Samkörning Hässleholmstrakten.

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Listan fixad :)

1.Blackhawk87
2.Roadwraith
3.Svenne100
4. Slowroller (när kör ni förbi Perstorp??????)
5. erikanton
6. c3ji (hakar på vid flygrakan mellan perstorp å klippan)

.......sa "mannen" med 125an. :D
"Ibland är det bättre att vara tyst och låta folk tro att du är en idiot än att öppna munnen och undanröja alla tvivel."
Kanske stämmer ändå :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Listan fixad :)

1.Blackhawk87
2.Roadwraith
3.Svenne100
4. Slowroller (när kör ni förbi Perstorp??????)
5. erikanton
6. c3ji (hakar på vid flygrakan mellan perstorp å klippan)

"Ibland är det bättre att vara tyst och låta folk tro att du är en idiot än att öppna munnen och undanröja alla tvivel."
Kanske stämmer ändå :D

Klart det gör. :D

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Hoppas vädert håller i sig. är grymt laddad.

Ska bara se till att kunna vända på dygnet så man kan komma ditt utvilad.

miomit

Azzazzin
Gick med
26 Sep 2008
Hoj
KTM SDR -18, Yamaha 750 seca -82 Scrambler
Vi är några stycken från K-stad som kommer att träffas upp på 21.ans mack i Önnestad kl 06.40 med avfärd 06.50.
Är det nån som vill mötas upp där är ni välkomna, sen kör vi raka vägen till Helsingborg.

Annars ses vi på vägarna! :)

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Vi är några stycken från K-stad som kommer att träffas upp på 21.ans mack i Önnestad kl 06.40 med avfärd 06.50.
Är det nån som vill mötas upp där är ni välkomna, sen kör vi raka vägen till Helsingborg.

Håller ni bombtempo (tvivlar på att ni inte gör det) så kommer ni ifatt oss :)

Mr.T CBR1000

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Hoj
CBR1000RR -07 Såld, CBR1000RR -08 Såld, Nu CBR600RR -07

Pratade med Jonas från er (Azzazzin) om att möta upp mig vid Statoilrondellen i Hässleholm. Har dock sökt honom på tel. för att stämma av morgondagen men ej fått tag på honom. Skulle detta kunna genomföras?

Förövrigt så är det bara att hoppas på riktigt bra väder och en jäkla massa mil på svängillisväng vägar med inspirerande åkning!!!:tummenupp

miomit

Azzazzin
Gick med
26 Sep 2008
Hoj
Pratade med Jonas från er (Azzazzin) om att möta upp mig vid Statoilrondellen i Hässleholm. Har dock sökt honom på tel. för att stämma av morgondagen men ej fått tag på honom. Skulle detta kunna genomföras?

Förövrigt så är det bara att hoppas på riktigt bra väder och en jäkla massa mil på svängillisväng vägar med inspirerande åkning!!!:tummenupp

Inga probbe! Som sagt vi kör från Önnestad 06.50 så vi ses på statoil 10-15 min efter det :tummenupp

Håller ni bombtempo (tvivlar på att ni inte gör det) så kommer ni ifatt oss :)

Skulle vi aldrig göra :gnissla

Fast risken är väl att farbror står och lurar i nått hörn som nån annan sa, så man får väl ta det en smula varsamt

Last edited:

Mr.T CBR1000

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Hoj
CBR1000RR -07 Såld, CBR1000RR -08 Såld, Nu CBR600RR -07
Inga probbe! Som sagt vi kör från Önnestad 06.50 så vi ses på statoil 10-15 min efter det :tummenupp

Skulle vi aldrig göra :gnissla

Fast risken är väl att farbror står och lurar i nått hörn som nån annan sa, så man får väl ta det en smula varsamt

Lysande, är där vid 07:00!:tummenupp

tkdrille

Guest
gu vad komplicerat de ser ut.
Där är 6 st som ska mötas på donken. och en som ska stå och vänta vid statoil =) samla ihopa er så ni allihop kör tillsammans när ni ändå ska till samma plats =)

Så de som inte tänker gå upp aptidigt en lördag för att köra hoj och vill ha sovmorgon som man har på helger =) ska vi köra vid kanske middagstid ?

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA

Tja. Vi är ett par som åker från Karlshamn runt 06.00, kan tyvärr inte säga när vi passerar K-stad med hade ju vart trevligt att samåka, ju fler ju bättre :tummenupp Och Önnestad har ja inte en susning vart de ligger, men vi kanske ses på vägarna mot Helsingborg :yoparty

miomit

Azzazzin
Gick med
26 Sep 2008
Hoj
Tja. Vi är ett par som åker från Karlshamn runt 06.00, kan tyvärr inte säga när vi passerar K-stad med hade ju vart trevligt att samåka, ju fler ju bättre :tummenupp Och Önnestad har ja inte en susning vart de ligger, men vi kanske ses på vägarna mot Helsingborg :yoparty

Önnestad ligger mellan Kristianstad och Hässleholm eller närmare bestämt mellan Kristianstad och Vinslöv. Det är det första samhället som kommer efter att ni passerat Kristianstad. Lyckas ni hitta och pricka klockslaget är det kalas annars ses vi i Helsingborg ;)

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Önnestad ligger mellan Kristianstad och Hässleholm eller närmare bestämt mellan Kristianstad och Vinslöv. Det är det första samhället som kommer efter att ni passerat Kristianstad. Lyckas ni hitta och pricka klockslaget är det kalas annars ses vi i Helsingborg ;)

Okok, ja ses vi inte på vägarna så ses vi där sen :tummenupp

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Jag hänger nog på Hässleholm gänget väntar på svar ang om jag kan anmäla mig, kanske är för sent ute....

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Anmäld! Var det Mcdonald vid 07.00 Hässleholm? Känner dock ingen som skall komma men man får väl odla nya kontakter.

tkdrille

Guest
Nej jag har rört mig Landskrona-Vallåkra-Helsingborg-Perstorp-Riseberga-Perstorp. :D

Sprillans nytt bakdäck så det blir "långsam" grupp imorrn. Känner inte hojen så bra heller än. :gnissla

Okej stod nämligen något liknande där idag. Kan ha sett fel.
Du kör ju in hjulet på den sträckan luta dig väldigt mycket nån mil på hjulets båda sidor så har du sletit in de ;).

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Okej stod nämligen något liknande där idag. Kan ha sett fel.
Du kör ju in hjulet på den sträckan luta dig väldigt mycket nån mil på hjulets båda sidor så har du sletit in de ;).

Jag tänkte köra ner till rondellen mitt i natten och köra 30 varv på fel håll för att slita in däcket. :D

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha