insekten
Guest
Hmm..vem va det då? berätta *flinar*
Det är ghey o skrapa knä
Haha! vilken jävla knäskrapsposöööör!!! måste gått år många puckbyten idag....
Nådde du inte ner?
Posööör -nope han är jättte dukktiiig. Vi bör tipsa honom om Bogesund - så bjussas det på promotion i landets TV kanaler, så kan vi alla kan ha stoorr glädja av detta talent i fortsättningen...
Nb: Jag tycker syn om Rullarn som inte får filma mera - här ku ju annars vara material till en film med underbar sporthojhumor...
Posööör -nope han är jättte dukktiiig. Vi bör tipsa honom om Bogesund - så bjussas det på promotion i landets TV kanaler, så kan vi alla kan ha stoorr glädja av detta talent i fortsättningen...
Nb: Jag tycker syn om Rullarn som inte får filma mera - här ku ju annars vara material till en film med underbar sporthojhumor...
Är det att knät ligger i backen eller att jag kör som är anledningen till denna attityd och grymt trevliga inlägg? Tänkte på att du inte va på plats och kunde se min körning utan du bedömer ett par bilder.
Om det är du på första bilden, får jag komma med ett litet tips i all välmening?
Prova att hänga med överkroppen i stället och låt lilla stjärten bara flytta sig någon centimeter. Ut och prova och tala sedan om i fall att du tyckte hojjen betedde sig bättre mot hur du hänger nu eller inte. Blir kanske inte lika mycket puckskrap men jag lovar att det ser stajligare ut och går fortare.
Funkade det bättre, PM:a mig så ger jag dig mitt kontonummer så kan du sätta in instruktörsavgiften
Linsskyddet?Blev inte så mycket idag... jag gjorde en jätteblunder som pajade de flesta bilder, men jag tänker inte tala om vad.
Linsskyddet?
Att posera för kameran tja det gör man kanske ibland när man vet dom står på vissa partier, inget konstigt och inget fel. Med tanke på hojens vinkel och kurvan verkade det inte gå allt för fort heller så det blir effektfulla bilder att sätta in i sitt album.
Dock var försiktig med stället! Ditt knä var extremt nära asfalten och om lädret träffar och knäskyddet istället för pucken kan du få en otrevlig överaskning med att det hugger fast lite...(bild 1 med den knävinkeln då hade asfalten kunnat hugga fast i knäet och stannat ditt ben..resultatet är lätt att räkna ut, dyr reparation )
Att man i övrigt poserar tja vad gör det...ta det bara lugnt och reta inte gallfeber på de boende där
Drog oxå en repa med 4 hjul... en gång snabbt en gång lugnt. Yää.
Fina bilder iaf! Såg att ett kort knäpptes åt mitt håll när vi åkte förbi.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|