar, ni behöver en som håller er i öronen? Det ska vi nog kunna fixa ;). Så länge jag inte kör sambons Ninja, då växer hornen ut har jag fått höra :hojraket.

Jag jobbar kväll två dagar nästa vecka..... ONSDAG och torsdag...!! Typiskt! Men i övrigt är jag ledig hela veckan så det är bara att posta körningar här så hänger jag nog på ;).
- Om jag bara kan få ordning på hojen vill säga, har fått problem med att styret skakar kraftigt mellan 50-60km/h (49 och 61km/h är stabilt :S), tänkte ta en vända till Gerts i morgon och se om det hjälper att balansera om skiten....:gnissla *Hoppas*

Ska ändå inte köra så sakta så det kan kvitta? :)
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Ja det är inte ofta han visar sig den där kriss..typ aldrig. :)
Beror på när på onsdag jag kommer hem..men ni kan väl ändå inte förräns sent på eftermiddagen?
Jag kommer iaf hem tidigast 13.00 och senast 16.00 så på onsdag kan jag köra!!
Jag kör gärna i ett mkt inspirerat tempo :tummenupp


Aldrig är lite väl o ta i eller?? :mad: :D :brinnerup
Du är aldrig med när vi andra kör! :rolleyes:
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Jasså pojkar, ni behöver en som håller er i öronen? Det ska vi nog kunna fixa ;). Så länge jag inte kör sambons Ninja, då växer hornen ut har jag fått höra :hojraket.

Jag jobbar kväll två dagar nästa vecka..... ONSDAG och torsdag...!! Typiskt! Men i övrigt är jag ledig hela veckan så det är bara att posta körningar här så hänger jag nog på ;).
- Om jag bara kan få ordning på hojen vill säga, har fått problem med att styret skakar kraftigt mellan 50-60km/h (49 och 61km/h är stabilt :S), tänkte ta en vända till Gerts i morgon och se om det hjälper att balansera om skiten....:gnissla *Hoppas*

Vem är din sambo? :)

Hur jobbar du nästa vecka då?

Vad händer? Kommer du hem nästa vecka? Väljer mina egna dagar att jobba nu, deltidare vettu.. Så det är SMHI som gäller innan man sätter sina pass.
 
Last edited:

MissMoonia

Member of The Pink Ladies
Gick med
14 Apr 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Kawasaki ER6f, grön - Till Salu!
Ska ändå inte köra så sakta så det kan kvitta? :)

Hehe ja jo iofs ;). Men lite obehagligt ändå att veta att allt inte står rätt till. Har redan kört över 100mil i Tyskland i helgen med problemet och det var inte så kul.

Vem är din sambo? :)

Han finns tyvärr inte här på SH -Än, men försöker värva honom!
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Ja det är inte ofta han visar sig den där kriss..typ aldrig. :)
Beror på när på onsdag jag kommer hem..men ni kan väl ändå inte förräns sent på eftermiddagen?
Jag kommer iaf hem tidigast 13.00 och senast 16.00 så på onsdag kan jag köra!!
Jag kör gärna i ett mkt inspirerat tempo :tummenupp

Jag kör gärna inspirerat, men fortfarande lagom, mellan, socialt tempo, typ. :)
Du kan ju fråga Kriss hur jag hänger med i lagom tempo. :) Eller ja visst ja... ;)
Men riktig bombar runda är lite fel för denna förare/hoj. Dessutom, om man ändå ska klota så är det bättre att köra bana med ambulans som står redo. :gnissla :rolleyes:


Jasså pojkar, ni behöver en som håller er i öronen? Det ska vi nog kunna fixa ;).

Kanske det. :p
Oavsett om vi behöver det eller inte så är du välkommen, åtminstone om jag får bestämma.


Ska ändå inte köra så sakta så det kan kvitta? :)

haha, nä så långsamt brukar jag inte köra. :)


Aldrig är lite väl o ta i eller?? :mad: :D :brinnerup
Du är aldrig med när vi andra kör! :rolleyes:


Ja vi får väl se om vi kan bryta detta mönster nästa vecka då. :)
Jag har ju lyckats köra ihop med dig trotts att jag bor längre ifrån än zm, så helt omöjligt är det ju inte. ;)


Väljer mina egna dagar att jobba nu, deltidare vettu.. Så det är SMHI som gäller innan man sätter sina pass.

Justa villkor! :tummenupp


- Om jag bara kan få ordning på hojen vill säga, har fått problem med att styret skakar kraftigt mellan 50-60km/h (49 och 61km/h är stabilt :S), tänkte ta en vända till Gerts i morgon och se om det hjälper att balansera om skiten....:gnissla *Hoppas*

Lycka till!
 

MissMoonia

Member of The Pink Ladies
Gick med
14 Apr 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Kawasaki ER6f, grön - Till Salu!
Kanske det. :p
Oavsett om vi behöver det eller inte så är du välkommen, åtminstone om jag får bestämma.

Tack tack :). Ska hålla koll här och se om jag är ledig nån dag när ni bestämmer er för att köra!
J*vla pissväder idag! :mad:
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Tack tack :). Ska hålla koll här och se om jag är ledig nån dag när ni bestämmer er för att köra!
J*vla pissväder idag! :mad:

Ja idag är det ingen vidare väder för att köra. :( Jag som hade planer på att köra en runda mot Mölle. :huvet
Kanske blir bättre senare idag. :)

Ang körning på lördag.. beror ju på vad det blir för väder såklart, men ska ni ut så skriv här!

Hör av dig på onsdag då så kör vi!

Yes, vi höres av!! :tummenupp Blir ett mirakel kan man säg om vi får ihop körning för första gången där både du o jag är med.. haha :yoparty
 
Last edited:

MissMoonia

Member of The Pink Ladies
Gick med
14 Apr 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Kawasaki ER6f, grön - Till Salu!
Ja idag är det ingen vidare väder för att köra. :( Jag som hade planer på att köra en runda mot Mölle. :huvet
Kanske blir bättre senare idag. :)

Ang körning på lördag.. beror ju på vad det blir för väder såklart, men ska ni ut så skriv här!

Har ju inte ens lust att köra hojen till Gerts i det här vädret, och jag har bara ca 1km dit :rolleyes:. Får hoppas det blir bättre senare! Men enligt både dmi och smhi så ser det inte lovande ut :(.
 

MissMoonia

Member of The Pink Ladies
Gick med
14 Apr 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Kawasaki ER6f, grön - Till Salu!
Var du hos Gerts? Hur gick det, vad sa de? :va

Jag var där och pratade med dem, utan hoj. Fick tid för balansering på tisdag morgon så jag hoppas verkligen att det hjälper! Och att det därmed inte blir dyrare än de 200kr som de sa att balanseringen skulle kosta...
 

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Nu har jag gjort dom sista förberedelserna på hojen. Jag åker oavsett väder :) jag kommer inte att komma åt SH så kan jag PMá mitt nr till någon av er så vi kan höras av på Lördag förmiddag om ev körning?
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Nu har jag gjort dom sista förberedelserna på hojen. Jag åker oavsett väder :) jag kommer inte att komma åt SH så kan jag PMá mitt nr till någon av er så vi kan höras av på Lördag förmiddag om ev körning?

Tjenare!
Vet inte om du redan har åkt eller ej, men om du vill så kan du PM:a ditt nr till mig så hör jag av mig om det blir någon körning på lördag. Mycket hänger ju på vädret också.

//Kriss
 

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Tjenare!
Vet inte om du redan har åkt eller ej, men om du vill så kan du PM:a ditt nr till mig så hör jag av mig om det blir någon körning på lördag. Mycket hänger ju på vädret också.

//Kriss

Vädret ser ju bra ut! Jag får rummet 09:00 så jag kan lasta av lite! Nu är den lastad och klar för turen ner :yoparty
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top