PIX
Stolt Skåning
Jeflar man ser ju riktigt snabb ut!!! http://www.anders-foton.org/SRW060730/slides/_DSC7774.html
Härliga bilder, mycket snyggt !!!!
Bingo skrev:2341688Jag har plats i röd grupp men vill köra i vit. Någon som är bytsugen?
PIX skrev:2343482Jeflar man ser ju riktigt snabb ut!!! http://www.anders-foton.org/SRW060730/slides/_DSC7774.html
Stanna du i Röd så skall jag försöka ge dig en match...Bingo skrev:2341688Jag har plats i röd grupp men vill köra i vit. Någon som är bytsugen?
Robz skrev:2344273Stanna du i Röd så skall jag försöka ge dig en match...
Dock har jag skadat hälsenan (kan knappt gå) och om den inte blir bättre snabbt får jag bjuda ut min Röda plats
Det är fler än du som kan ge mig en match, och mer därtill, i röd grupp. Jag känner mig lite osäker där bara. Känns helt enkelt tryggare i vit, för där känner man folketRobz skrev:2344273Stanna du i Röd så skall jag försöka ge dig en match...
Dock har jag skadat hälsenan (kan knappt gå) och om den inte blir bättre snabbt får jag bjuda ut min Röda plats
Haha, är det någon som hamnat helt rätt?CorbenDallas skrev:2344374Du kan ge den till mig så kan nån ta min gula
Robz skrev:2344273Stanna du i Röd så skall jag försöka ge dig en match...
Swedboy skrev:2344937Måste ju finnas ngn i denna "församling" som har tillräckligt starka "meduciner" för att du inte ska behöva lämna in!
Vilken grupp?bjorasen skrev:2345483Pga min olycka för ca två veckor sedan så kan jag ej vara med och köra på fredag. Finns det något sätt att "bli av med" platsen. Kan inte hitta den där marknadsplatsen.
Någon som vill ta över min plats??
Zmurfen skrev:2345502Vilken grupp?
Mvh Håkan
Mycket sugen men tyvärr fel grupp,tack ändå o krya på digbjorasen skrev:2345504Gul, sugen??
Zmurfen skrev:2345505Mycket sugen men tyvärr fel grupp,tack ändå o krya på dig
JKay skrev:2344224Äh...du snabb?!?
Anders har ju satt slutaren på över 1 minut för att det ska bli lite ränder i bakgrunden på dig! (Såg displayen själv!! )
Inte svårt om du hittar rätt person.bjorasen skrev:2345714ok, låter svårt Om jag inte skulle hitta någon så måste jag alltså fortfarande betala 1000 spänn?
Är det någon som vill ha platsen, PM:a mig så kan vi ju träffas på Knutstorp på fredag..
Jag är otroligt sugen på plats i gul grupp.. Har en i grön för tillfället.Zmurfen skrev:2345505Mycket sugen men tyvärr fel grupp,tack ändå o krya på dig
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|