Slowroller
Skrämmer små barn
du kan ta de som uppvärmning innan resten av gänget kommer. så har du varma däck. =)
Jaaa.....ser ni nån idiot som kör runt runt i rondellen i Perstorp kl 07.15 är det bara jag som tappat konceptet.
du kan ta de som uppvärmning innan resten av gänget kommer. så har du varma däck. =)
Gött!! The more the merrier.
Hämtade Apan idag. Fy faaaaaaaan va den drar!!!
Anmäld! Var det Mcdonald vid 07.00 Hässleholm? Känner dock ingen som skall komma men man får väl odla nya kontakter.
Härligt! Vill du testa min hoj?
.
Gärna. Men du får inte testa min.
Äh, våra hojar tänder ju lika ofta, därför måste de ha lika mycket effekt så då är det inte så farligt
Så de som inte tänker gå upp aptidigt en lördag för att köra hoj och vill ha sovmorgon som man har på helger =) ska vi köra vid kanske middagstid ?
Tack för sällskapet.
haha var de din grupp jag råka haka på 2 gånger om ???
Tänkte kolla lite om de finns intresse för att köra imorgon ? Eller ni är mättade efter dagens ?
Tänkte kolla lite om de finns intresse för att köra imorgon ? Eller ni är mättade efter dagens ?
Jag är på Bara Pma vid intresse
Bra jo jag ska ut ch köra så vore trevligt med sällskap. Slowroller ska säkert med också. Han behöver bara smälta dagen.
Tror jag med, alla handlar bara om grupptryck och när man sätter in det
Fan....kan ni inte grupptrycka på Svenne100 istället? Han e ju bara ett pågasnöre som orkar hur mycket som helst.
Haha du tror det? Sovit nu, men inte fan hjälper det mot tröttheten
Tack för sällskapet idag. Synd att vi inte träffades mer än i starten. Vi får ta en sväng snart, när du lärt känna hojen bättre
Bra Svenne du är utvilad och påklädd imorgon med . Slowroller de är bra du lärt dig den så du kan ut och pressa imorgon . Vilken tid säger vi?
Hoppas att bakdäcket blev bra inkört också
Ska lugna mig lite med hojåkning några dagar framöver, sen får vi se
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM