SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Kungsholmen Stockholm
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Första riktiga testet med nya kameran, inte en systemare dock;P Krympta till ca 33% nu. Blev dock inte så många då jag mest testade de olika foto-lägena.

:tummenupp bra jobbat

Tog sin tid för mig att ta mig till Bulten igår, trafikkaos i stan, att det ska ta sån jäkla tid att ta sig därifrån:huvet Men såg dig blåsa förbi på E4:an innan Hallunda, he, he... blev några rundor på Bulten sen senare, provade också nya motorvägsavsnittet (väg 73).
 

Alcayna

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2008
Ort
Haninge
Hoj
2008 Kawasaki Z1000
Måste vara min jobbdator som blockerar eller ngt.. Har du någon bild på en svart Yamaha XT 660X med en kille som vinkar =)?
 

amlin

Wheelie is tha shiiit
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Värmdö
Hoj
Såld
Någon som har koll på vem som tog bilderna vid början av Bulten? Runt 20.45.. Efter de två S-kurvorna innan skogens början. De fotade hojar på väg bort från Rosenhill mot Västerhaninge hållet. Det var i skymningen runt när solen stod ganska lågt också..
Hmm förklaringen känns sådär, hoppas någon förstår :)

Letar bild på mig, Svart-blå GSX-R 750 grå hjälm och grå huvtröja.. (håller tummarna)
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Var det du som stod och fotade med en polare på andra sidan vägen som också fotade? Nån av er som fick med mig där jag sniglade mig fram, nybörjare som jag är? :banana
<-- Den hojen

Kul att köra Bulten för första gången, vill bara köra hela tiden nu! :tummenupp
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Det var en riktigt härlig dag igår med perfekt väder och många hojar! Var det någon som blev stoppad av poliserna som åkte runt? Det kändes som om de mest var där för att visa upp sig.

Finns det fler bilder från gårdagen?
 

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer
Någon som har koll på vem som tog bilderna vid början av Bulten? Runt 20.45.. Efter de två S-kurvorna innan skogens början. De fotade hojar på väg bort från Rosenhill mot Västerhaninge hållet.

Det är ju i SLUTET av Bulten!
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det var en riktigt härlig dag igår med perfekt väder och många hojar! Var det någon som blev stoppad av poliserna som åkte runt? Det kändes som om de mest var där för att visa upp sig.

Finns det fler bilder från gårdagen?

Det fick ju tyvärr en hel del jobb senare. När jag kom tuffande jobbade de plus ambulanspersonal (som sagt ovan) med en stackars sporthojåkare som gått av vid Pålamalm.
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Med risk att bli totalt halshuggen. Varför använder ni inte tråden till för Bulten? Ni har ju till och med fått en egen sticky samlingstråd där allt detta ska postas...?
Bara en fråga eftersom det postas nya bulten trådar ofta och dom försvinnder lika fort i alla andra trådar, så ni har ju en fördel över resten :)
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Framförallt för att det blir svårt att hitta i efterhand för den som söker efter en viss dag eller tid .. blir lite som att ha en tråd för ala yamaharelaterad inlägg oavsett innehåll i inlägget ... typ
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Ah ok, jag hade gärna sett en Falken tråd sticky iofs. Alla kan ju har en överskrift i sina inlägg och då visste man var man hittade alla falken bilder och sökfunktionen funkar ju för inlägg oxå. Men ok förstår tanken men ser det kanske från motsatt håll där jag ser bara fördelar med en tråd istället för 100 :)
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Med risk att bli totalt halshuggen. Varför använder ni inte tråden till för Bulten? Ni har ju till och med fått en egen sticky samlingstråd där allt detta ska postas...?
Bara en fråga eftersom det postas nya bulten trådar ofta och dom försvinnder lika fort i alla andra trådar, så ni har ju en fördel över resten :)

Halshuggen, onej, det finns flera sätt att se på saken. IMHO så tycker jag personligen det är roligast när jag får exponera mina alster lite extra. Samlingstråden anonymiserar lite grann.

Sen tycker jag att den förra ordningen när vi försökte hålla oss i en tråd per dag var bättre. Nu blir det en spamtråd där det snart inte går att hitta någonting alls.
 

PolR

Kiss French, Ride Italian
Gick med
5 Apr 2009
Ort
Stockholm; söderort
Hoj
Ducati HM 821 -13
Nice, men går det att ändra fokuspunkterna?

Jo det är några olika lägen där: Punkt, fri och spårning heter dom. Änsålänge bara råkat på punkt och spårning i diverse kameralägen, blir att prova mig fram lite vid tillfälle. Kanske i norge de kommande dagarna=D
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Jo det är några olika lägen där: Punkt, fri och spårning heter dom. Änsålänge bara råkat på punkt och spårning i diverse kameralägen, blir att prova mig fram lite vid tillfälle. Kanske i norge de kommande dagarna=D

Skulle vara intressant att förstå hur spårning fungerar i samband med panorering...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top