Samkörning Hässleholmstrakten.

tkdrille

Guest
Någon från Osby som ska till Tydinge idag? Inte så kul att köra själv :?

Kolla om du hittar något ställe där de säljer lager, maskindelar och sånt, ta med dina gamla lager. I Osby har vi ett ställe som heter Industriservice, där köpte en polare hjullager + packboxar fram och bak för 600 kr, samma saker kostar ca 1100 kr på Karlströms. Bara ett tips :)

Ja jag ska inom ivar håkanssons imorron de säljer ju mc delar med =) så förhoppningsvis har de lager hemma med annars får jag hoppas att min taxi styr mot något annat ställe som säljer =) Men jag kan höra av mig typ lördag eller nått sådant om jag ska köra på söndag ändå. De har blivit väldigt få mil detta året vilket jag är less på.

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Ja jag ska inom ivar håkanssons imorron de säljer ju mc delar med =) så förhoppningsvis har de lager hemma med annars får jag hoppas att min taxi styr mot något annat ställe som säljer =) Men jag kan höra av mig typ lördag eller nått sådant om jag ska köra på söndag ändå. De har blivit väldigt få mil detta året vilket jag är less på.

Visst, det hade varit toppen :tummenupp Är du från Hässleholm?

Ska själv byta några packboxar i motorn och byta olja imorn :)

Btw, det var inte alls mycket folk i Tydinge igår. Alla skrämdes väl av vinden.

tkdrille

Guest

Hehe mitt internet sket sig typ i lördes förmiddags men de blev som tur inget bra väder ändå på söndagen =) dessutom var jag hemma 06 på söndag morronen så hade nog inte orkar köra riktigt =).
får hoppas på bättre tur nästa helg.
är från tyringe.

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96

Vi va där! Kom dock lite sent, två hojar kvar :)

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Hehe mitt internet sket sig typ i lördes förmiddags men de blev som tur inget bra väder ändå på söndagen =) dessutom var jag hemma 06 på söndag morronen så hade nog inte orkar köra riktigt =).
får hoppas på bättre tur nästa helg.
är från tyringe.

Lugnt, min hoj är ändå smått nerplockad :) Plockas antagligen ihop imorn eller övermorgon men de har lovat pissväder denna vecka :(

Vi satsar på körning nästa helg då :yoparty

Hur gick det med lagren?

Vi va där! Kom dock lite sent, två hojar kvar :)

Var där runt 18 och då hade övre parkeringen precis börjat fyllas. Gick bara en runda och stack hem igen. Inte så kul att gå där själv :?

Last edited:

tkdrille

Guest
Lugnt, min hoj är ändå smått nerplockad :) Plockas antagligen ihop imorn eller övermorgon men de har lovat pissväder denna vecka :(

Vi satsar på körning nästa helg då :yoparty

Hur gick det med lagren?

Var där runt 18 och då hade övre parkeringen precis börjat fyllas. Gick bara en runda och stack hem igen. Inte så kul att gå där själv :?

Haha jag är lat, har inte ordnat några lager ännu. Går nog fan köra några lugna mil med de =). tror de blir vintermeck, ska bytta drivpaket ändå i vinter så känns dumt att plocka av bakhjulet 2 gånger till =)

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Haha jag är lat, har inte ordnat några lager ännu. Går nog fan köra några lugna mil med de =). tror de blir vintermeck, ska bytta drivpaket ändå i vinter så känns dumt att plocka av bakhjulet 2 gånger till =)

Ja, det blir ju knappast någon hetsig körning om du kör med mig. Håll bara mitt tempo så klarar sig lagren :hihi

Håller på med en skylthållare nu så jag slipper hasa på plastberget :)

tkdrille

Guest
Ja, det blir ju knappast någon hetsig körning om du kör med mig. Håll bara mitt tempo så klarar sig lagren :hihi

Håller på med en skylthållare nu så jag slipper hasa på plastberget :)

haha, ska du köra först isåfall ? ;) . jag hoppas verkligen på bra väder till helgen för jag vill köra en sista runda innan jag plockar ner min =).

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
haha, ska du köra först isåfall ? ;) . jag hoppas verkligen på bra väder till helgen för jag vill köra en sista runda innan jag plockar ner min =).

Vi turas om :)

Enligt DMI ska det regna i helgen men inget regn tis, ons, tors och fre nästa vecka :?

tkdrille

Guest
Vi turas om :)

Enligt DMI ska det regna i helgen men inget regn tis, ons, tors och fre nästa vecka :?

Jupp skulle bli riktigt skitväder denne helgen så vi struntar i de. Men onsdag kan jag inte säkert, har fasta turer den dagen så om jag har otur brukar jag vara hemma senare än vanligt. Men vi får ta en titt på det. För jag ska köra någon mil till innan jag ger upp. Jag skiter i de i slutet av månaden sen och river moppen =)

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Jupp skulle bli riktigt skitväder denne helgen så vi struntar i de. Men onsdag kan jag inte säkert, har fasta turer den dagen så om jag har otur brukar jag vara hemma senare än vanligt. Men vi får ta en titt på det. För jag ska köra någon mil till innan jag ger upp. Jag skiter i de i slutet av månaden sen och river moppen =)

Fick ihop moppen idag :)
Vad är det för fasta turer? Med RoH? Vi får försöka fånga någon annan dag än onsdag då :)

tkdrille

Guest
Fick ihop moppen idag :)
Vad är det för fasta turer? Med RoH? Vi får försöka fånga någon annan dag än onsdag då :)

Ah nej de är jobbet haha.
Jag orkar inte köra till hbg för att köra på tisdagar med de =). Har bara kört en enda gång faktiskt med ängelholmarna lite dåligt detta året.
Längsta sträckan jag kört i år är faktiskt till dalarna och hem 60 mil ett sträck =)

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Jag orkar inte köra till hbg för att köra på tisdagar med de =). Har bara kört en enda gång faktiskt med ängelholmarna lite dåligt detta året.
Längsta sträckan jag kört i år är faktiskt till dalarna och hem 60 mil ett sträck =)

Hehe, ont i rompan :arsele

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
haha de är klart du hade klarat säkert 120 mil direkt i ett streck ;) du tränar ju balett lillpojken :krama

Sen är han ju säkert van vid att ha ont i rumpan :rolleyes: (fri tolkning)

Imorgon eftermiddag ska det tydligen inte regna och solen kanske tom tittar fram. Köra isf? Vi kan ju planera en runda iaf :) Om du har msn så kan vi ju snacka lite ikväll :tummenupp

Last edited:

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
675 -06, R1 -15
Azzazzins i Kristianstad brukar köra på onsdagar....

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Last edited:

tkdrille

Guest
Balett??:va hahaha

öhhh va:va tolkar jag det rätt så har du tydligen stor erfarenhet av att ha ont i rumpan därför du säger som du gör, eller? haha

haha, ni kanske har träffats för ni 2 =).

Jo de vet jag. Men jag kör inte nästan 5 mil enkel resa för att köra nån timme en onsdag i med jag slutar tidigast 5.
Helger brukar jag när jag väl kör ta ängelholm, men de har jag ju bara hunnit en gång i år.

Azzazzins i Kristianstad brukar köra på onsdagar....

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...