SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kul att det är fler som fotar, nu fastnar man ju på lite bilder även om man inte åker fram-å-tebax hela dagarna.

Tackar!

Måste bara slänga in att det är riktigt kul att det finns entusiaster som orkar med oss hojåkare står där och fotar oss när vi susar förbi:)

dels är det kul att se sig själv, men så är oxå riktigt kul att se alla schyssta hojar, och de som kör bättre än en själv :)

så igen, sjukt kul att ni fotar!!
 

Stig

medlem
Gick med
13 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR 1000 -08 Hanse Vinse edt..
Micke... Tröttnar du aldrig på bulten? såfort någon fotat där så ser men bilder på dig när du kör fram och tilbaka.. Säg till så skall jag visa dig andra vägar i sthlm :tummenupp
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Bra jobbat grabben .. allt det du gnällde om igår vid fikat kan du glömma .. bet blir bra bilrer så det är bara fortsätta öva på panoreringarna så ska du se att fler och fler blir skarpa allt eftersom du får in snitsen ... :tummenupp
 

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Ort
Southside
Hoj
YZF R1
Micke... Tröttnar du aldrig på bulten? såfort någon fotat där så ser men bilder på dig när du kör fram och tilbaka.. Säg till så skall jag visa dig andra vägar i sthlm :tummenupp

Haha.. Nej, jag tröttnar aldrig på bulten. Kanske har jag så dåligt minne så att jag glömmer den varje gång jag har åkt den så man måste köra igen?:hihi Tycker du att jag åker där ofta då ta de gånger jag hammnar på bild x 2-3 så kommer du i närheten av hur ofta jag besöker banan..
Tack för erbjudandet:) Men jag hittar faktiskt ganska bra själv till fler vägar i Sthlm.

Det är lite som Sinead O'Conner's "Nothing Compares To You" med bulten, a love story:kär
 

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Z1000
Bra bilder. Fick med en polare på sin HD och mig å frugan. Hon har tjatat ända sen igår om det kommit upp några bilder. Nu är hon överlycklig att hon kom med på sin första tur på Blten! :)

Bra jobbat! :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top