Samkörning Hässleholmstrakten.

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Det var jag som hängde med på min 625a förra året och kommer göra så även i år vid framtida samkörningar. Har även en kamrat med likadan båge som också hakar på så motards kommer där vara :)
 

tkdrille

Guest
Fullt möjligt att det var jag som besiktiga den! kommer inte ihåg. Man kör ju några cyklar om dan!

Men det hade varit kul haft några att köra ihop med!
Har inga vänner som kör hoj så det e lite trist!

okej . Jomen de är bara skoj vilken hoj man än har, bara man tåler att de kan gå undan lite.




Om någon är sugen imorron så typ 12 på shell?
jag kollar när jag vaknar om de är någon som är sugen så kommer jag om de är nån.
 

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
okej . Jomen de är bara skoj vilken hoj man än har, bara man tåler att de kan gå undan lite.




Om någon är sugen imorron så typ 12 på shell?
jag kollar när jag vaknar om de är någon som är sugen så kommer jag om de är nån.

Jag hänger nog på om det inte blir en alltför lång runda.
 

Shai Hulud

Kalabalik
Gick med
25 Jun 2009
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha XT660R
Ska ni köra något idag? och vart ligger då denna shell mack?
Jag ska uppåt idag mot era trakter och är sugen på lite gazz innan man ska på obligatorisk påskmiddag.
 

tkdrille

Guest
vakna till iv nu =).
Vi har inte haft nån åkning via tråden här nu. Och alla andra är i full gång. Idag såg jag ett lagom stort gäng köra upp mot bjärnum.

Och för de som ej vet var samlingsplatsen är.
Vi tar de ni tycker är bäst antingen shell eller statoil. De båda ligger vid grönängsrondellen.
Se nu till och komma lite folk =). jag kommer att vara där.
Kom med en bra tid vi kan samlas.
LÖRDAG

17e april
kanske efterfest på kvällen =)

1. TKDrille
2. Emil W
 

tkdrille

Guest
Vill inte folket ut och köra =). eller är ni ute och kör så ni inte hinner titta in?. Kanske får med lite folk västerifrån ju =)
 

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Kommer gärna om det inte är fotbollsmatch. Får först se om jag är uttagen till lördagens match.
 

tkdrille

Guest
hehe, han är inte riktigt den typen som flåsar på :arsele Dessutom håller jag hastigheten tills jag fått kortet, känns bäst så :)

kör han kromsläde ?? :yoparty

haha =). jo de får du nog göra =). men vi väntar ju in folk ju.

Kommer gärna om det inte är fotbollsmatch. Får först se om jag är uttagen till lördagens match.

klart du inte blir uttagen :tungan

De vill ju hellre att du kör hoj med oss =)
 
Last edited:

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
haha, ta med pappa? Men risken är ju att ni inte hänger med =)

Blåser ni alltid på när ni är ute och kör. Jag är ju mer den som uppskattar lite lugnare tempo. Jag menar sköna turer på lite lagom kurviga 70-vägar. Det är min melodi. Har ju sålt cbr-en och ligga och flåsköra på höga varv blir tråkigt i längden. Dessutom är jag ju inte superduktig på att köra heller.
 
Last edited:

tkdrille

Guest
Blåser ni alltid på när ni är ute och kör. Jag är ju mer den som uppskattar lite lugnare tempo. Jag menar sköna turer på lite lagom kurviga 70-vägar. Det är min melodi. Har ju sålt cbr-en och ligga och flåsköra på höga varv blir tråkigt i längden. Dessutom är jag ju inte superduktig på att köra heller.


Nej kör ju inte i någon direkt hög hastighet, lite högre än hastighetsgränsen går de väl.

Men Inte kör vi som när glidarna är ute och kör typ 10 under.

Skojja lite med honom då han fortfarande övningskör =)
 

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Ort
Killeberg
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Vilken tid?

Händer på om jag fått mitt batteri till MT01

"Får batteriet på torsdag eftermiddag så är på om inte vädert säger annat"
 
Last edited:

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Blåser ni alltid på när ni är ute och kör. Jag är ju mer den som uppskattar lite lugnare tempo. Jag menar sköna turer på lite lagom kurviga 70-vägar. Det är min melodi. Har ju sålt cbr-en och ligga och flåsköra på höga varv blir tråkigt i längden. Dessutom är jag ju inte superduktig på att köra heller.

Jag var med förra året med min motard, och jag tycker det är helt perfekt tempo. Inte för sakta och inte för snabbt och helt underbara vägar.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top