SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Kan vi en gång för alla reda ut hur det ligger till med dom stelopererade axlarna?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det va inte du som körde en Blå Audi A5 eller S5a va?:banana
Det var jag det... :) (i brist på gat-MC) Det gick fort mot västerhaninge... lite impad av chassit i bilen. Bara sitter där o redo för mer. Låg på 4an nästan hela tiden o levde på vridet i A5an. Så skönt... (lite trimmad. 300hk/600nm)

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Det var jag det... :) (i brist på gat-MC) Det gick fort mot västerhaninge... lite impad av chassit i bilen. Bara sitter där o redo för mer. Låg på 4an nästan hela tiden o levde på vridet i A5an. Så skönt... (lite trimmad. 300hk/600nm)

Du kan få åka bakpå mig nästa gång :)

Banna mig inte nu snälla :)

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Jag vill inte vara sån eg, men med enbart dessa bilder som underlag så hade jag också hatat motorcyklister om jag bodde efter den vägen.

Sitta i trädgården och dricka kaffe lär ju bara vara att glömma, eller så får man passa på att tala mellan bullertwinnarna och skrik-fyrorna.

Fan visa lite respekt för dom som bor där och leta rätt på fler vägar.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Jag vill inte vara sån eg, men med enbart dessa bilder som underlag så hade jag också hatat motorcyklister om jag bodde efter den vägen.

Sitta i trädgården och dricka kaffe lär ju bara vara att glömma, eller så får man passa på att tala mellan bullertwinnarna och skrik-fyrorna.

Fan visa lite respekt för dom som bor där och leta rätt på fler vägar.

Ah men Jippie ännu en insändare! Det är INGEN nyhet att Slingerbulten är en MC väg, Vill inte folk bo där så tycker jag att dom har andra val! Det är precis som att man flyttar från ett stökigt område för att det finns knarkare och alkisar, ska du stå där med en käpp och chassa bort alla då? Det finns inte många ställen som är perfekta, och Bulten är en aning högljudd men så har det varit i många år! Varför sån uppståndelse nu bara pga SVT?

Snälla håll dig till Metros insändare istället vi försöker faktist ha kul åt vårat MC åkande och dom fina bilderna! :p

Last edited:

insekten

Guest

Tyckte jag kände igen dig.
Det va jag som stod ute på ängen och snackade med ena fotografen (Goofy)
Såg ut att ha fin väghållning..men du..hur är det med lagligheten på dom framrutorna?:D
Så mycket solfilm får man väl inte ha *flinar*

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Ah men Jippie ännu en insändare! Det är INGEN nyhet att Slingerbulten är en MC väg, Vill inte folk bo där så tycker jag att dom har andra val! Det är precis som att man flyttar från ett stökigt område för att det finns knarkare och alkisar, ska du stå där med en käpp och chassa bort alla då? Det finns inte många ställen som är perfekta, och Bulten är en aning högljudd men så har det varit i många år! Varför sån uppståndelse nu bara pga SVT?

Snälla håll dig till Metros insändare istället vi försöker faktist ha kul åt vårat MC åkande och dom fina bilderna! :p

Det är inte bara ang svt, jag har haft den åsikten innan också. Jag är lite förvånad över att det inte finns andra ställen att åka hoj på där nere.
Jag tror inte det står i mäklarannonsen att det passerar x-antal hundra hojar per fin sommardag utanför kåken.

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Den delen av Bulten är faktiskt läskigt obebyggd..Perfekt för lite poserande :)

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Det är inte bara ang svt, jag har haft den åsikten innan också. Jag är lite förvånad över att det inte finns andra ställen att åka hoj på där nere.
Jag tror inte det står i mäklarannonsen att det passerar x-antal hundra hojar per fin sommardag utanför kåken.

Ja men då är det ju så passande att du bor på polcirkeln och kan hålla dig borta från Sporthoj också för den delen!

Jag menar, Vet du vart du hamnat nu?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Ja men då är det ju så passande att du bor på polcirkeln och kan hålla dig borta från Sporthoj också för den delen!

Jag menar, Vet du vart du hamnat nu?

Du är så jävla efterbliven att jag orkar inte argumentera med dig.
Kör försiktigt och sköt om dig.

Du tror inte att det där jävla inslaget har nån effekt i övriga landet ? Är nog mer än en som förbannar sig över mc-folket i det här jävla bromsspåret i fillingarna kallat sverige.

Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Jo det vet nog alla på SH vid de här laget! :)

Tycker bara att det är lite klantigt av dig att skriva sånt just HÄR när folk lägger upp bilder på oss åkare och alla har en glad stämning, så kommer du här och gnäller på att juicen är LITE för kall!? Komigen, håll dig till bikten imorn!

Ja för det är ju verkligen HELT okänt att det finns MC vägar i Sverige!?
Bara för att SVT, En kanal bara gamlingar och folk som har fått villkorlig dom kikar på tar upp ämnet så har det blivit nya trenden att nagga ner på MC:lister :p Komigen du köpte nog inte en 1000 RR för att rädda jorden från växthuseffekten och hålla tant Doris runt hörnet sällskap eller hur ;)

Ja, sluta käbblas i Collos fototråd . :)

Nu lägger jag ner :p

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras