Tja!
Tjenare - Thomas heter jag.
Fyller 20 vårar nu i sommar och fick förra veckan en impulsiv idé att jag skulle börja köra motorcykel. Sagt och gjort köpte jag mig en hoj, skrev upp mig på körskolan och jobbar nu för fullt mot mitt mål. Dock uppstår det alltid en del hinder på vägen och då jag snabbt hittade mig till SH så lärde jag så smått känna en trevlig människa som kallar sig för Svenne100.
Jag bor i Hässleholm och studerar systemvetenskap på heltid. Vill gärna komma undan så billigt som möjligt när det kommer till körkortet och tänkt att om någon är intresserad av att hjälpa mig med övningskörning får de mer än gärna höra av sig. All hjälp uppskattas.
MC världen är fantastisk och jag har bara precis börjat bekanta mig med motorer och dyl. tidigare har jag mest pysslat med datorer. Här har jag bara blivit bemött av trevliga människor som njuter av livet och gillar att glida runt en varm sommardag, perfekt.
Nu är det snart dags att strypa min MC sen kommer besiktning, försäkring och allt annat. Ett steg i taget ska jag ta mig närmare körkortet och är du en vänlig själ får du självfallet bidra. Jag ställer givetvis upp om jag kan vara till någon nytta tillbaka. Jag äger ett bilkörkort sen snart två år (kanske är nödvändig info?)
I framtiden hoppas även jag (mot sommaren) att kunna köra med er från Hässleholmstrakten.
Med mycket vänliga hälsningar
Stecktech