Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Har förresten fått ordning på hojen nu, visade sig att det var min då fullpackade box som skapat styrfladder i Tyskland :gnissla. Bra att det inte var något fel på den! Så den är fit for fight igen nu! :D

Skönt att du fick det utrett! :)

Ni kör hela tiden när jag inte kan :(. Gerts är ju jättenära mig, "runt" hörnet typ... Men jag jobbade ju självklart :rolleyes:.

Vad säger ni, samkörning nästa gång MissMoonia jobbar, samling i hennes trädgård? :arsele :p

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Jag kommer. grillfest med så lämnar vi allt precis innan hon kommer hem ??;)

haha :hihi

Hon kommer bli överförtjust i oss. :fyllisar :p

zm: Trevligt att träffas. Tror du på att Kriss har hoj nu då ? Eller hörde du det där ryktet om att han bara hade hyrt den ? ;)

tkdrille

Guest
haha :hihi

Hon kommer bli överförtjust i oss. :fyllisar :p

zm: Trevligt att träffas. Tror du på att Kriss har hoj nu då ? Eller hörde du det där ryktet om att han bara hade hyrt den ? ;)

:D om vi lämnar go mat så går de nog;)

Tror ni inte de är så att kriss får låna den om han putsar den ;). haha nej han äger verkligen den =). men man kan aldrig tro han kör i med den aldrig är skitig minsann.

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Är det någon som vill ta någon mer runda innan det blir vinter?

Kanske någon runda på Fredag eller Lördag om vädret blir bra ?

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Ja kanske det. Ska vi fråga, eller vi bara sticker snabbt som tusan när hon kommer? ;)

haha skulle kunna vara.

Kriss: Hur mycket ska du ha för den? Jag vill också ha en sån magisk hoj som aldrig blir skitig! :)

Haha NI e fan roliga! :D Klart som tusan att den blir skitig. Men sålänge det finns tvättmedel och H2O så e det lugnt! Såklart viljan att hålla den ren och snygg måste me finnas där! :tummenupp

Seså, ut med er o tvätta nu!! LATMASKAR!! haha :såjaponken

GueassWho: "Hur mycket ska du ha för den?" Jadu, högstbjudande gäller för denna magiska hoj. Vid rätt pris följer även tvättmedel och instruktion på hur man tvättar den!! :D :mattias:hihi

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Nu är du mer pessimistisk än mig:rolleyes: Det är ju halva sesongen kvar även för er som bara kör under sommarhalvåret.

Hur pessimistisk är du då?

Ungefär så här mycket

|---|

Eller så häär mycket

|---------------|

? :p

Men hur ska jag veta om det finns något intresse av att köra i helgen / när nästa gång e som det tänkt att dras ihop någon körning, utan att fråga ?

Haha NI e fan roliga! :D

Klart vi e :) Vi samköpte storpack på humor. :D

GueassWho: "Hur mycket ska du ha för den?" Jadu, högstbjudande gäller för denna magiska hoj. Vid rätt pris följer även tvättmedel och instruktion på hur man tvättar den!! :D :mattias:hihi

Instruktion också... Ja man kanske skulle slå till. :D

Men är du sugen på någon fredags eller lördags körning om vädret blir bra då ?

Last edited:

tkdrille

Guest
Haha NI e fan roliga! :D Klart som tusan att den blir skitig. Men sålänge det finns tvättmedel och H2O så e det lugnt! Såklart viljan att hålla den ren och snygg måste me finnas där! :tummenupp

Seså, ut med er o tvätta nu!! LATMASKAR!! haha :såjaponken

Nu säljer du väl inte bort min nästa hoj??. haha. jag har första tjing på den ;). för jag vet ju att den kommer vara ren när jag får den ju :DD

lördag tvättar jag min. Nytt bakhjul IGEN haha. denna gången blev de ett sådant metezeler eller hur man stava de =) dunlop sög.

Men lördag tänkte jag och kusinen åka till hbg och kolla in era flickor så någon som vill fika eller nått ?(helst brudar ;);) enbart för kusinens skull :gnissla

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Nu säljer du väl inte bort min nästa hoj??. haha. jag har första tjing på den ;). för jag vet ju att den kommer vara ren när jag får den ju :DD

lördag tvättar jag min. Nytt bakhjul IGEN haha. denna gången blev de ett sådant metezeler eller hur man stava de =) dunlop sög.

Men lördag tänkte jag och kusinen åka till hbg och kolla in era flickor så någon som vill fika eller nått ?(helst brudar ;);) enbart för kusinens skull :gnissla

Nädå, jag säljer den inte än och du vet att du kan va lugn! hehe :tummenupp
Är dom Dunlop däcken så kassa att du byter redan eller har det hänt nåt med däcken? Varför inte köpa Michelin Pilot Road 2ct? Funkar grymt bra!

Slå mig gärna en pling på lördag innan ni åker mot Hbg så kanske vi kan ses en sväng?

MissMoonia

Member of The Pink Ladies
Gick med
14 Apr 2009
Hoj
Kawasaki ER6f, grön - Till Salu!
Vad säger ni, samkörning nästa gång MissMoonia jobbar, samling i hennes trädgård? :arsele :p

Hahaha :p Vad glada grannarna blir då ;) Nah, än har dom inte klagat på våra hojar. Men det tog ett tag innan de insåg att även JAG hade en hoj! När vi skulle till Tyskland frågade de om jag skulle sitta bak....:gnissla Nej! Inte jag inte!!!

:D om vi lämnar go mat så går de nog;)

Tror ni inte de är så att kriss får låna den om han putsar den ;). haha nej han äger verkligen den =). men man kan aldrig tro han kör i med den aldrig är skitig minsann.

Kan lämna grillen ute så kan ni grilla lite också ;) Fast akta er för mina "pitbull-tussar" och grannens monster-mops!

Last edited:

tkdrille

Guest
Nädå, jag säljer den inte än och du vet att du kan va lugn! hehe :tummenupp
Är dom Dunlop däcken så kassa att du byter redan eller har det hänt nåt med däcken? Varför inte köpa Michelin Pilot Road 2ct? Funkar grymt bra!

Slå mig gärna en pling på lördag innan ni åker mot Hbg så kanske vi kan ses en sväng?

bra pojke. ja jag slår en pling om vi åker dit =) kusinen mesar lite smått nu men jag ska nog få han på andra tankar =).

Kan lämna grillen ute så kan ni grilla lite också ;) Fast akta er för mina "pitbull-tussar" och grannens monster-mops!

bra är de en stor grill ? jag äter mycket =).
de där pitbullarna vill nog ha en köttbit de med ;)

Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
اني اعرفكم اثنينكم ظبيه جنتي صديقة ساره ابراهيم ونفس الصف جنتوا واحمد حمزه اتوقه جان جوه بيت ساره اخو كنار شلون دنيا (Beshar hälsar)

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
اني اعرفكم اثنينكم ظبيه جنتي صديقة ساره ابراهيم ونفس الصف جنتوا واحمد حمزه اتوقه جان جوه بيت ساره اخو كنار شلون دنيا (beshar hälsar)
hahaha

MissMoonia

Member of The Pink Ladies
Gick med
14 Apr 2009
Hoj
Kawasaki ER6f, grön - Till Salu!
Nån som varit ute och kört idag? Själv var jag ute på en solorunda och såg då Kriss GÅENDE i Ängelholm :rolleyes:. Jag börjar snart tro på de som säger att han inte har nån hoj, han har nog bara en sån liten leksakshoj som han tvättar dagarna i ända :arsele.

Anyhoo så träffade jag på en annan ER6 körande tjej boende i Ängelholm! Hon körde i motsatt riktning men jag var illa kvick att vända och bränna efter henne! Efter ett litet tag stannade vi och jag försökte värva henne till SH så vi får se om hon dyker upp här snart! :D Kul med fler tjejer! :banana

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Nån som varit ute och kört idag? Själv var jag ute på en solorunda och såg då Kriss GÅENDE i Ängelholm :rolleyes:. Jag börjar snart tro på de som säger att han inte har nån hoj, han har nog bara en sån liten leksakshoj som han tvättar dagarna i ända :arsele.

Anyhoo så träffade jag på en annan ER6 körande tjej boende i Ängelholm! Hon körde i motsatt riktning men jag var illa kvick att vända och bränna efter henne! Efter ett litet tag stannade vi och jag försökte värva henne till SH så vi får se om hon dyker upp här snart! :D Kul med fler tjejer! :banana

Haha, juste jag vinkade till dig! :hej ATT jag inte har någon hoj!!?? hahah Ja, eller hur.. undrar vem det var som startade det här falska ryktet. :va

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...