tkdrille
Guest
Men kan man inte jobba en dag utan att alla försöker utnämna mig till allt ansvarigt =) när jag väl tagit in flaskan så har jag ingen aning om vad som är vad =)
Men hallå vad tråkigt folk =) vill ni inte köra eller??????
Jag har en toppenide. 17e april för att inviga våren om vädret är fint så tar vi en mc runda i hässleholmskrokarna.. Och de som känner för de festar vidare sen på kvällen . Allt mc folk kan komma.
Vilka är intresserade av sådant ?
Som några av mina kamrater sagt tidigare.. kom gärna in till K-stad och gasa med oss.. vi drar snart igång våra onsdagsrundor.. Tar inte så lång tid att köra från Hässleholm och hit..
vi säger detsamma till er hehe. jag kommer ner nångåpng men kan inte direkt under veckodagar då jag har konstiga arbetstider=)
Härligt att lite folk vaknat till liv haha
Vi kan ju ha en liten intressepil här
17e april fuskstart till vårtur??
kanske efterfest på kvällen =)
1. TKDrille
2.
Någon som ska köra idag??
Jag hänger gärna på o kör lite hoj i hässleholm!
Åker KTM 525 motard så tanken räcker max 12 mil så håller vi oss inom den sträckan är jag med!
I morgon är det LilleMats MC rally! och öppethus på bilprovningen där jag jobbar!
Kom dit o snacka skit! eller kör lille Mats det är kul även med sporthoj!
Men den 17:e april e jag på! Är det Shell som är startplats?
Vi kan ju ha en liten intressepil här
17e april fuskstart till vårtur??
kanske efterfest på kvällen =)
1. TKDrille
2. Emil W
=) de står på smhi nu att de inte ska regna på lördag. jag börjar jobba 16. så måste vara hemma typ 1500.
Så kanske de finns nått litet intresse för lördag?
Härligt=).
vi får anpassa oss för alla när vi är ute. körde nån tur med en motard i höstas och de var inga problem.
Var de du som besiktiga min 900?
Vi säger väl alltid shell de är ju där folk samlas hur som helst=)
Statoil samlas det på nu p g a att shell tog bort sin bänk.
Jag är sugen. När?
Aha, de får vi fixa en bänk ju. Är väl bara att snacka med personalen att vi vill ha en bänk så handlar vi hos shell.
Ja jag vet inte riktigt när som är lagom? om vi kör nu 3e april, Blir nog inte lång tur hehe.
MEn jag provade att köra nävlinge idag, hela vägen ner till rickarum-häglinge och de var dugliga vägar förutom just vid krokaröd till ekholma där vägen har bulat igen ordentligt så de är rätt skakig väg.
Viktigt som tusan att vi kör relativt lugnt bara.
Hur många ska köra lille mats imorgon
Vad det gäller bänk så påpekade vi det för typ tre år sedan och det har gått från dåligt till ingen.
Kör kanske Lile Mats imorgon. Kan kanske toppa min placering från förra året , då det stannade på en 29:e placering av 620 startande.
=) de står på smhi nu att de inte ska regna på lördag. jag börjar jobba 16. så måste vara hemma typ 1500.
Så kanske de finns nått litet intresse för lördag?
Härligt=).
vi får anpassa oss för alla när vi är ute. körde nån tur med en motard i höstas och de var inga problem.
Var de du som besiktiga min 900?
Vi säger väl alltid shell de är ju där folk samlas hur som helst=)
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|