Wilcan
Socialdemokrati är klassförräderi.
Kul med fler tjejer!
Kan inte mer än instämma
Tror jag mötte dig idag med? Eller var det i torsdags :S.. Röd gsxr -97 med sh-hoodie över Svart hjälm.
Kul med fler tjejer!
Kan inte mer än instämma
Tror jag mötte dig idag med? Eller var det i torsdags :S.. Röd gsxr -97 med sh-hoodie över Svart hjälm.
Den har ju fastnat på bild
Tänkte ta en tur idag. Har en nybörjare med mig så tempot blir lite lugnare. Någon som är sugen att hänga på? Tänkte köra vid 14 tiden.
Är inte nykter nog att köra vid 14..kanske senare. Hur länge är ni ute och vart går turen?
Jag skulle kunna tänka mig att ta en tur om Båstad och åsen...
Båstad vid 15 tiden..???
Drar nog ut tidigast 16 i så fall..
Är inte riktigt 100% i huvve
Det bör man vara
Jag PM:ar min mobil ifall Ni vill ansluta...
Hahaha Vad glada grannarna blir då
Nån som varit ute och kört idag? Själv var jag ute på en solorunda och såg då Kriss GÅENDE i Ängelholm . Jag börjar snart tro på de som säger att han inte har nån hoj, han har nog bara en sån liten leksakshoj som han tvättar dagarna i ända .
Haha, juste jag vinkade till dig! ATT jag inte har någon hoj!!?? hahah Ja, eller hur.. undrar vem det var som startade det här falska ryktet.
Anyhoo så träffade jag på en annan ER6 körande tjej boende i Ängelholm! Hon körde i motsatt riktning men jag var illa kvick att vända och bränna efter henne! Efter ett litet tag stannade vi och jag försökte värva henne till SH så vi får se om hon dyker upp här snart! Kul med fler tjejer!
Ok jag erkänner. Det var jag
Nån som är sugen på lite körning på lördag? (Om vädret tillåter)
Jag och sambon har inga planer (veckans lediga dag för min del...!) så vi/jag tänkte att det ju kunde vara trevligt att köra en sväng då!
Ska även försöka få med tjejen på er6an som jag stalkade förra veckan, hon har hittat in på SH nu!
Jag kan tänka mig att hänga med på en sväng på lördag.
> Gul Baby Ninja <
Är det ER6:an som är en baby ninja ?
Ja jag kör ju också Kawasaki... skulle bara behöva skicka den på en bantningskur och träningsläger innan den blir en Ninja
Jag och en polare drar ut imorgon eftermiddag.
Snabbt tempo..hojta till om ni vill med.
Vet ej var vi ska åka så är öppna för alla förslag.
Blir det när som efter 17.15 är jag sugen på att hänga med. Rätt ny i skåneland, så har inte hittat de bästa vägarna än...
/Martin
Om ni är intresserade av hojar så kan jag rekommendera en tur till SM deltävlingarna i Road Racing på Ring Knutstorp. Gratis inträde och trevliga vägar runt omkring.Nån som är sugen på lite körning på lördag? (Om vädret tillåter)
Jag och sambon har inga planer (veckans lediga dag för min del...!) så vi/jag tänkte att det ju kunde vara trevligt att köra en sväng då!
Ska även försöka få med tjejen på er6an som jag stalkade förra veckan, hon har hittat in på SH nu!
Vet inte riktigt ännu när vi sticker ut och kör..Gissar på om ca 2 timmar.
Så vi är ute vid 17 tiden.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |