Frida skrev:Vi ska ju gifta oss, så du kan följa med mig! Fast det är klart, jag har inte heller fått nån personlig inbjudan så... Annars kan vi va hemma hos mig å dricka lite whisky Bara du å jag..
Vafalls??????Frida skrev:Vi ska ju gifta oss, så du kan följa med mig! Fast det är klart, jag har inte heller fått nån personlig inbjudan så... Annars kan vi va hemma hos mig å dricka lite whisky Bara du å jag..
jahapp.....nu har jag inte fått nåt pm än och gör mig klar för att acceptera att jag e en losergpf skrev:Så alla som inte får PM är losers och bör gå hem och deppa i en garderob.
Gpx skrev:Hänger på om nån pröjsar boende tar med dunken
märk att jag skrev att "..de som inte får PM.."Macho Woman skrev:Jag har inte skickat några PM än!!!
Aha, med andra ord så kan jag om jag vill få dig att deppa i en garderob. tufft. men jag tror nog att jag kommer å partar istället för att utnyttja min maktposition.Förresten så måste både gpf, Soppatorsken och Sweedo komma, annars tänker jag låsa in mig i en garderob och deppa.
Tur för dig att du inte är lika feg när du kör hoj!gpf skrev:[BAha, med andra ord så kan jag om jag vill få dig att deppa i en garderob. tufft. men jag tror nog att jag kommer å partar istället för att utnyttja min maktposition. [/B]
Sweedo skrev:Tur för dig att du inte är lika feg när du kör hoj!
Jeppgpf skrev:Du e bara grinig för att jag vann på "banan" idag.
Nix! hon är inte singel!!Frida skrev:...men hennes kille gör det. Är det ok då?!
Caffe skrev:Håll er till era egna gärsgårdsfester, Macho Woman är vår nu!!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|