Det var jag det... (i brist på gat-MC) Det gick fort mot västerhaninge... lite impad av chassit i bilen. Bara sitter där o redo för mer. Låg på 4an nästan hela tiden o levde på vridet i A5an. Så skönt... (lite trimmad. 300hk/600nm)Det va inte du som körde en Blå Audi A5 eller S5a va?
Det var jag det... (i brist på gat-MC) Det gick fort mot västerhaninge... lite impad av chassit i bilen. Bara sitter där o redo för mer. Låg på 4an nästan hela tiden o levde på vridet i A5an. Så skönt... (lite trimmad. 300hk/600nm)
Jag vill inte vara sån eg, men med enbart dessa bilder som underlag så hade jag också hatat motorcyklister om jag bodde efter den vägen.
Sitta i trädgården och dricka kaffe lär ju bara vara att glömma, eller så får man passa på att tala mellan bullertwinnarna och skrik-fyrorna.
Fan visa lite respekt för dom som bor där och leta rätt på fler vägar.
Det var jag det... (i brist på gat-MC) Det gick fort mot västerhaninge... lite impad av chassit i bilen. Bara sitter där o redo för mer. Låg på 4an nästan hela tiden o levde på vridet i A5an. Så skönt... (lite trimmad. 300hk/600nm)
Ah men Jippie ännu en insändare! Det är INGEN nyhet att Slingerbulten är en MC väg, Vill inte folk bo där så tycker jag att dom har andra val! Det är precis som att man flyttar från ett stökigt område för att det finns knarkare och alkisar, ska du stå där med en käpp och chassa bort alla då? Det finns inte många ställen som är perfekta, och Bulten är en aning högljudd men så har det varit i många år! Varför sån uppståndelse nu bara pga SVT?
Snälla håll dig till Metros insändare istället vi försöker faktist ha kul åt vårat MC åkande och dom fina bilderna!
Det är inte bara ang svt, jag har haft den åsikten innan också. Jag är lite förvånad över att det inte finns andra ställen att åka hoj på där nere.
Jag tror inte det står i mäklarannonsen att det passerar x-antal hundra hojar per fin sommardag utanför kåken.
Ja men då är det ju så passande att du bor på polcirkeln och kan hålla dig borta från Sporthoj också för den delen!
Jag menar, Vet du vart du hamnat nu?
Ja, sluta käbblas i Collos fototråd .
Ni ser ut att ha haft väldans trevligt! Jag komer ut imorron vid 15 typ!
Ni ser ut att ha haft väldans trevligt! Jag komer ut imorron vid 15 typ!
Så trevligt. Det är MotoGp kl 14.00 så om jag dyker upp, så blir det efter 16.00
Motljusskyddet? Tycker det är lite märkliga mörka hörn, med runt i mitten ;-)Haha, nej fullt så illa var det inte. Den observante märker problemet redan på bilderna jag lade ut, men nu säger jag inte mer.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|