det är en tråd för GoPro filmer, det där är en GoPro film
fick du det redogjort? tyckte du den var bra?
Ska införskaffa en sån där GoPro iår, men är det Hero 2 som gäller eller? värt att lägga 1 k mer och få 2an eller vad säger ni ?
hahaNja det finns väl lite att jobba med vad det gäller redigering och kameravinklar. Men själva handlingen i övrigt får 10/10
Kristo[SIZE=2 skrev:N[/SIZE]fer86;5482152]Nån som kan nått om det här med timelaps förresten??
Du väljer hur ofta du vill ta fotot. sen öppnar jag bildserie i quicktime blir mindre ryckigt ju fler bilder per sekund du kör. (brukar köra mellan 20-30 bilder i sec.)
Quicktime alltså, det trodde jag inte om det programmet! Kan man spara ner det som en film via Quickitme tro?
Sen undrar jag om det finns någon som helst anledning att köra med PAL ist för NTSC? Vi har ju PAL som standard, men det blir ju fler "bps" med NTSC... någon som vet?
Quicktime alltså, det trodde jag inte om det programmet! Kan man spara ner det som en film via Quickitme tro?
Sen undrar jag om det finns någon som helst anledning att köra med PAL ist för NTSC? Vi har ju PAL som standard, men det blir ju fler "bps" med NTSC... någon som vet?
ingen skillnad samma sak i paketet.Enkelt att fråga, svårare att hitta svaret:
Är det någon skillnad att köpa en GoPro Hero2 i USA eller i Sverige?
Kan inte hitta något på deras hemsida som skulle indikera på det. Någon som vet? Priset lockar iallafall...
Ja det sitter fast riktigt bra oxå!klistrar ni det konkava fæstet på hjælmen
nær ni sætter go pron på hjælmen?
Enkelt att fråga, svårare att hitta svaret:
Är det någon skillnad att köpa en GoPro Hero2 i USA eller i Sverige?
Kan inte hitta något på deras hemsida som skulle indikera på det. Någon som vet? Priset lockar iallafall...
Vilken usb-laddare som helst funkar. Jag kör själv med iPhone-laddare..vilken nokia lur kunde man ladda gopro batteri med ?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|